Waar blijven die pics danquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Iedereen heeft borsten, het is een Hollands taboe.
Maar niet iedereen is zo dom om ze op het wereldwijde web te gooienquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wat is er mis met aandacht zoeken? Doe jij toch ook met je vlogs?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dan is dat niet eens de foto die ik bedoel..
Ze had ook een foto in dat andere topic in een spoiler gezet ZONDER BH. Hield ze een kaartje vast met "Mapima FOK!" er op
Hoe erg aandachtszoekend kan je zijn
Klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mis met aandacht zoeken? Doe jij toch ook met je vlogs?
Je gaat gewoon als je jezelf respecteert niet dat soort dingen online gooien..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo dom om ze op het wereldwijde web te gooien
Wat is er dom aan dan? Het internet staat vol tieten. Als ik er van kan genieten om mijn tieten met de wereld te delen en dat weegt voor mij op tegen de eventuele nadelen, waarom is het dan dom?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat zijn vrij onschuldige filmpjes die ik maak.
Wat DoubleDip zegt vat het wel goed samen:
[..]
Je gaat gewoon als je jezelf respecteert niet dat soort dingen online gooien..
Over Bibi? Sure!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zou je een keer een vlog met/over de viervoeter in jouw huis willen maken?
Beetje off topic. Vind het gewoon heel toevallig.quote:
Mooi zo. De originele pagina uit het verhaal staat hier:quote:
Toch vind ik Rick Bradgely leukerquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mooi zo. De originele pagina uit het verhaal staat hier:
http://www.bedetheque.com/media/Planches/PlancheA_264775.jpg
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:48 schreef BalotelliFan het volgende:
stuur al je mapima foto's naar mijn inbox
Stuur er een DM over.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat ook wel doen een dezer dagenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch vind ik Rick Bradgely leuker
[ afbeelding ]
Het zou wel leuk zijn als Braddie dat nummer echt gaat spelen op de keyboard
Ohmygod ik lach zo hard "Bradley als Moslim" hahaha zou wel leuk zijn voor een comediequote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:09 schreef Chai het volgende:
Waarom moet jij voor iemand anders bepalen hoe hij/zij zichzelf moet respecteren? Ben je een moslim of zo?
Gaaf, een echte Bradgerollquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat ook wel doen een dezer dagen
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:48 schreef BalotelliFan het volgende:
stuur al je mapima foto's naar mijn inbox
Nee, die rollen hoef je niet te filmenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, die rollen hoef je niet te filmen
ik heb het weegmomentje gemistquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb het weegmomentje gemist
wie had er gewonnen?quote:
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.quote:
Jep.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb 125 gegokt krijg ik nou een sticker?
Oh die shitquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heenquote:
Ja koekoekquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heen
Wil je views of niet?quote:
Jij altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb 125 gegokt krijg ik nou een sticker?
Die kans is ongeveer even groot als de kans dat hij nu hard aan het gaan is in de sportschool.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Wat is het rustig hier zou Braad al op 1 oor liggen?
En hoe groot is de kans dat je ook daadwerkelijk voor half twee slaapt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik lig al bovenben vandaag heel erg futloos. ga na Judge Judy (Wat om een is afgelopen) direct naar bed. wekker staat op Half 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |