Nee, die rollen hoef je niet te filmenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, die rollen hoef je niet te filmen
ik heb het weegmomentje gemistquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb het weegmomentje gemist
wie had er gewonnen?quote:
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.quote:
Jep.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb 125 gegokt krijg ik nou een sticker?
Oh die shitquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er waren hier een paar mensen die gewichten hadden neergezet, ik denk dat hij daar op doelt.
Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heenquote:
Ja koekoekquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou bradley, nu moet jij toch wel een naaktfoto van jezelf laten zien, desnoods met een sok over de snikkel heen
Wil je views of niet?quote:
Jij altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb 125 gegokt krijg ik nou een sticker?
Die kans is ongeveer even groot als de kans dat hij nu hard aan het gaan is in de sportschool.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Wat is het rustig hier zou Braad al op 1 oor liggen?
En hoe groot is de kans dat je ook daadwerkelijk voor half twee slaapt?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik lig al bovenben vandaag heel erg futloos. ga na Judge Judy (Wat om een is afgelopen) direct naar bed. wekker staat op Half 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |