Qua persoonlijke info?quote:
Die sores van jou kent iedereen al. duik dieper in de achtergronden.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 04:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Qua persoonlijke info?
Ik ga vast ooit wel wat persoonlijker worden, maar het moet niet geforceerd worden zeg maar. Komt wel wanneer het komt.
Zoals?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sores van jou kent iedereen al. duik dieper in de achtergronden.
Haha wat is dit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:12 schreef starla het volgende:
Vanaf nu trouwens weer over vloggen?
Ik ben nu opeens in één of andere pussy-topic terecht gekomen met mannen die hun gevoelens tegen vreemdelingen staan te uiten op een publiekelijk forum.
Lekker PM'en/DM'en knullen
Anders maar lekker janken op het vivaforum met OST van The Lake House op de achtergrond draaiende (niet slecht overigens).
Mooi op tijd wakker Braad!quote:
Oh wacht 4.26 was 's nachtsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:15 schreef Stratotanker het volgende:
Hatseflats, woensdag!Gisteren op tijd eruit , dus ik ga ervan uit dat Brad deze winning-streak vandaag voortzet! Brad schuift vast snel aan nu!
Er zit sowieso niemand te wachten op filmpjes van jouw gezeik in het verkeer.quote:
He! Echt wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Awsom het volgende:
Er zit sowieso niemand te wachten op filmpjes van jouw gezeik in het verkeer.
Hij had ons beloofd om dat niet meer te doen. Beetje vertrouwen hebben in zijn woord.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Awsom het volgende:; kanaalverwijdering gluurt om de hoek.
Braddie is een man van zijn woord. Ik heb vandaag wel een Braddie dagje. Lekker vrij en pas na 12 uit mijn bed gestaptquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij had ons beloofd om dat niet meer te doen. Beetje vertrouwen hebben in zijn woord.
Heb jij zijn nummer danquote:Op woensdag 12 oktober 2016 09:18 schreef Fylax het volgende:
Misschien moet iemand Braddie elke ochtend wakkerbellen?
Welke zelfde fout?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:43 schreef Awsom het volgende:
[..]
Er zit sowieso niemand te wachten op filmpjes van jouw gezeik in het verkeer.
Maar goed, je hebt nu bijna (weer) 50 abbonee's, je maakt dezelfde fouten als 3 weken geleden; kanaalverwijdering gluurt om de hoek.
Fylax had mij net geappt had echt zoiets van huhquote:
Ach Sarcast, Zondagavond edits is ook niet aan elkaarquote:Op woensdag 12 oktober 2016 07:28 schreef ambertje90 het volgende:
Weet je nog dat ik een opmerking had over je plannen voor zondagavondedits? Nou, weer een plan door de plee gespoeld.
De man die "15 meter' van de zebra oversteekt, vond je die zich niet moeilijk voortbewegen?
En het is niet "ik irriteer me"
Oeh, ik wil ook geappt worden door Fylaxquote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Fylax had mij net geappt had echt zoiets van huh
Was al even wakker namelijk, had alleen nog niet echt de behoefte om achter de PC te kruipen
Vraag z`n nummer dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook geappt worden door Fylax
Nah, mag niet in de buurt komen van kinderenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vraag z`n nummer dan.
0906-Fylax is het niet iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |