ehehehequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb je adres nog wel ergens
Graag via een DMquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb je adres nog wel ergens
Maar dat was dan toch ook al wel te zien op de foto's? En je hebt van tevoren contact gehad via WA/Skype/telefoon e.d. dus dan weet je toch wel ongeveer naar wie je gaat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 03:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze had inderdaad écht van die goedkope Zeeman kleding, niks mis met kleding van de Zeeman als het niet echt overduidelijk Zeeman is zeg maar, maar dit waren echt van die typische Zeeman/Wibra motieven
Ze was wel een beetje stevig, rond de 1,55, dus ook nog eens klein.
Had inderdaad een paar piercings, oren, neus, en had een tattoo (geen idee meer waar)
Is ook alweer bijna een jaar geleden dat ik die catastrofale date had, laatste date met iemand was in Mei van dit jaar
heb je er uiteindelijk, ondanks alles, wel iets anders in gestoken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben wel de laatste die mensen mag veroordelen, maar als ik had geweten dat ze zo was had ik er geen tijd ingestoken..
Waarom zou dat beter zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Suggestie; voortaan BradgeTV zelf het nieuwe deeltje laten openen
Heb ik ook gehad man ik voel je struggles. Paar dagen met zo'n chick getinderd enzo, wij afspreken. Had wel wat foto's gezien en zag er best oke uit. Dus ik die meid ophalen, komt er zo'n zeekoe met van die dikke poten aangelopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, ik heb d`r gezien via Skype, en we hebben veel gepraat en een paar keer gebeld, maar ze wist dingen gewoon érrug goed te verbloemen.
Ik ben wel de laatste die mensen mag veroordelen, maar als ik had geweten dat ze zo was had ik er geen tijd ingestoken..
Vieze praatquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb je er uiteindelijk, ondanks alles, wel iets anders in gestoken?
Iedereen heeft idd wel iets. Ik vind weer mensen irritant die negatief commentaar leveren op andermans taalgebruik, gewoon om maar met iets negatiefs te komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jouw manier van communiceren in je vorige post zou voor mij bijvoorbeeld al een afknapper zijn.
Ik vind het irritant aan als mensen onnodig moeilijke woorden gebruiken of met niet allerdaagse vergelijkingen een punt proberen te maken.
Nu is dit geen datingtopic en ken ik je verder niet, dus wellicht valt het allemaal wel mee
Het gaat er meer om dat iedereen wel iets heeft
Iewlquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb je er uiteindelijk, ondanks alles, wel iets anders in gestoken?
Los van het feit dat hij comfortabel de OP naar wens aan kan passen, vallen zijn berichten als 'TS' meer op. Spotlight:quote:
Ik heb je een dm gestuurdquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:12 schreef starla het volgende:
Vanaf nu trouwens weer over vloggen?
Ik ben nu opeens in één of andere pussy-topic terecht gekomen met mannen die hun gevoelens tegen vreemdelingen staan te uiten op een publiekelijk forum.
Lekker PM'en/DM'en knullen
Anders maar lekker janken op het vivaforum met OST van The Lake House op de achtergrond draaiende (niet slecht overigens).
dank!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
Ze wordt al weer 57 dat ouwe ding![]()
Gefelicteerd Braadslee
Als je het zo zegt is het inderdaad denk ik wel beter om het zelf te openenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:15 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij comfortabel de OP naar wens aan kan passen, vallen zijn berichten als 'TS' meer op. Spotlight:
[ afbeelding ]
Maar zolang BradgeTV er geen problemen mee heeft, is er niets aan de hand uiteraard.
Wat nou als het topic 's nachts dicht gaat en de werkende Nederlander graag voor 1 uur hier wil posten? Dan zit je dus met een probleem als jij het moet doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is het inderdaad denk ik wel beter om het zelf te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |