quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nah, mag niet in de buurt komen van kinderen
Niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach Sarcast, Zondagavond edits is ook niet aan elkaar
Ga maar weer naar Autoweek.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:30 schreef ambertje90 het volgende:
Discussie, discussie...
Ik zou het een corrigerende tik willen noemen.
Ja komt er ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:32 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een 'compilatie' vind ik persoonlijk wel leuker!
Kan ook mooi in de vorm van een 'serie': aflevering #1, aflevering #2, etc.
Je sig is een beetje apart.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:30 schreef ambertje90 het volgende:
Discussie, discussie...
Ik zou het een corrigerende tik willen noemen.
Wellicht hebben we dan toch een kandidate gevonden voor Bradgequote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Je mag best 'dank je wel' zeggen hoor, Amber
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht hebben we dan toch een kandidate gevonden voor Bradge
Om lekker te gaan rante samen met Bradge!quote:
Is ambertje die homo in die oude auto?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, dit zeer gewaardeerde () Autoweek lid ligt mij niet zo.
Wel een trouwe fan als ze nu ook hier zitquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, dit zeer gewaardeerde () Autoweek lid ligt mij niet zo.
Deze, toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ambertje die homo in die oude auto?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ambertje die homo in die oude auto?
Die inderdaad.quote:
En nu ambertje90, fan van pony'squote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Die inderdaad.
Postte hier ook onder de naam Geelhoed.
En op Autoweek heeft 'ie ook onder die naam én onder de naam Sarcast gepost (De laatste post 'ie nog steeds onder)
Ja preciesquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:40 schreef Voszje het volgende:
[..]
En nu ambertje90, fan van pony'sIk heb wel eens wat op Autoweek gelezen en het viel me op dat die video's van Sarcast gedeeld werden door ambertje. 1+1 ...
Als zeurende chauffeur zit je dan juist goed in je rol.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja preciesEcht heel doorzichtig.
(En de dashcambeelden die hij upload zitten soms ook vol overtredingen van hemzelf, rood stoplicht meepakken, te hard rijden etc) Maar daar moet ik misschien maar niet te veel over zeggen aangezien ik zeur op alle kleinigheden
Zit wat inquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Als zeurende chauffeur zit je dan juist goed in je rol.
Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zit wat in
Het is ook gewoon een typetje, zit echt niet dagelijks zo in de auto als die camera niet aan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |