Laat maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap weer niet hoe dit een reactie op mijn post is :$
nee gekquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je gelijk een afvoerputje voor het bloed
quote:
die boeit me verder niet zo... kom hier voor de lol, niet voor verzuurde zuurkousenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat je niet kisten door mevrouw menopauze chai
behalve cholo, dat is een goeie verzuurde zuurkousquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die boeit me verder niet zo... kom hier voor de lol, niet voor verzuurde zuurkousen
krijg anders op m'n flikker als ze m'n post terugleestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat ook wel, maar ook omdat regelmatig in wij-vorm spreekt
aber is een trutquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef KREEFTx het volgende:
nog 3% batterij wil iemand nog iets tegen me kwijt??
Jep.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een pleuris land is het ook. gvd zeg.
Pak een oplader.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef KREEFTx het volgende:
Je bent een goeie gozer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef KREEFTx het volgende:
Aparte vent, met z'n rare fobie. Wel goede acteur op zichquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef Ashqelon het volgende:
hplc, seizoen een ja, volledig gvolgt? wat vond en vind je van chuc?
koop aandelen shellquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef KREEFTx het volgende:
kan leuk zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:46 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg anders op m'n flikker als ze m'n post terugleest
nouquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve cholo, dat is een goeie verzuurde zuurkous
bedankt amerikaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik hou van jequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef KREEFTx het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
welk landquote:
hjb joh hondquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve cholo, dat is een goeie verzuurde zuurkous
ik dacht dat de vs daar deel van was maar okequote:
jawel, ze is lief niet goed verzuurd, gwn leukquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh zijn jullie geen besties meer
quote:
leuk verzuurdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ze is lief niet goed verzuurd, gwn leuk
yoghurt=genocidequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
over zuur gesproken; zojuist is een pak yoghurt uit zichzelf uit de koelkast naar boven gekropen om te zeggen dat 'ie nu echt niet meer goed is en dat dat eigenlijk al het geval was tijdens de val van Bagdad.
bedoel dat verraad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aparte vent, met z'n rare fobie. Wel goede acteur op zich
laat het maar niet aan Mongo wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
over zuur gesproken; zojuist is een pak yoghurt uit zichzelf uit de koelkast naar boven gekropen om te zeggen dat 'ie nu echt niet meer goed is en dat dat eigenlijk al het geval was tijdens de val van Bagdad.
schattigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zag er wel leuk uit met die bloemetjes die overal uitgroeiden.
Mooi he, nature.
Verrek, Mongo... die heb ik nog in Rehab laten zitten...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat het maar niet aan Mongo weten
big dairy verhult het leedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, stond helemaal niet op het pak.
jeetjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verrek, Mongo... die heb ik nog in Rehab laten zitten...
wat weet jij nou eigenlijk van Denkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach jezus, Denk bij Pauw
Zum kotsen
wordt genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach jezus, Denk bij Pauw
Zum kotsen
Ik Denk niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij nou eigenlijk van Denk
buiten dat t allochtonen zijn
racistische erdogan Turkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook alleen maar datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zo'n uitgesproken mening danquote:
Koos Speequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
wordt genot
Wie zitten er nog meer
Uiterst vermakelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach jezus, Denk bij Pauw
Zum kotsen
ja ik ook hoorquote:
Ik zal jou eens uit danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Uiterst vermakelijk![]()
dat wordt smullen
En bedankt Haags want ik wou net de tv uit dan
ik las koos stompequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koos Spee
Paul de Leeuw
Niet echt het kijken waard dus.
is altijd hier, is het in de avond gezellig en als we naar de nacht gaan gaat het opeens over politiek en drugs en voetbalquote:
haags begonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is altijd hier, is het in de avond gezellig en als we naar de nacht gaan gaat het opeens over politiek en drugs en voetbal
Drugsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is altijd hier, is het in de avond gezellig en als we naar de nacht gaan gaat het opeens over politiek en drugs en voetbal
werkloos bestloosquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
rtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begon hij maar met 100% minder posten
drugs hebben mijn leven geredquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
Goeie memequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
We moeten gewoon wat doen aan de vergrijzing van de samenleving. Voedselreductie is de eerste stapquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Zoetermeerse bejaarden boos: Geen warm eten meer in het weekend Treurig dat dit de zorg is in NL.
Nog een tijdje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
ugh ik haat dat soort artikelenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Zoetermeerse bejaarden boos: Geen warm eten meer in het weekend Treurig dat dit de zorg is in NL.
eyyquote:
Ohja wou ik ook een keer kijken, zal wel even aanzetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef jamesdeen het volgende:
Pauw begintlaat het genot beginnen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sinds ik een iPhone heb ben ik niet meer verstandelijk gehandicapt
Racismepolitiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef jamesdeen het volgende:
Pauw begintlaat het genot beginnen
omdat ik zonder self medicating helemaal zou zijn doorgedraaid, want mijn mentaal gezonde brein zou anders niet kunnen omgaan met de psychopathische maatschappij waarin die is gevangenquote:
Dat klinkt best tof eigenlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik zonder self medicating helemaal zou zijn doorgedraaid, want mijn mentaal gezonde brein zou anders niet kunnen omgaan met de psychopathische maatschappij waarin die is gevangen
steven hyde?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik zonder self medicating helemaal zou zijn doorgedraaid, want mijn mentaal gezonde brein zou anders niet kunnen omgaan met de psychopathische maatschappij waarin die is gevangen
veel plezierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja wou ik ook een keer kijken, zal wel even aanzetten.
stadscommando'squote:
ik DENK dat we doordraaien hier met zijn allen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
stadscommando's
kopvoddentaks
populistische praatjes van populistische onzinpartijen
je verwacht het niet
zo hart van nederland-achtigquote:
xxxxxxquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ik vraag maar niet over HxH om dit moment niet te verpesten
okequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik DENK dat we doordraaien hier met zijn allen.
blufquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
als ik deze maand geen seks heb ga ik mezelf castreren
echt interessantdoenerij dit zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
[..]
pls, had 23 jaar geen seks ook nooit gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
Nederland is eenheid in verscheidenheid. Wat ons bindt is dat wij vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel sociale uitsluiting tegengaan en achterstelling bestrijden. Want onrechtvaardigheid zorgt voor onrust in de samenleving en dat werkt onveiligheid in de hand.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
stadscommando's
kopvoddentaks
populistische praatjes van populistische onzinpartijen
je verwacht het niet
niet gelezenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nederland is eenheid in verscheidenheid. Wat ons bindt is dat wij vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel sociale uitsluiting tegengaan en achterstelling bestrijden. Want onrechtvaardigheid zorgt voor onrust in de samenleving en dat werkt onveiligheid in de hand.
Wij verschillen ook van elkaar. Onze kracht is dat wij die verschillen kunnen bundelen, ons kunnen inleven in de ander, om daar vervolgens positieve energie uit te putten.
Wij streven ernaar de kloof tussen politiek en burger te dichten, de verschillende werkelijkheden aan elkaar te verbinden en een stem te geven aan mensen die zich niet gehoord voelen in de huidige politiek.
DENK vindt dat er weer balans moet komen in Nederland.
van je 3e tot 26e niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls, had 23 jaar geen seks
bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nederland is eenheid in verscheidenheid. Wat ons bindt is dat wij vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel sociale uitsluiting tegengaan en achterstelling bestrijden. Want onrechtvaardigheid zorgt voor onrust in de samenleving en dat werkt onveiligheid in de hand.
Wij verschillen ook van elkaar. Onze kracht is dat wij die verschillen kunnen bundelen, ons kunnen inleven in de ander, om daar vervolgens positieve energie uit te putten.
Wij streven ernaar de kloof tussen politiek en burger te dichten, de verschillende werkelijkheden aan elkaar te verbinden en een stem te geven aan mensen die zich niet gehoord voelen in de huidige politiek.
DENK vindt dat er weer balans moet komen in Nederland.
thanks for stating the obviousquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt interessantdoenerij dit zeg
Pff
heeft heel die lap tekst getypt en kom jij met dit aanzetten, kan toch nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt voor het bevestigen van mijn punt
is gwn tactiek, druk ophogen zodat ik meer gemotiveerd raakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls, had 23 jaar geen seks ook nooit gedaan
Wel beetje watje jij hoor
fushia wellichtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
Heb droge voeten wie wilt insmeren
is gwn copypaste hjbquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft heel die lap tekst getypt en kom jij met dit aanzetten, kan toch niet
Als je de 31ste nog niemand hebt, dan mag je mij wel van achter nemen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
ewquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je de 31ste nog niemand hebt, dan mag je mij wel van achter nemen hoor
Niet zo over mij en fushia roddelen hier ik ken hem niet eensquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
fushia wellicht
[..]
is gwn copypaste hjb
even aan je tweede persoonlijkheid fushia vragenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even aan je tweede persoonlijkheid fushia vragen
adres?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
aightquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
weenie hoe dat roddelen isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Niet zo over mij en fushia roddelen hier ik ken hem niet eens
expliciet zoeken naar seks..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef Drug het volgende:
[..]
is gwn tactiek, druk ophogen zodat ik meer gemotiveerd raak
Oké nu niet maar vanmiddag welquote:
vanmiddag was ik niet op FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oké nu niet maar vanmiddag wel
Mensen zeiden dat ik mijn relatie hier besprak met andere fokkers wtf
Ik heb niet eens een relatie make up your Mind
Heb spierpijn in m'n legs en ik wil gewoon dat iemand anders het doetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kun je je eigen voeten niet insmeren, heb je t-rex armen
ik ben gekwetstquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
fushia wellicht
[..]
is gwn copypaste hjb
beter impliciet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
expliciet zoeken naar seks..
wat ben je ook een sletjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
mag ash dat doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb spierpijn in m'n legs en ik wil gewoon dat iemand anders het doet
vul een emmer met zalf en stop je voeten erinquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb spierpijn in m'n legs en ik wil gewoon dat iemand anders het doet
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:14 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn lekker je zou willen dat je ze mocht insmeren
mag ook wel bijten in mn oortjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom ik ga in je oortje fluisteren wat we gaan doen
Ik heb echt mooie voeten vaak complimenten over gekregenquote:
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
Echt, die matthias.. Is die zwaar autistisch of gewoon een geniale troll?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb echt mooie voeten vaak complimenten over gekregen
Zelfs toen ik eens een blaar had kreeg ik een compliment dat ik een mooie blaar had
Zou voetmodel worden waar zijn de castings?
dat vraag ik me ook al tijden af jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
Echt, die matthias.. Is die zwaar autistisch of gewoon een geniale troll?
moeders liegen altijd tegen hun kinderenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb echt mooie voeten vaak complimenten over gekregen
Zelfs toen ik eens een blaar had kreeg ik een compliment dat ik een mooie blaar had
Zou voetmodel worden waar zijn de castings?
je hebt het over een matthias maar ik zie geen matthiasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
ONZ / Ik stop met FOK!
Lees vanaf dit dan
troll lijkt mequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
ONZ / Ik stop met FOK!
Lees vanaf dit dan
nee hoeft niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ga jouw nudes van m'n voet sturen in dm wait for ir
Was m'n docentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeders liegen altijd tegen hun kinderen
jammer ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt het over een matthias maar ik zie geen matthias
een wijs man zei me eens dat liefde niet bestaatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zoek beetje liefde, zo der verwachtingen, geen seks
Hopelijk zak je door je zolderkamervloer en val je met je hoofd in de wc op de eerste verdiepingquote:
Was studiereis en ik had een blaar voor het eerst in m'n leven wist niet wat ik moest doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft je docent je blote voeten gezien
hermann durft heul niet op de zolder te komenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk zak je door je zolderkamervloer en val je met je hoofd in de wc op de eerste verdieping
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Was studiereis en ik had een blaar voor het eerst in m'n leven wist niet wat ik moest doen
zit niet op zolder rastapastamongoolquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk zak je door je zolderkamervloer en val je met je hoofd in de wc op de eerste verdieping
Je gewoon niet aanstellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Was studiereis en ik had een blaar voor het eerst in m'n leven wist niet wat ik moest doen
oh moet kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
een wijs man lulde maar wat omdat hij zocht met verwachtingen en zodoende niet volledig zichzelf kon zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef Drug het volgende:
[..]
een wijs man zei me eens dat liefde niet bestaat
niks ontvangen 10/10quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn blaar wordt tenminste geaccepteerd wat wordt jouw blaar? Dacht ik al
Moest elke dag km lopen, hoe bedoel je aanstellenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Moest elke dag km lopen, hoe bedoel je aanstellen
Blaren doen echt pijn gelukkig is dat daarna nooit meer voorgekomen
had een wijs man wel ff eerder mogen zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een wijs man lulde maar wat omdat hij zocht met verwachtingen en zodoende niet volledig zichzelf kon zijn
Oh loop altijd gewoon door, gaat vanzelf wel open en weer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Moest elke dag km lopen, hoe bedoel je aanstellen
Blaren doen echt pijn gelukkig is dat daarna nooit meer voorgekomen
bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je mag best verschillende gifs gebruiken hoor
quote:
Vond hem zo eng wist echt niet wat ik moest doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh loop altijd gewoon door, gaat vanzelf wel open en weer over.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vond hem zo eng wist echt niet wat ik moest doen
Nahhh gelukkig is die weg![]()
Maar wel een mooie blaar vergeleken andere chickies dus toch iets wat ik goed kan in m'n leven
Zullen we elkaar slaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
wil iemand mij slaan en zegge dt ik nie verliefd mag worden
kan alleen hard slaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vond hem zo eng wist echt niet wat ik moest doen
Nahhh gelukkig is die weg![]()
Maar wel een mooie blaar vergeleken andere chickies dus toch iets wat ik goed kan in m'n leven
ja maar je vindt pas wijsheid als je er niet naar zoekquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef Drug het volgende:
[..]
had een wijs man wel ff eerder mogen zeggen
triestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt niemand aan die tafel neemt die gast van Denk ook serieus![]()
tis ook een ongelooflijk sulletjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt niemand aan die tafel neemt die gast van Denk ook serieus![]()
wrm mag nie? niks mis meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
behoorlijk. Man man man wat kansloosquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tis ook een ongelooflijk sulletje
jammer ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit niet op zolder rastapastamongool
gwn nie slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:25 schreef Drug het volgende:
was ik maar werkloos dan zou ik nog wa tabletten pakken
ik dacht dat die kerel een serieuze talkshow pretendeerde te hostenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pauw trollt hem ook wel lekker zo nu en dan
maar al die series en games danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:26 schreef Drug het volgende:
[..]
soow jah man lijkt me echt heerlijk
alleen af en toe wakker worden om te token en te vreten
Token is toch voor chaturbate?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:26 schreef Drug het volgende:
[..]
soow jah man lijkt me echt heerlijk
alleen af en toe wakker worden om te token en te vreten
bijna 30quote:
ik heb het idee dat ik vanavond meer heb geleerd dan in de afgelopen 10 jaar, en dat ik er over 10 jaar pas echt achter ben wat ik nou eigenlijk echt heb geleerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar je vindt pas wijsheid als je er niet naar zoek
30?quote:
sryquote:
haal me berichtje wegquote:
Hopelijk zak je door de vloer op de eerste verdieping en val je met je hoofd in de wc-pot op de begane grondquote:
door mij?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik vanavond meer heb geleerd dan in de afgelopen 10 jaar, en dat ik er over 10 jaar pas echt achter ben wat ik nou eigenlijk echt heb geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |