wordt genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach jezus, Denk bij Pauw
Zum kotsen
Ik Denk niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij nou eigenlijk van Denk
buiten dat t allochtonen zijn
racistische erdogan Turkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook alleen maar datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zo'n uitgesproken mening danquote:
Koos Speequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
wordt genot
Wie zitten er nog meer
Uiterst vermakelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach jezus, Denk bij Pauw
Zum kotsen
ja ik ook hoorquote:
Ik zal jou eens uit danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Uiterst vermakelijk![]()
dat wordt smullen
En bedankt Haags want ik wou net de tv uit dan
ik las koos stompequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koos Spee
Paul de Leeuw
Niet echt het kijken waard dus.
is altijd hier, is het in de avond gezellig en als we naar de nacht gaan gaat het opeens over politiek en drugs en voetbalquote:
haags begonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is altijd hier, is het in de avond gezellig en als we naar de nacht gaan gaat het opeens over politiek en drugs en voetbal
Drugsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is altijd hier, is het in de avond gezellig en als we naar de nacht gaan gaat het opeens over politiek en drugs en voetbal
werkloos bestloosquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
rtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begon hij maar met 100% minder posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |