ik dacht dat de vs daar deel van was maar okequote:
jawel, ze is lief niet goed verzuurd, gwn leukquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh zijn jullie geen besties meer
quote:
leuk verzuurdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ze is lief niet goed verzuurd, gwn leuk
yoghurt=genocidequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
over zuur gesproken; zojuist is een pak yoghurt uit zichzelf uit de koelkast naar boven gekropen om te zeggen dat 'ie nu echt niet meer goed is en dat dat eigenlijk al het geval was tijdens de val van Bagdad.
bedoel dat verraad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aparte vent, met z'n rare fobie. Wel goede acteur op zich
laat het maar niet aan Mongo wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
over zuur gesproken; zojuist is een pak yoghurt uit zichzelf uit de koelkast naar boven gekropen om te zeggen dat 'ie nu echt niet meer goed is en dat dat eigenlijk al het geval was tijdens de val van Bagdad.
schattigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zag er wel leuk uit met die bloemetjes die overal uitgroeiden.
Mooi he, nature.
Verrek, Mongo... die heb ik nog in Rehab laten zitten...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat het maar niet aan Mongo weten
big dairy verhult het leedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, stond helemaal niet op het pak.
jeetjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verrek, Mongo... die heb ik nog in Rehab laten zitten...
wat weet jij nou eigenlijk van Denkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach jezus, Denk bij Pauw
Zum kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |