Je gewoon niet aanstellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Was studiereis en ik had een blaar voor het eerst in m'n leven wist niet wat ik moest doen
oh moet kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Was studiereis en ik had een blaar voor het eerst in m'n leven wist niet wat ik moest doen
een wijs man lulde maar wat omdat hij zocht met verwachtingen en zodoende niet volledig zichzelf kon zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef Drug het volgende:
[..]
een wijs man zei me eens dat liefde niet bestaat
niks ontvangen 10/10quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn blaar wordt tenminste geaccepteerd wat wordt jouw blaar? Dacht ik al
Moest elke dag km lopen, hoe bedoel je aanstellenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Moest elke dag km lopen, hoe bedoel je aanstellen
Blaren doen echt pijn gelukkig is dat daarna nooit meer voorgekomen
had een wijs man wel ff eerder mogen zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een wijs man lulde maar wat omdat hij zocht met verwachtingen en zodoende niet volledig zichzelf kon zijn
Oh loop altijd gewoon door, gaat vanzelf wel open en weer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Moest elke dag km lopen, hoe bedoel je aanstellen
Blaren doen echt pijn gelukkig is dat daarna nooit meer voorgekomen
bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je mag best verschillende gifs gebruiken hoor
quote:
Vond hem zo eng wist echt niet wat ik moest doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh loop altijd gewoon door, gaat vanzelf wel open en weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |