dat vraag ik me ook al tijden af jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
Echt, die matthias.. Is die zwaar autistisch of gewoon een geniale troll?
moeders liegen altijd tegen hun kinderenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb echt mooie voeten vaak complimenten over gekregen
Zelfs toen ik eens een blaar had kreeg ik een compliment dat ik een mooie blaar had
Zou voetmodel worden waar zijn de castings?
je hebt het over een matthias maar ik zie geen matthiasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
ONZ / Ik stop met FOK!
Lees vanaf dit dan
troll lijkt mequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
ONZ / Ik stop met FOK!
Lees vanaf dit dan
nee hoeft niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ga jouw nudes van m'n voet sturen in dm wait for ir
Was m'n docentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeders liegen altijd tegen hun kinderen
jammer ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt het over een matthias maar ik zie geen matthias
een wijs man zei me eens dat liefde niet bestaatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zoek beetje liefde, zo der verwachtingen, geen seks
Hopelijk zak je door je zolderkamervloer en val je met je hoofd in de wc op de eerste verdiepingquote:
Was studiereis en ik had een blaar voor het eerst in m'n leven wist niet wat ik moest doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft je docent je blote voeten gezien
hermann durft heul niet op de zolder te komenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk zak je door je zolderkamervloer en val je met je hoofd in de wc op de eerste verdieping
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Was studiereis en ik had een blaar voor het eerst in m'n leven wist niet wat ik moest doen
zit niet op zolder rastapastamongoolquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk zak je door je zolderkamervloer en val je met je hoofd in de wc op de eerste verdieping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |