Dat is de reden dat jij hier zit, te veel vrije tijd, geen vrienden en sociaal contact.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat is de reden eigenlijk? meer behoefte aan vrije tijd?
heey peningmeester.... alles kids?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is de reden dat jij hier zit, te veel vrije tijd, geen vrienden en sociaal contact.
en tong80.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die dit soort topics aanmaken stoppen niet.
Vraag maar aan tailfox
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat hij niet meer ergens gaat posten en het een halve dag later toch doet had ik niet meer hoeven te werken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:47 schreef NoXia het volgende:
[..]
en tong80.Die is er ook nog steeds.
en braddiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
Vraag maar aan tailfox
ik was weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
Vraag maar aan tailfox
Heb je de klitten bij je paardje al uit de vacht geborsteld?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
heey peningmeester.... alles kids?
waarom val je mij steeds lastig hier. ik begin je een beetje eng te vinden.....snap je zeker wel he?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb je de klitten bij je paardje al uit de vacht geborsteld?
En wat is een peningmeester?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom val je mij steeds lastig hier. ik begin je een beetje eng te vinden.....snap je zeker wel he?
ik heb nu ook geen tijd voor jou......jammer he.....ik ben met belangrijkere zaken bezig.
doei engerd.
engerd!!! wat praat je tegen mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
![]()
De stal uitmesten, best belangrijk voor die beesten ja. Dag boertje.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:07 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
engerd!!! wat praat je tegen mij.
ik ga jou nu vriendelijk verzoeken om niet meer een conversatie met mij te starten...want daar ben ik niet van gedient. heb ik mezelf nu duidelijk uitgedrukt?
doeg engerd.
dat heb ik ook....zometeen ben ik ook gewoon afwezig. want ik heb het druk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
Gedient met een T, primaaaaaaaa weer. Dacht dat je zo druk was?
neen, ik ben er nog maar de leraares begint zometeen met de les.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Ben je echt weg ts? Of ben je er nog?
Goed opletten in de les he.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
neen, ik ben er nog maar de leraares begint zometeen met de les.
ik moet nu dus wel gaan.
mazzel lurkie.
ja man! dat ga ik ook doen vriend.quote:
Ik blijf het vreemd vinden. de éne keer komt vogeltjesdans over als een welbespraakte maar nogal boze oudere man en de andere keer als een nogal mentaal beperkt kindje.quote:
Jij begrijpt helemaal nergens iets, je zit in de les Nederlands zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja man! dat ga ik ook doen vriend.
helaas begrijp ik er helemaal niks van.dat is wel jammer.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden. de éne keer komt vogeltjesdans over als een welbespraakte maar nogal boze oudere man en de andere keer als een nogal mentaal beperkt kindje.
Gewoon fake it till you make it toch. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja man! dat ga ik ook doen vriend.
helaas begrijp ik er helemaal niks van.dat is wel jammer.
ik had het niet tegen jou strontvlieg.quote:
nee, tekeninglezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij begrijpt helemaal nergens iets, je zit in de les Nederlands zeker?
dank je wel vriend.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:20 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Gewoon fake it till you make it toch. Ik heb er wel vertrouwen in.
Dat is onderdeel van zijn 'aandoening'. Een schizofreen is nooit alleen!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden. de éne keer komt vogeltjesdans over als een welbespraakte maar nogal boze oudere man en de andere keer als een nogal mentaal beperkt kindje.
Ik vlieg nu door naar je moederquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou strontvlieg.vlieg maar weer lekker verder.
oke engerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan nog niet eens binnen de lijntjes kleuren, dus laat staan lezen.
7 dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:16 schreef jogy het volgende:
Place your bets
8 dagen voor hij weer terug is . ¤ 0,50
kutkick.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |