bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nederland is eenheid in verscheidenheid. Wat ons bindt is dat wij vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel sociale uitsluiting tegengaan en achterstelling bestrijden. Want onrechtvaardigheid zorgt voor onrust in de samenleving en dat werkt onveiligheid in de hand.
Wij verschillen ook van elkaar. Onze kracht is dat wij die verschillen kunnen bundelen, ons kunnen inleven in de ander, om daar vervolgens positieve energie uit te putten.
Wij streven ernaar de kloof tussen politiek en burger te dichten, de verschillende werkelijkheden aan elkaar te verbinden en een stem te geven aan mensen die zich niet gehoord voelen in de huidige politiek.
DENK vindt dat er weer balans moet komen in Nederland.
thanks for stating the obviousquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt interessantdoenerij dit zeg
Pff
heeft heel die lap tekst getypt en kom jij met dit aanzetten, kan toch nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt voor het bevestigen van mijn punt
is gwn tactiek, druk ophogen zodat ik meer gemotiveerd raakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls, had 23 jaar geen seks ook nooit gedaan
Wel beetje watje jij hoor
fushia wellichtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
Heb droge voeten wie wilt insmeren
is gwn copypaste hjbquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft heel die lap tekst getypt en kom jij met dit aanzetten, kan toch niet
Als je de 31ste nog niemand hebt, dan mag je mij wel van achter nemen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
als ik deze maand geen seks heb ga ik mezelf castreren
ewquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je de 31ste nog niemand hebt, dan mag je mij wel van achter nemen hoor
Niet zo over mij en fushia roddelen hier ik ken hem niet eensquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
fushia wellicht
[..]
is gwn copypaste hjb
even aan je tweede persoonlijkheid fushia vragenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even aan je tweede persoonlijkheid fushia vragen
adres?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kdricklamar het volgende:
aightquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je de 31ste nog niemand hebt, dan mag je mij wel van achter nemen hoor
weenie hoe dat roddelen isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Niet zo over mij en fushia roddelen hier ik ken hem niet eens
expliciet zoeken naar seks..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef Drug het volgende:
[..]
is gwn tactiek, druk ophogen zodat ik meer gemotiveerd raak
Oké nu niet maar vanmiddag welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |