quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vond hem zo eng wist echt niet wat ik moest doen
Nahhh gelukkig is die weg![]()
Maar wel een mooie blaar vergeleken andere chickies dus toch iets wat ik goed kan in m'n leven
Zullen we elkaar slaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
wil iemand mij slaan en zegge dt ik nie verliefd mag worden
kan alleen hard slaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vond hem zo eng wist echt niet wat ik moest doen
Nahhh gelukkig is die weg![]()
Maar wel een mooie blaar vergeleken andere chickies dus toch iets wat ik goed kan in m'n leven
ja maar je vindt pas wijsheid als je er niet naar zoekquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:22 schreef Drug het volgende:
[..]
had een wijs man wel ff eerder mogen zeggen
triestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt niemand aan die tafel neemt die gast van Denk ook serieus![]()
tis ook een ongelooflijk sulletjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt niemand aan die tafel neemt die gast van Denk ook serieus![]()
wrm mag nie? niks mis meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
behoorlijk. Man man man wat kansloosquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tis ook een ongelooflijk sulletje
jammer ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit niet op zolder rastapastamongool
gwn nie slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:25 schreef Drug het volgende:
was ik maar werkloos dan zou ik nog wa tabletten pakken
ik dacht dat die kerel een serieuze talkshow pretendeerde te hostenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pauw trollt hem ook wel lekker zo nu en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |