drugs hebben mijn leven geredquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
Goeie memequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
We moeten gewoon wat doen aan de vergrijzing van de samenleving. Voedselreductie is de eerste stapquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Zoetermeerse bejaarden boos: Geen warm eten meer in het weekend Treurig dat dit de zorg is in NL.
Nog een tijdje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drugs![]()
Werkloze junks hier.
ugh ik haat dat soort artikelenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Zoetermeerse bejaarden boos: Geen warm eten meer in het weekend Treurig dat dit de zorg is in NL.
eyyquote:
Ohja wou ik ook een keer kijken, zal wel even aanzetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef jamesdeen het volgende:
Pauw begintlaat het genot beginnen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sinds ik een iPhone heb ben ik niet meer verstandelijk gehandicapt
Racismepolitiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef jamesdeen het volgende:
Pauw begintlaat het genot beginnen
omdat ik zonder self medicating helemaal zou zijn doorgedraaid, want mijn mentaal gezonde brein zou anders niet kunnen omgaan met de psychopathische maatschappij waarin die is gevangenquote:
Dat klinkt best tof eigenlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik zonder self medicating helemaal zou zijn doorgedraaid, want mijn mentaal gezonde brein zou anders niet kunnen omgaan met de psychopathische maatschappij waarin die is gevangen
steven hyde?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik zonder self medicating helemaal zou zijn doorgedraaid, want mijn mentaal gezonde brein zou anders niet kunnen omgaan met de psychopathische maatschappij waarin die is gevangen
veel plezierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja wou ik ook een keer kijken, zal wel even aanzetten.
stadscommando'squote:
ik DENK dat we doordraaien hier met zijn allen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
stadscommando's
kopvoddentaks
populistische praatjes van populistische onzinpartijen
je verwacht het niet
zo hart van nederland-achtigquote:
xxxxxxquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, ik vraag maar niet over HxH om dit moment niet te verpesten
okequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik DENK dat we doordraaien hier met zijn allen.
blufquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
als ik deze maand geen seks heb ga ik mezelf castreren
echt interessantdoenerij dit zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
[..]
pls, had 23 jaar geen seks ook nooit gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
als ik deze maand geen seks heb ga ik mezelf castreren
Nederland is eenheid in verscheidenheid. Wat ons bindt is dat wij vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel sociale uitsluiting tegengaan en achterstelling bestrijden. Want onrechtvaardigheid zorgt voor onrust in de samenleving en dat werkt onveiligheid in de hand.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
stadscommando's
kopvoddentaks
populistische praatjes van populistische onzinpartijen
je verwacht het niet
niet gelezenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nederland is eenheid in verscheidenheid. Wat ons bindt is dat wij vanuit een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel sociale uitsluiting tegengaan en achterstelling bestrijden. Want onrechtvaardigheid zorgt voor onrust in de samenleving en dat werkt onveiligheid in de hand.
Wij verschillen ook van elkaar. Onze kracht is dat wij die verschillen kunnen bundelen, ons kunnen inleven in de ander, om daar vervolgens positieve energie uit te putten.
Wij streven ernaar de kloof tussen politiek en burger te dichten, de verschillende werkelijkheden aan elkaar te verbinden en een stem te geven aan mensen die zich niet gehoord voelen in de huidige politiek.
DENK vindt dat er weer balans moet komen in Nederland.
van je 3e tot 26e niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls, had 23 jaar geen seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |