extra bergamot, graagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja...
Kopje thee met bergamot amice??
nou bij dezenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je nu dat we allemaal gaan zeggen: Ja graag.
?
Zijn ook goed. Komen voor mij daarna.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
bad moon rising en fortunate son zijn veel beter
Wil je 'ns niet zo vloeken Etto.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens was ik meer een Playmobil kind.
Sorry, had echt NIKS met lego... was zo... blokkerig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wil je 'ns niet zo vloeken Etto.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry, had echt NIKS met lego... was zo... blokkerig.
Niet echt favoriet, Bad Moon Rising, Hey Tonight, Suzie Q, Born on the Bayou en I put a spell on you zijn sowieso mijn favo's.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice
Favoriet blijft toch wel Have you ever seen the rain
Moet je de originele I Put a Spell on You luisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echt favoriet, Bad Moon Rising, Hey Tonight, Suzie Q, Born on the Bayou en I put a spell on you zijn sowieso mijn favo's.
van screamin jayquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet je de originele I Put a Spell on You luisteren
Jammer ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha zie de mongooltjes hun mongooltjessmaak uitwisselenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echt favoriet, Bad Moon Rising, Hey Tonight, Suzie Q, Born on the Bayou en I put a spell on you zijn sowieso mijn favo's.
Is voor iedereen anders wel. Maar eigenlijk allemaal toppertjes gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar vind CCR versie ook tofquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet je de originele I Put a Spell on You luisteren
Ik vind dat Minecraft Lego anders best geinig. Ik heb 3 sets nu daar van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is gwn algemene ontwikkeling tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ontmaskering.. deadprez is ook 107.
1954quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Is dat origineel niet uit de jaren 30 ofzo?
laat maar, ben in de war met ander nummerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Is dat origineel niet uit de jaren 30 ofzo?
vrouwen horen thuis achter het fornuis.quote:
Nou nee, dat is dus een GROVE leugen verspreid door de Illuminati (in de vorm van deadprez).quote:
en z'n tijd fucking ver vooruitquote:
Ome Henk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrouwen horen thuis achter het fornuis.
sokken stoppen de plee gaan soppen.
hey werk is ff door want daar zijn jullie toch voor.
ga de kamer boenen waar zijn mijn schoenen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef Drug het volgende:
[..]
vond ik vroeger wel opwindend tbh :$
als tiger lily waren ze beterquote:
schandaligquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Zeg dat er dan ook even bij, alsof de hele wereld weet wie Walter White is.
je kunt ook te hard zuigenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
To'hajilee veel epicer dan alle gevechten in got together.
als je 'm te lang buiten laat met dit weer.quote:
Slechte grap wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als je 'm te lang buiten laat met dit weer.
Hahaha. snap je 'm?
Ja, dit is wel een beetje gekkigheid hoor.quote:
eheheh ;pquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahaha. snap je 'm?
gwn goeie muziek weenie wat je tof doetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een beetje gekkigheid hoor.
echt he...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zitten jullie allemaal op Etto te haten
Zo meteen moet je weer je excuses aanbieden aan Chaiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahaha. snap je 'm?
echt ehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zitten jullie allemaal op Etto te haten
Van mij uit wel ja... dus: sorry.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het de avond van het sorry zeggen?
Oh wat stom.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt alleen in het weekend godverdomme
met je moederquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Nou DP, waar speelde jij dan mee vroeger als je Lego zo overrated vindt? Ik wil ook even lachen.
Dat moet ik sowieso, heb ik op auto-dial staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo meteen moet je weer je excuses aanbieden aan Chai
Zou het niet snel draaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn goeie muziek weenie wat je tof doet
waar jij nu mee speelt, meisjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Nou DP, waar speelde jij dan mee vroeger als je Lego zo overrated vindt? Ik wil ook even lachen.
Oké ik ben het inmiddels eens met Chai. Stop maar weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van mij uit wel ja... dus: sorry.
Drugs, duh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Waarschijnlijk action manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
Met sorry zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké ik ben het inmiddels eens met Chai. Stop maar weer.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
SC is vanavond 1 van de kutste sinds weken. Wat een bagger. Doei.
Echt he, wat een triangeljosti's hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
volhouden jongensquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
hoop dat het nog jaren zo bagger blijftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
Juist, DAT is muziek.quote:
wanneer gaat de rest?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Floortje terug naar Syrië even kijken.
hey stoere gozerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Had me er helemaal op verheugd, komt pas de 19e weer vlgmij
kon t niet latenquote:
Nee. Maar ik heb vaker gehoord dat mensen mij kaartjes gaan sturen en dat ik vervolgens niks krijg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als ik een ansichtkaart uit Helmond stuur, ben je dan niet meer boos?
quote:
rtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is het weer eens leuk in de SC, ga jij haten.
Ga door, post er nog Eendje hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Bleef niet stil zitten kwam in action man
Nja, Helmond wordt wat lastig... we hebben hier eigenlijk niets waarvan je zegt: Laten we dat eens vastleggen voor later.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb vaker gehoord dat mensen mij kaartjes gaan sturen en dat ik vervolgens niks krijg.
geeft niet tog.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie man ben btje sociall awkward ;$
ben hem gelukkig nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
hey knappe knul
heb vernomen dat die kale bakkes weer terug is op fok
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op FP had je nu 1.566.002 plusjes.
waarheidquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja, Helmond wordt wat lastig... we hebben hier eigenlijk niets waarvan je zegt: Laten we dat eens vastleggen voor later.
quote:
wut?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, wat een triangeljosti's hier
HO, niet waar... de Sint Lambertuskerk is wel episch.quote:
ik mis hem stiekem wel eeeen beetje heurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben hem gelukkig nog niet tegengekomen
Ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie van jullie is echt srs knap?
cartelbeschieting van gus, gus schakelt cartel uit, prison homicide.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten niet echt veel gevechten in dus ja
O, die mag hij ook wel naar mij sturen danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drug post trouwens ook wel een aantal pareltjes.
jij had toch een lijst?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
laatste keer dat ik wat aardigs over hem zei stond ik opeens langer dan een jaar in zijn sig dus dat doe ik niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
ik mis hem stiekem wel eeeen beetje heur
Hermannquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jijquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zei toch delta lloyd en aegonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik moeite doe wel 8, maar komt nie vaak voor dat ik moeite doequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Phil Collinsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, die mag hij ook wel naar mij sturen dan
Nou ja, niet geschoten altijd mis, hoewel ik jou moeilijk kan missenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat elkaar neuken wordt geen realiteit, hou op met proberen
netjesquote:
meh. 7,5quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:23 schreef Drug het volgende:
[..]
als ik moeite doe wel 8, maar komt nie vaak voor dat ik moeite doe
mensen kunnen mij altijd moeilijk missen maar jou missen ze nooitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, niet geschoten altijd mis, hoewel ik jou moeilijk kan missen
doe ik al jarenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef Drug het volgende:
wil denk sws btje voor sophisticated crackjunk look gaan
weenie man mss vlg weekquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
uitgeschreven voor opleiding zeg maar wnr je wil.
eh oke.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen kunnen mij altijd moeilijk missen maar jou missen ze nooit
Wel hoor, Haags mist mij altijd zie ik in mycroftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen kunnen mij altijd moeilijk missen maar jou missen ze nooit
had paar douzoe in delta lloyd manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al dikke stacks?
NOOIT.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoor, Haags mist mij altijd zie ik in mycroft
maar die is niet helemaal 100quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoor, Haags mist mij altijd zie ik in mycroft
box.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maat, ik wist niet dat je er ook was.
quote:
quote:
sinds ik die dex weer heb eet ik denk 500 kcal/dag en slaap ik 3 uur ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ik al jaren
zonder sophisticated dan
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef Drug het volgende:
[..]
sinds ik die dex weer heb eet ik denk 500 kcal/dag en slaap ik 3 uur ofzo![]()
Had vroeger een crush op een Floortje doet me iedere keer weer aan haar denken als ik die naam ziequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Floortje terug naar Syrië even kijken.
Waar sta jij?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Woest aantrekkelijk: SE
Zeer aantrekkelijk: Chloro, zeer, bozehaas, mortie
Knap: Tardis, Chai, frank, le_prof, hoth, id_do_her, etto
Gematigd knap: Stimo, Willoow, drug, jamesdeen, gianni
Overwegend knap: Catkiller, der_mann, zosk, troll, mcnulty, murdera, wietparkiet, crip
Normaal: Hplc, Cachet, Opso, ober, SG, frass, matip, remqo, rozevla, dima, jimmy, fokkingfokker, etsu, pinman
Gematigd lelijk: eend, hoink, 2nutz, madelief, toto
Overwegend lelijk: dp, pensyl, slaapzak, vanillekwark, inso, ama, wise
Lelijk: haags, noel, crack, lompehork, fylax, kdrick
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
was niet wederzijds zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had vroeger een crush op een Floortje doet me iedere keer weer aan haar denken als ik die naam zie
Bedankt Ama
Tyf nou eens een x op danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Net zo knap als chai...
sorry chai.
Wat voor lijstje is dit?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
1. Hermann
2. DP
3. Etto
4. Tong
5. TARDIS.
Dat zal hem dan worden voor mij
homoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
1. Hermann
2. DP
3. Etto
4. Tong
5. TARDIS.
Dat zal hem dan worden voor mij
doe normaal tegen ettoquote:
Nooit daar?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ze moeten mij altijd hier hebben
Mijn bangalijstquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor lijstje is dit?
wat moet ik vertellenquote:
Heb nog liever aidsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, blij dat ik daar niet tussen sta.
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
explodeerde hij maar van het balkon af
Foto?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb zo'n godse vette dikke bak gekocht![]()
auto=moordquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
yehhquote:
ben & jerry's zeker voor als je weer je sbs 6 programma's zit te kijken in bed terwijl je klaagt over het weerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Oberkullie het volgende:
frig hater, hplc is tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ze moeten mij altijd hier hebben
dan sta je ergens in het middenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan mezelf moeilijk beoordelen
omdat we allebei veganistisch leven en geen drank en drugs in ons lijf stoppen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Drug het volgende:
[..]
cute
jullie zijn al wel aardig in elkaar aan het groeien of nie
Ha ha ja hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben & jerry's zeker voor als je weer je sbs 6 programma's zit te kijken in bed terwijl je klaagt over het weer
ik waardeer het als mensen stoppen met dingenquote:
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...quote:
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zandquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu heeft HPLC wel weer genoeg veren in zijn kont hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zand
awhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...
Soms nog steeds in mijn hoofd van what if, what if...
Dit overkwam mij vorige week ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
We hadden wel een klik maar deed er niets mee en een maand later had ze een vriend...
ik had het tegenovergestelde met no man's sky, wat als ik het niet kocht en nu 60 euro had voor een spel wat wel goed isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
jouw woordenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat we allebei veganistisch leven en geen drank en drugs in ons lijf stoppen?
elke dagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
moet echt weer n x douche
hoe vaak douche jullie
Verjaardag en kerst.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
alleen als ik me vies voel dus best vaakquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Elke ochtend. En soms nog 's avonds ook. En sowieso iedere zondagavond een bad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie man vind de shit die j thunders daarna deed gwn zo veel vetter
3 of 4 keer per week ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
Paulusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
mooi zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
dagelijksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
iedere dag minstens 1xquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
GRTD?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, wilde Jimmy spreken in GRTD en toen zag ik dit
douchen is voor conformistenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
hoe vaak douche jullie
jah da wel. die hele aesthetics eromheen ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punk
10 minuten ongeveerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
10 minuten hoogstens ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
8 - 10 min ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
bent begonnen met bcs, referentie naar tuco die saul hoofd op zand legt, tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zand
anderhalf uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
en als jullie alleen douchen
Ja, leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
Ziet er fucking lekker uit man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een chocolade zaak in Damascus
dan 11quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
waarom is datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een chocolade zaak in Damascus
Ja buiten dat. Niet echt the place to be.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziet er fucking lekker uit man.
hmm, wat zeg je dat weer dichterlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Drug het volgende:
ik douche alleen als ik m'n balharen moet scheren
sws geen zeep of shampoo
Dat is toch seizoen 1? Heb eigenlijk niet echt tijd meer vrijgemaakt om verder met s2 te gaan. Denk dat ik van het weekend weer verder probeer te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bent begonnen met bcs, referentie naar tuco die saul hoofd op zand legt, tof.
huhquote:
er was eerst geen oorlog en zo weeniequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja buiten dat. Niet echt the place to be.
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, je denkt maar 10 min na over je leven. Verklaart wel een en ander ja
heb je gelijk een afvoerputje voor het bloedquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Drug het volgende:
ik douche alleen als ik m'n balharen moet scheren
sws geen zeep of shampoo
wat is dit hjb johquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is er nog steeds. Maar niet elke plek wordt plat gegooid.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh
[..]
er was eerst geen oorlog en zo weenie
ik ben heel poëtisch iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm, wat zeg je dat weer dichterlijk
haha dit was een goeiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap weer niet hoe dit een reactie op mijn post is :$quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er nog steeds. Maar niet elke plek wordt plat gegooid.
Hamascus valt nog wel mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er nog steeds. Maar niet elke plek wordt plat gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |