ww werd door het hele land gezocht.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Zeg dat er dan ook even bij, alsof de hele wereld weet wie Walter White is.
goede band iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Creedence Clearwater Revival kan ik ook waarderen trouwens.
pleeeeeeeeeasequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ww werd door het hele land gezocht.
Dat geldt voor meer mensen hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt
Serieus, gaat echt te ver dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt etto toch niet vergelijken met meneer bierflesjes in anussen
in z'n undiesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ash gaat ergens in een camper meth maken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Creedence Clearwater Revival kan ik ook waarderen trouwens.
Wat denk je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat voor plaatje had Jimmy gepost dan?
ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Wie zal de volgende worden met een KLB ban?
Moet ik het in de Oostenrijkse schildershoek zoeken?quote:
ozimandiaz wel gevolgt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn oma had heel breaking bad gekeken en toen ging er iets mis met het opnemen van de laatste 2 afleveringen dus heeft het nooit afgekeken
doet me wel pijn
Preciesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer mensen hier
Nicequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb daar wat cd's van in de auto liggen.
laat je niet gek maken vriend, Chai is ergens boos over en probeert het op een wel gerespecteerde user uit te nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus, gaat echt te ver dit.
bad moon rising en fortunate son zijn veel beterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice
Favoriet blijft toch wel Have you ever seen the rain
Tja...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat je niet gek maken vriend, Chai is ergens boos over en probeert het op een wel gerespecteerde user uit te nemen
aan mijn zwaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |