iedere dag minstens 1xquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
moet echt weer n x douche
hoe vaak douche jullie
GRTD?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, wilde Jimmy spreken in GRTD en toen zag ik dit
douchen is voor conformistenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Drug het volgende:
moet echt weer n x douche
hoe vaak douche jullie
jah da wel. die hele aesthetics eromheen ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is meer echt punk, vind t ook vetter maar new york dolls hebben wel echt fucking veel invloed gehad op de hele opkomst van punk
10 minuten ongeveerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
10 minuten hoogstens ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang douchen jullie, soms sta ik daar gewoon een halfuur over het leven na te denken
8 - 10 min ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
bent begonnen met bcs, referentie naar tuco die saul hoofd op zand legt, tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, lijk nu echt op een struisvogel met ook die kop in het zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |