extra bergamot, graagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja...
Kopje thee met bergamot amice??
nou bij dezenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je nu dat we allemaal gaan zeggen: Ja graag.
?
Zijn ook goed. Komen voor mij daarna.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
bad moon rising en fortunate son zijn veel beter
Wil je 'ns niet zo vloeken Etto.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens was ik meer een Playmobil kind.
Sorry, had echt NIKS met lego... was zo... blokkerig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wil je 'ns niet zo vloeken Etto.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry, had echt NIKS met lego... was zo... blokkerig.
Niet echt favoriet, Bad Moon Rising, Hey Tonight, Suzie Q, Born on the Bayou en I put a spell on you zijn sowieso mijn favo's.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice
Favoriet blijft toch wel Have you ever seen the rain
Moet je de originele I Put a Spell on You luisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echt favoriet, Bad Moon Rising, Hey Tonight, Suzie Q, Born on the Bayou en I put a spell on you zijn sowieso mijn favo's.
van screamin jayquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet je de originele I Put a Spell on You luisteren
Jammer ditquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
haha zie de mongooltjes hun mongooltjessmaak uitwisselenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echt favoriet, Bad Moon Rising, Hey Tonight, Suzie Q, Born on the Bayou en I put a spell on you zijn sowieso mijn favo's.
Is voor iedereen anders wel. Maar eigenlijk allemaal toppertjes gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar vind CCR versie ook tofquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet je de originele I Put a Spell on You luisteren
Ik vind dat Minecraft Lego anders best geinig. Ik heb 3 sets nu daar van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |