Vernederingen vind ik zelden leuk en memorabel. Spannende wedstrijden in darten zijn alles. De kwartfinale op het WK2013 was denderend episch, zo'n heerlijke wedstrijd.quote:
Tagliano weet zelf niet welke hij bedoelt dus geef ik hem een suggestiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was begin maart dit jaar tamme
Zou best kunnen dat het korter geleden is dan ik denk hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tagliano weet zelf niet welke hij bedoelt dus geef ik hem een suggestie
Welke kwart?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vernederingen vind ik zelden leuk en memorabel. Spannende wedstrijden in darten zijn alles. De kwartfinale op het WK2013 was denderend episch, zo'n heerlijke wedstrijd.
wat staat hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is weer horror month bij Dansgaming.
laat maar ik heb twitch emoticons aanstaanquote:
Je fapt zeker op die Leage of Legends chicks?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
laat maar ik heb twitch emoticons aanstaan
Dan is LUL een twitch emote
Nee, ik ben geen weeaboo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Je fapt zeker op die Leage of Legends chicks?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De speeldagen voor het WK.Voldoende potentie voor een paar sessies met Ad van Gameren en/of Frank Verhoeven. Hopelijk blijft Niels de Ruiter ons bespaard dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In december weer de Finder Darts Masters met Niels, Klaas-Jan Bos en Zjak. Topshow.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voldoende potentie voor een paar sessies met Ad van Gameren en/of Frank Verhoeven. Hopelijk blijft Niels de Ruiter ons bespaard dit jaar.
genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In december weer de Finder Darts Masters met Niels, Klaas-Jan Bos en Zjak. Topshow.
Sukkel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Niels de Ruiter ons bespaard dit jaar.
Nu heb je je hiel ook niet heel hard nodig om te dartenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Whitlock die met een gebroken hiel nog steeds de hele boel aan gort dartte, oh oh oh.
Nou nou, roep dat niet te hard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu heb je je hiel ook niet heel hard nodig om te darten
Het dartst uiteraard fijner met een goede hielquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou, roep dat niet te hard.
Uitkijken voor bouncers (dit vertel ik uit eigen ervaring).quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Whitlock altijd traint op blote voeten?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Uitkijken voor bouncers (dit vertel ik uit eigen ervaring).
Ik had een keer een bouncer in de voet maar die schaadde gelukkig niet diep.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Uitkijken voor bouncers (dit vertel ik uit eigen ervaring).
Dan wens ik je veel sterkte toequote:
Het glaasje is half leeg bij Tagliano.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Hij gaat niet vallen, voor de zoveelste keer
Slechts een feitelijke regelmatigheidquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Het glaasje is half leeg bij Tagliano.
Ik deel die vreugdequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Whitlock is weer terug. De finishgod is weer terug.
Ik ben gelukkig.
twitter:PoekieKim twitterde op donderdag 06-10-2016 om 22:27:08Een vraagje voor Whitlock: hij oogt zo verschrikkelijk kalm. Hoe houdt hij zijn zenuwen onder bedwang? Groetjes van Kim 🤗 #rtl7darts reageer retweet
PoekieKim, man man manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Anoonumos het volgende:
twitter:PoekieKim twitterde op donderdag 06-10-2016 om 22:27:08Een vraagje voor Whitlock: hij oogt zo verschrikkelijk kalm. Hoe houdt hij zijn zenuwen onder bedwang? Groetjes van Kim 🤗 #rtl7darts reageer retweet
Drank
Dat geloof ik direct natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Poekie is de naam van haar kat en Kim haarzelf.
Het is natuurlijk wel zo dat hoe hoger het gemiddelde hoe minder je erbij op moet tellen om tot een "normaal" gemiddelde te komen. Maar behoorlijk hoog jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
103 gemiddeld met dubbel in is vrij ziek. Dat is 110-115 gemiddeld met gewoon 501
BDO tot aan kwartfinales doet pijn aan je ogen. Mensonterendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kan overigens niet wachten op de Lakeside. Ben benieuwd wie daar dit jaar de beker omhoog mag houde. Uiteraard vele malen spannender dan PDC op dit moment.
Voorronde en 1e ronde PDC ook dus dat scheelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BDO tot aan kwartfinales doet pijn aan je ogen. Mensonterend
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Uiteraard vele malen spannender dan PDC op dit moment.
2016: Gary Andersonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kan overigens niet wachten op de Lakeside. Ben benieuwd wie daar dit jaar de beker omhoog mag houde. Uiteraard vele malen spannender dan PDC op dit moment.
Ja het is geen uitgemaakte zaak daar in tegenstelling tot de PDC. Altijd verrassingen daar zoals Kist en Klaasen destijds.quote:
Bedoel niet zozeer de winnaars maar meer de laatste 4 etc. Vaak dezelfde namen laatste jaren bij de meeste toernooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2016: Gary Anderson
2015: Gary Anderson
2014: Michael van Gerwen
2013: Phil Taylor
2012: Adrian Lewis
2011: Adrian Lewis
Hartstikke voorspelbaar inderdaad.
Dat krijg je ook bij BDO als ze wat meer toernooien haddenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel niet zozeer de winnaars maar meer de laatste 4 etc. Vaak dezelfde namen laatste jaren bij de meeste toernooien.
Uitgemaakte zaak ja?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja het is geen uitgemaakte zaak daar in tegenstelling tot de PDC. Altijd verrassingen daar zoals Kist en Klaasen destijds.
Nee. De top is daar breder (niet beter) maar breder. Overigens heeft de BDO tegenwoordig behoorlijk wat toernooien, niet allemaal via tv te volgen maar er zijn er zat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat krijg je ook bij BDO als ze wat meer toernooien hadden
MvGquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uitgemaakte zaak ja?
Wie gaat het winnen dan?
Ik heb al mijn geld op RvB staanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG
Gando
Lewis
Of verwacht jij dat een qualifier gaat winnen?
Ik hoorde hier laatst dat MvG echt wat aan zijn scores moest gaan doen. Zou dit voldoende zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
103.09 average
Whitlock met 92.69
2016: Van Barneveld, Lewis, Anderson, Klaasenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel niet zozeer de winnaars maar meer de laatste 4 etc. Vaak dezelfde namen laatste jaren bij de meeste toernooien.
Denk niet dat RvB het enkele keren achterelkaar kan doen dus eerst bijv Lewis pakken dan MvG en dan Taylor, zoiets zeg maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb al mijn geld op RvB staan
Geen Taylor nee?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG
Gando
Lewis
Of verwacht jij dat een qualifier gaat winnen?
Nee, zolang het geen 180 is kan hij er niks vanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst dat MvG echt wat aan zijn scores moest gaan doen. Zou dit voldoende zijn?
Zet de gemiddelde van de laatste BDO finales is tegen dat van de PDC finalesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. De top is daar breder (niet beter) maar breder. Overigens heeft de BDO tegenwoordig behoorlijk wat toernooien, niet allemaal via tv te volgen maar er zijn er zat.
Ik ben wel benieuwd wat fmd hiervan vind jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst dat MvG echt wat aan zijn scores moest gaan doen. Zou dit voldoende zijn?
Zwart paard? Waren toch gewoon de mannen met uitzondering van King die hoog staan op de ranking? Geen Kist/Klaasen taferelen bij de PDC en dat is soms jammer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2016: Van Barneveld, Lewis, Anderson, Klaasen
2015: Van Gerwen, Anderson, Taylor, Van Barneveld
2014: Van Gerwen, Wright, Lewis, Whitlock
2013: Van Gerwen, Taylor, Van Barneveld, Wade
2012: Lewis, Wade, Hamilton, Whitlock
2011: Anderson, Jenkins, Webster, Lewis
2010: Taylor, Whitlock, Van Barneveld, King
Elk jaar minstens één zwart paard.
isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Zet de gemiddelde van de laatste BDO finales is tegen dat van de PDC finales
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
Ja, lul het maar weer je straatje op. Alsof het bij de PDC heel makkelijk is om met allerlei professionele spelers een willekeurige kut Taiwanees de finale te laten halen. Joe.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zwart paard? Waren toch gewoon de mannen met uitzondering van King die hoog staan op de ranking? Geen Kist/Klaasen taferelen bij de PDC en dat is soms jammer.
Klopt maar de eerste rondes is het verschil nihiel. Overigens is het bij de BDO wel maf hoor dat Lakeside. Anderson gooide er nooit geen reet en kijk nu. Tevens zie je de meeste BDO spelers ook gewoon 105-110 gooien op die vloertoernooien, is het bij allen een choke?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Zet de gemiddelde van de laatste BDO finales is tegen dat van de PDC finales
Je mag wel bij mij wonen als je bankroet bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb al mijn geld op RvB staan
Dat zeg ik juist. Soms jammer dat we dat te weinig zien. Zoals destijds met Shephardquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, lul het maar weer je straatje op. Alsof het bij de PDC heel makkelijk is om met allerlei professionele spelers een willekeurige kut Taiwanees de finale te laten halen. Joe.
smhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
ik ga de laatste wedstrijd skippen, weltrusten boys.
Dat gooit van Gerwen met linksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
Anderson had, volgens mij, nogal een chaotische thuissituatie toen hij bij de BDO speelde.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar de eerste rondes is het verschil nihiel. Overigens is het bij de BDO wel maf hoor dat Lakeside. Anderson gooide er nooit geen reet en kijk nu. Tevens zie je de meeste BDO spelers ook gewoon 105-110 gooien op die vloertoernooien, is het bij allen een choke?
Waitesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
En is nogal lui met trainen. Nu nog steeds maar hij speelt gewoon veel meer toernooien. Traint nooit en dan heb ik het niet over 1-2 uurtjes ingooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Anderson had, volgens mij, nogal een chaotische thuissituatie toen hij bij de BDO speelde.
In 2008 was er gewoon een toevallige massale vormdip. Raybar had het niet. Taylor had er in R1 al uit moeten vliegen en zwoegde tegen Walsh en Tabern. Niet zo gek dat Mardle destijds hem versloeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik juist. Soms jammer dat we dat te weinig zien. Zoals destijds met Shephard
Deze, WK, Grand Slam of Darts.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Coco98 het volgende:
Hoeveel toernooien zijn er wel niet zeg?
Welke zijn het kijken waard?
Maar het is toch vrij vreemd dat die BDO spelers wel 105-110 gooien op de vloer maar niet op Lakeside. Vreemd tafereel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Anderson had, volgens mij, nogal een chaotische thuissituatie toen hij bij de BDO speelde.
Hamilton - Lewis was ook wel kut.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Szura het volgende:
Finales met dark horses zijn vaak pure AIDS
ShepherdDudbridge
.
Wat is het record op de WGP eigenlijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, zolang het geen 180 is kan hij er niks van
Je zei dat je het niet spannend vond, daar doet een dark horse toch niets aan af.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik juist. Soms jammer dat we dat te weinig zien. Zoals destijds met Shephard
Kistquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Szura het volgende:
Finales met dark horses zijn vaak pure AIDS
ShepherdDudbridge
.
Dan ga ik op zeker bankroetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij wonen als je bankroet bent.
Nu zijn er ook PDC spelers die dat doen. Jamie Caven bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar het is toch vrij vreemd dat die BDO spelers wel 105-110 gooien op de vloer maar niet op Lakeside. Vreemd tafereel.
Geen idee, zou best kunnen dat 103 van Mike een nieuw record isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is het record op de WGP eigenlijk?
Ik zie dat ze de afgelopen twee jaar niet boven de 100 hebben gegooid en in de finale ook enkel Taylor een keer krap boven de 100.
Ik stond vorig jaar bij een groot BDO toernooi zelf in de 3e ronde tegen Gary Thompson (geen grootheid zou je zeggen op live toernooien). Man hij neukte me helemaal de moeder. Denk 3x 12-13 darts en het was klaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Nu zijn er ook PDC spelers die dat doen. Jamie Caven bijvoorbeeld.
Klaassen die de Lakeside won met een kutgemiddelde, dat was gewoon oogaids hoor. Maar omdat het een Nederlander betrof vond iedereen het leuk. Maar goed was het echt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kist
Klaasen
Verder terug in de tijd > Keith Deller
Was gewoon genot
Bij PDC gooien sommigen ook vies goed op vloer. Dat zegt me niet zoveelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar bij een groot BDO toernooi zelf in de 3e ronde tegen Gary Thompson (geen grootheid zou je zeggen op live toernooien). Man hij neukte me helemaal de moeder. Denk 3x 12-13 darts en het was klaar.
106 van Warriner zei Zjak gisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie dat ze de afgelopen twee jaar niet boven de 100 hebben gegooid en in de finale ook enkel Taylor een keer krap boven de 100.
Voor destijds was het prima hoor. Was vooral sterk op zn finishes, niet zozeer de scores idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klaassen die de Lakeside won met een kutgemiddelde, dat was gewoon oogaids hoor. Maar omdat het een Nederlander betrof vond iedereen het leuk. Maar goed was het echt niet.
Warinner-Little gooide ooit 106, maar ik denk dat dit het hoogste gemiddelde is in een wedstrijd die meer dan twee sets duurde.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk hebben Gary een MvG zelf een keer een hoger gemiddelde gegooid:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, zou best kunnen dat 103 van Mike een nieuw record is
Ik blijf het bijzonder vinden dat werkelijk niemand bij de BDO eens 110 petst op Lakeside terwijl ze dat echt wel kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij PDC gooien sommigen ook vies goed op vloer. Dat zegt me niet zoveel
Juichen als je 140 gooit tegen Mark fucking Oosterhuisquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Los van België waarom haten jullie Kim?
WINNAARSMENTALITEITquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juichen als je 140 gooit tegen Mark fucking Oosterhuis
TV camera's, publiek... Je moet er maar bestand tegen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat werkelijk niemand bij de BDO eens 110 petst op Lakeside terwijl ze dat echt wel kunnen.
Vuistjes bij 100quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach dat is het minderwaardigheidscomplex van al die Belgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar als je dan ziet Chisnall die overstapt, raakt ineens van alles en bij de BDO mwa mwa. Snap je? Veel overgestapte spelers hebben dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TV camera's, publiek... Je moet er maar bestand tegen zijn.
Bij Kimmeke is het vrij ernstig, maar we moeten hem leuk vinden omdat hij Belg isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ach dat is het minderwaardigheidscomplex van al die Belgen.
Vind zn vrouw leuker #BBCquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Kimmeke is het vrij ernstig, maar we moeten hem leuk vinden omdat hij Belg is
Ik krijg flashbacks naar het EK voetbal.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Kimmeke is het vrij ernstig, maar we moeten hem leuk vinden omdat hij Belg is
Bij de BDO gooide hij een wereldlakeside en een flopjaar daarna. Dat had Winstanley ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar als je dan ziet Chisnall die overstapt, raakt ineens van alles en bij de BDO mwa mwa. Snap je? Veel overgestapte spelers hebben dat.
Daar wil ik nooit maar dan ook nooit meer aan denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar het EK voetbal.
Meer trainen, meer ervaring met toernooien, tegen betere spelers gooien enz.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar als je dan ziet Chisnall die overstapt, raakt ineens van alles en bij de BDO mwa mwa. Snap je? Veel overgestapte spelers hebben dat.
Wat een aids was dat eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar wil ik nooit maar dan ook nooit meer aan denken
Zijn gemiddelde op Lakeside was niet wereldschokkend hoor. Tuurlijk hij gooide wel goed maar ik had het over gemiddelde, dat niemand dat laat zien op Lakeside.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de BDO gooide hij een wereldlakeside en een flopjaar daarna. Dat had Winstanley ook.
89-90 gemiddeld was toen ook gewoon magertjes hoor. 90-95 was prima, en daar kwam Klaassen bij lange na niet aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor destijds was het prima hoor. Was vooral sterk op zn finishes, niet zozeer de scores idd.
Dat hele EKquote:
Dat die een Belg is maakt me niet eens zo uit. Ik kan zijn broer prima hebben. Maar dat constante gejuich van Kim en dat hoofdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Los van België waarom haten jullie Kim?
Ik denk dat het meer ''airtime'' is aangezien ze ook al spelen ze bij de BDO weleens tegen Taylor etc gooien hoor. Bij demo's, lokale toernooien etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer trainen, meer ervaring met toernooien, tegen betere spelers gooien enz.
Foto van jou hoofd dat we even kunnen vergelijken Hans?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat die een Belg is maakt me niet eens zo uit. Ik kan zijn broer prima hebben. Maar dat constante gejuich van Kim en dat hoofd
Komend WK zonder Oranje genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hele EK
Leek mij heerlijk, een geweldig toernooi maar dan zonder Oranje-aids. Helaas was het een aidstoernooi
Er was wel eens een theorie dat de vakjes van de tripples kleiner waren, maar ik neem aan dat dat wel algemeen bekend zou zijn als dat kloptequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar het is toch vrij vreemd dat die BDO spelers wel 105-110 gooien op de vloer maar niet op Lakeside. Vreemd tafereel.
Scott heeft kaal haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef Anoonumos het volgende:
”Ik ben heel erg teleurgesteld. Ik had het gevoel dat de toeschouwers liever Mensur zagen winnen. Dat was niet leuk, ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan,” aldus Huybrechts.
Op het oog klopt dat ja maar het is niet zo. Het lijkt zo maar het is niet zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er was wel eens een theorie dat de vakjes van de tripples kleiner waren, maar ik neem aan dat dat wel algemeen bekend zou zijn als dat klopte
Was 'vroeger' wel zo, nu niet meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er was wel eens een theorie dat de vakjes van de tripples kleiner waren, maar ik neem aan dat dat wel algemeen bekend zou zijn als dat klopte
Draden waren toch iets dikker?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was 'vroeger' wel zo, nu niet meer.
Jup. Krammen aan de zijkanten, teringveel bouncers genot en ALTIJD op een belangrijk moment natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Draden waren toch iets dikker?
Haha ja. Hij geloofde er ook nooit in ofzo en vond het allemaal wel best.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson op Lakeside was altijd antigenot.
De walgelijke Klaasenhype was niet te harden dat jaar met z'n 90 gemiddeld elke potquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klaassen die de Lakeside won met een kutgemiddelde, dat was gewoon oogaids hoor. Maar omdat het een Nederlander betrof vond iedereen het leuk. Maar goed was het echt niet.
Reclame.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Coco98 het volgende:
Reclame?
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
na set 1 en na set 2 weerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Coco98 het volgende:
Reclame?
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Heerlijk man. Wade ook zo'n genot. VAAK 95-99 gemiddeld en hij neukt iedereen de moeder met zijn 1 dart finishes tussen de 80 en 130quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
De walgelijke Klaasenhype was niet te harden dat jaar met z'n 90 gemiddeld elke pot
2007 verliezen van Essersgenot, 2008 van fucking Roosenbrand, 2009 zwoegen tegen THE MAGICAN en Robert fucking Hughesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha ja. Hij geloofde er ook nooit in ofzo en vond het allemaal wel best.
Roosenbrand is wel goed trouwens. Nu nog alleen zoekt het niet echt meer geloof ik om weer alles af te lopen etc. Essers gooit ook weer trouwensquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2007 verliezen van Essersgenot, 2008 van fucking Roosenbrand, 2009 zwoegen tegen THE MAGICAN en Robert fucking Hughes
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Behalve die pot waar hij afgesproken had om van z'n vriend Robson te verliezen. Robson speelde echter dermate slecht dat Anderson nog z'n best moest doen om niet alsnog te winnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade scoort dan ook veel beter dan dat Klaassen deed.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heerlijk man. Wade ook zo'n genot. VAAK 95-99 gemiddeld en hij neukt iedereen de moeder met zijn 1 dart finishes tussen de 80 en 130
Nu wel ja maar je ziet hem zo vaak 10-15 punten minder gooien als de tegenstander en dan staat er een finish; plop uit. Als tegenstander word je daar helemaal gek van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wade scoort dan ook veel beter dan dat Klaassen deed.
Het was andersom trouwens. Anderson moest winnen maar gooide niet eens 80 gemiddeldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behalve die pot waar hij afgesproken had om van z'n vriend Robson te verliezen. Robson speelde echter dermate slecht dat Anderson nog z'n best moest doen om niet alsnog te winnen.
Nou nou kennen. Ik KEN er een paar en de meeste zie ik op het circuit. Wouter is een zeer goede speler die ook superleague speelt en eredivisie in NL. Speelt sinds tijdje het internationale circuit. Aardige speler maar geen wereldtop gok ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, jij kent iedereen van het darten dus wie is Wouter Vaes?
GEWAAGDquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Szura het volgende:
Waarom heet die gek eigenlijk Hurricane?
Kunnen ze hem niet Dorpsidioot noemen?
Laten we hem gewoon zijn hele naam afnemenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Szura het volgende:
Waarom heet die gek eigenlijk Hurricane?
Kunnen ze hem niet Dorpsidioot noemen?
Nee oke want ik zag hem voorbij komen in de WK-deelnemerslijst van de Kroegtijgers van Frimley Green.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou kennen. Ik KEN er een paar en de meeste zie ik op het circuit. Wouter is een zeer goede speler die ook superleague speelt en eredivisie in NL. Speelt sinds tijdje het internationale circuit. Aardige speler maar geen wereldtop gok ik.
Je overdrijft, Wade gooit gemiddeld 96 nog wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu wel ja maar je ziet hem zo vaak 10-15 punten minder gooien als de tegenstander en dan staat er een finish; plop uit. Als tegenstander word je daar helemaal gek van.
Ja klopt. Er zijn zoveel goede spelers, zeker in Nederland en in de countys in Engeland. Daarom is de Dutch Open altijd zo'n genot waar Jan Harrie Friezema een Martin Adams eraf klapt met 3 12 dartersquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee oke want ik zag hem voorbij komen in de WK-deelnemerslijst van de Kroegtijgers van Frimley Green.
Richard Veengod moet Lakeside winnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja klopt. Er zijn zoveel goede spelers, zeker in Nederland en in de countys in Engeland. Daarom is de Dutch Open altijd zo'n genot waar Jan Harrie Friezema een Martin Adams eraf klapt met 3 12 darters
Sowieso. ZEER goede speler en Europees Kampioen he. Harms is Wereldkampioen ook trouwens, wat een genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Richard Veengod moet Lakeside winnen.
Gewoon Boer Harms met z'n medaillonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Richard Veengod moet Lakeside winnen.
Harms de enige echte wereldkampioen dartsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon Boer Harms met z'n medaillon
Veenstra lijkt weggelopen uit de midden jaren 90. Vanuit afgelegen Groningse boerderijtjes handelen in heroïne.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso. ZEER goede speler en Europees Kampioen he. Harms is Wereldkampioen ook trouwens, wat een genot.
Hahah ja beetje simpel wel ja maar wel heel goed hoor bohhh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veenstra lijkt weggelopen uit de midden jaren 90. Vanuit afgelegen Groningse boerderijtjes handelen in heroïne.
Ooit had je Dick van Dijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms de enige echte wereldkampioen darts
Jammer dat Jeff Smith #viesgoed was afgelopen jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahah ja beetje simpel wel ja maar wel heel goed hoor bohhh.
Speelt ook nog. Frans Harmsen is trouwens helemaal terug en speelt in het Nederlands Team weer en doet het heel goed. Die zien we weer op tv binnenkort.quote:
Wereldkampioen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso. ZEER goede speler en Europees Kampioen he. Harms is Wereldkampioen ook trouwens, wat een genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |