Nee oke want ik zag hem voorbij komen in de WK-deelnemerslijst van de Kroegtijgers van Frimley Green.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou kennen. Ik KEN er een paar en de meeste zie ik op het circuit. Wouter is een zeer goede speler die ook superleague speelt en eredivisie in NL. Speelt sinds tijdje het internationale circuit. Aardige speler maar geen wereldtop gok ik.
Je overdrijft, Wade gooit gemiddeld 96 nog wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu wel ja maar je ziet hem zo vaak 10-15 punten minder gooien als de tegenstander en dan staat er een finish; plop uit. Als tegenstander word je daar helemaal gek van.
Ja klopt. Er zijn zoveel goede spelers, zeker in Nederland en in de countys in Engeland. Daarom is de Dutch Open altijd zo'n genot waar Jan Harrie Friezema een Martin Adams eraf klapt met 3 12 dartersquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee oke want ik zag hem voorbij komen in de WK-deelnemerslijst van de Kroegtijgers van Frimley Green.
Richard Veengod moet Lakeside winnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja klopt. Er zijn zoveel goede spelers, zeker in Nederland en in de countys in Engeland. Daarom is de Dutch Open altijd zo'n genot waar Jan Harrie Friezema een Martin Adams eraf klapt met 3 12 darters
Sowieso. ZEER goede speler en Europees Kampioen he. Harms is Wereldkampioen ook trouwens, wat een genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Richard Veengod moet Lakeside winnen.
Gewoon Boer Harms met z'n medaillonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Richard Veengod moet Lakeside winnen.
Harms de enige echte wereldkampioen dartsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon Boer Harms met z'n medaillon
Veenstra lijkt weggelopen uit de midden jaren 90. Vanuit afgelegen Groningse boerderijtjes handelen in heroïne.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso. ZEER goede speler en Europees Kampioen he. Harms is Wereldkampioen ook trouwens, wat een genot.
Hahah ja beetje simpel wel ja maar wel heel goed hoor bohhh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veenstra lijkt weggelopen uit de midden jaren 90. Vanuit afgelegen Groningse boerderijtjes handelen in heroïne.
Ooit had je Dick van Dijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms de enige echte wereldkampioen darts
Jammer dat Jeff Smith #viesgoed was afgelopen jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahah ja beetje simpel wel ja maar wel heel goed hoor bohhh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |