SPOILER: ITA-SPAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijke avond was dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Destijds stond ik te springen in de woonkamer #leukefeitjes
Geldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze dat altijd eigenlijk? Pauze na set 1 en 2.
Ook al nietquote:
Wat. is. er. mis. met. jou.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook al niet
Volgens mij alleen eentje in de eerste ronde ofzo op de UK Open een paar jaar geleden
Tegen Rob Cross?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook al niet
Volgens mij alleen eentje in de eerste ronde ofzo op de UK Open een paar jaar geleden
Dan weet je zeker dat er überhaupt nog een break is zegmaar, na set 3 kan het afgelopen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze dat altijd eigenlijk? Pauze na set 1 en 2.
Ik kijk niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Paul de Leeuw
Farid Azarkan
Gerard Spong
Koos Spee
Hans van Westerop
Dat mag, maar ik ga kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet.
Azarkan en Spong.
Paul de Leeuwquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet.
Azarkan en Spong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |