De geschiedenisboeken ingaan als de man die choked op het grootste podiumquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Filmpjes van jaren terug er weer bij pakken.
Daar heeft Nederland een handje van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De geschiedenisboeken ingaan als de man die choked op het grootste podium
Won vorige week nog van MvG. Speelde echt als een opperbaas die pot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Simongod
Zou mooi zijn als hij het niveautje door kan zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De speeldagen voor het WK.Ik ga minder potjes missen dan vorig jaar waarschijnlijk, genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
ff 3min17 fappenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
Bij die tune van MvG moet ik altijd denken aan het begin van
Vakantie tussen kerst en O&N, genot (vorig jaar nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga minder potjes missen dan vorig jaar waarschijnlijk, genot
Heel het jaar vakantie genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Vakantie tussen kerst en O&N, genot (vorig jaar niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |