Vernederingen vind ik zelden leuk en memorabel. Spannende wedstrijden in darten zijn alles. De kwartfinale op het WK2013 was denderend episch, zo'n heerlijke wedstrijd.quote:
Tagliano weet zelf niet welke hij bedoelt dus geef ik hem een suggestiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was begin maart dit jaar tamme
Zou best kunnen dat het korter geleden is dan ik denk hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tagliano weet zelf niet welke hij bedoelt dus geef ik hem een suggestie
Welke kwart?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vernederingen vind ik zelden leuk en memorabel. Spannende wedstrijden in darten zijn alles. De kwartfinale op het WK2013 was denderend episch, zo'n heerlijke wedstrijd.
wat staat hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is weer horror month bij Dansgaming.
laat maar ik heb twitch emoticons aanstaanquote:
Je fapt zeker op die Leage of Legends chicks?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
laat maar ik heb twitch emoticons aanstaan
Dan is LUL een twitch emote
Nee, ik ben geen weeaboo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Je fapt zeker op die Leage of Legends chicks?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De speeldagen voor het WK.Voldoende potentie voor een paar sessies met Ad van Gameren en/of Frank Verhoeven. Hopelijk blijft Niels de Ruiter ons bespaard dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In december weer de Finder Darts Masters met Niels, Klaas-Jan Bos en Zjak. Topshow.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voldoende potentie voor een paar sessies met Ad van Gameren en/of Frank Verhoeven. Hopelijk blijft Niels de Ruiter ons bespaard dit jaar.
genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In december weer de Finder Darts Masters met Niels, Klaas-Jan Bos en Zjak. Topshow.
Sukkel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Niels de Ruiter ons bespaard dit jaar.
Nu heb je je hiel ook niet heel hard nodig om te dartenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Whitlock die met een gebroken hiel nog steeds de hele boel aan gort dartte, oh oh oh.
Nou nou, roep dat niet te hard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu heb je je hiel ook niet heel hard nodig om te darten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |