MvGquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uitgemaakte zaak ja?
Wie gaat het winnen dan?
Ik heb al mijn geld op RvB staanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG
Gando
Lewis
Of verwacht jij dat een qualifier gaat winnen?
Ik hoorde hier laatst dat MvG echt wat aan zijn scores moest gaan doen. Zou dit voldoende zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
103.09 average
Whitlock met 92.69
2016: Van Barneveld, Lewis, Anderson, Klaasenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel niet zozeer de winnaars maar meer de laatste 4 etc. Vaak dezelfde namen laatste jaren bij de meeste toernooien.
Denk niet dat RvB het enkele keren achterelkaar kan doen dus eerst bijv Lewis pakken dan MvG en dan Taylor, zoiets zeg maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb al mijn geld op RvB staan
Geen Taylor nee?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG
Gando
Lewis
Of verwacht jij dat een qualifier gaat winnen?
Nee, zolang het geen 180 is kan hij er niks vanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst dat MvG echt wat aan zijn scores moest gaan doen. Zou dit voldoende zijn?
Zet de gemiddelde van de laatste BDO finales is tegen dat van de PDC finalesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. De top is daar breder (niet beter) maar breder. Overigens heeft de BDO tegenwoordig behoorlijk wat toernooien, niet allemaal via tv te volgen maar er zijn er zat.
Ik ben wel benieuwd wat fmd hiervan vind jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoorde hier laatst dat MvG echt wat aan zijn scores moest gaan doen. Zou dit voldoende zijn?
Zwart paard? Waren toch gewoon de mannen met uitzondering van King die hoog staan op de ranking? Geen Kist/Klaasen taferelen bij de PDC en dat is soms jammer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2016: Van Barneveld, Lewis, Anderson, Klaasen
2015: Van Gerwen, Anderson, Taylor, Van Barneveld
2014: Van Gerwen, Wright, Lewis, Whitlock
2013: Van Gerwen, Taylor, Van Barneveld, Wade
2012: Lewis, Wade, Hamilton, Whitlock
2011: Anderson, Jenkins, Webster, Lewis
2010: Taylor, Whitlock, Van Barneveld, King
Elk jaar minstens één zwart paard.
isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Zet de gemiddelde van de laatste BDO finales is tegen dat van de PDC finales
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
Ja, lul het maar weer je straatje op. Alsof het bij de PDC heel makkelijk is om met allerlei professionele spelers een willekeurige kut Taiwanees de finale te laten halen. Joe.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zwart paard? Waren toch gewoon de mannen met uitzondering van King die hoog staan op de ranking? Geen Kist/Klaasen taferelen bij de PDC en dat is soms jammer.
Klopt maar de eerste rondes is het verschil nihiel. Overigens is het bij de BDO wel maf hoor dat Lakeside. Anderson gooide er nooit geen reet en kijk nu. Tevens zie je de meeste BDO spelers ook gewoon 105-110 gooien op die vloertoernooien, is het bij allen een choke?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Zet de gemiddelde van de laatste BDO finales is tegen dat van de PDC finales
Je mag wel bij mij wonen als je bankroet bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb al mijn geld op RvB staan
Dat zeg ik juist. Soms jammer dat we dat te weinig zien. Zoals destijds met Shephardquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, lul het maar weer je straatje op. Alsof het bij de PDC heel makkelijk is om met allerlei professionele spelers een willekeurige kut Taiwanees de finale te laten halen. Joe.
smhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
ik ga de laatste wedstrijd skippen, weltrusten boys.
Dat gooit van Gerwen met linksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
Anderson had, volgens mij, nogal een chaotische thuissituatie toen hij bij de BDO speelde.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar de eerste rondes is het verschil nihiel. Overigens is het bij de BDO wel maf hoor dat Lakeside. Anderson gooide er nooit geen reet en kijk nu. Tevens zie je de meeste BDO spelers ook gewoon 105-110 gooien op die vloertoernooien, is het bij allen een choke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |