Dat sowieso. Maar als je dan ziet Chisnall die overstapt, raakt ineens van alles en bij de BDO mwa mwa. Snap je? Veel overgestapte spelers hebben dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TV camera's, publiek... Je moet er maar bestand tegen zijn.
Bij Kimmeke is het vrij ernstig, maar we moeten hem leuk vinden omdat hij Belg isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ach dat is het minderwaardigheidscomplex van al die Belgen.
Vind zn vrouw leuker #BBCquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Kimmeke is het vrij ernstig, maar we moeten hem leuk vinden omdat hij Belg is
Ik krijg flashbacks naar het EK voetbal.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Kimmeke is het vrij ernstig, maar we moeten hem leuk vinden omdat hij Belg is
Bij de BDO gooide hij een wereldlakeside en een flopjaar daarna. Dat had Winstanley ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar als je dan ziet Chisnall die overstapt, raakt ineens van alles en bij de BDO mwa mwa. Snap je? Veel overgestapte spelers hebben dat.
Daar wil ik nooit maar dan ook nooit meer aan denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar het EK voetbal.
Meer trainen, meer ervaring met toernooien, tegen betere spelers gooien enz.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar als je dan ziet Chisnall die overstapt, raakt ineens van alles en bij de BDO mwa mwa. Snap je? Veel overgestapte spelers hebben dat.
Wat een aids was dat eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar wil ik nooit maar dan ook nooit meer aan denken
Zijn gemiddelde op Lakeside was niet wereldschokkend hoor. Tuurlijk hij gooide wel goed maar ik had het over gemiddelde, dat niemand dat laat zien op Lakeside.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de BDO gooide hij een wereldlakeside en een flopjaar daarna. Dat had Winstanley ook.
89-90 gemiddeld was toen ook gewoon magertjes hoor. 90-95 was prima, en daar kwam Klaassen bij lange na niet aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor destijds was het prima hoor. Was vooral sterk op zn finishes, niet zozeer de scores idd.
Dat hele EKquote:
Dat die een Belg is maakt me niet eens zo uit. Ik kan zijn broer prima hebben. Maar dat constante gejuich van Kim en dat hoofdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Los van België waarom haten jullie Kim?
Ik denk dat het meer ''airtime'' is aangezien ze ook al spelen ze bij de BDO weleens tegen Taylor etc gooien hoor. Bij demo's, lokale toernooien etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer trainen, meer ervaring met toernooien, tegen betere spelers gooien enz.
Foto van jou hoofd dat we even kunnen vergelijken Hans?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat die een Belg is maakt me niet eens zo uit. Ik kan zijn broer prima hebben. Maar dat constante gejuich van Kim en dat hoofd
Komend WK zonder Oranje genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hele EK
Leek mij heerlijk, een geweldig toernooi maar dan zonder Oranje-aids. Helaas was het een aidstoernooi
Er was wel eens een theorie dat de vakjes van de tripples kleiner waren, maar ik neem aan dat dat wel algemeen bekend zou zijn als dat kloptequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar het is toch vrij vreemd dat die BDO spelers wel 105-110 gooien op de vloer maar niet op Lakeside. Vreemd tafereel.
Scott heeft kaal haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef Anoonumos het volgende:
”Ik ben heel erg teleurgesteld. Ik had het gevoel dat de toeschouwers liever Mensur zagen winnen. Dat was niet leuk, ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan,” aldus Huybrechts.
Op het oog klopt dat ja maar het is niet zo. Het lijkt zo maar het is niet zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er was wel eens een theorie dat de vakjes van de tripples kleiner waren, maar ik neem aan dat dat wel algemeen bekend zou zijn als dat klopte
Was 'vroeger' wel zo, nu niet meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er was wel eens een theorie dat de vakjes van de tripples kleiner waren, maar ik neem aan dat dat wel algemeen bekend zou zijn als dat klopte
Draden waren toch iets dikker?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was 'vroeger' wel zo, nu niet meer.
Jup. Krammen aan de zijkanten, teringveel bouncers genot en ALTIJD op een belangrijk moment natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Draden waren toch iets dikker?
Haha ja. Hij geloofde er ook nooit in ofzo en vond het allemaal wel best.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson op Lakeside was altijd antigenot.
De walgelijke Klaasenhype was niet te harden dat jaar met z'n 90 gemiddeld elke potquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klaassen die de Lakeside won met een kutgemiddelde, dat was gewoon oogaids hoor. Maar omdat het een Nederlander betrof vond iedereen het leuk. Maar goed was het echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |