Ik stond vorig jaar bij een groot BDO toernooi zelf in de 3e ronde tegen Gary Thompson (geen grootheid zou je zeggen op live toernooien). Man hij neukte me helemaal de moeder. Denk 3x 12-13 darts en het was klaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Nu zijn er ook PDC spelers die dat doen. Jamie Caven bijvoorbeeld.
Klaassen die de Lakeside won met een kutgemiddelde, dat was gewoon oogaids hoor. Maar omdat het een Nederlander betrof vond iedereen het leuk. Maar goed was het echt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kist
Klaasen
Verder terug in de tijd > Keith Deller
Was gewoon genot
Bij PDC gooien sommigen ook vies goed op vloer. Dat zegt me niet zoveelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar bij een groot BDO toernooi zelf in de 3e ronde tegen Gary Thompson (geen grootheid zou je zeggen op live toernooien). Man hij neukte me helemaal de moeder. Denk 3x 12-13 darts en het was klaar.
106 van Warriner zei Zjak gisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is het record op de WGP eigenlijk?
Ik zie dat ze de afgelopen twee jaar niet boven de 100 hebben gegooid en in de finale ook enkel Taylor een keer krap boven de 100.
Voor destijds was het prima hoor. Was vooral sterk op zn finishes, niet zozeer de scores idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klaassen die de Lakeside won met een kutgemiddelde, dat was gewoon oogaids hoor. Maar omdat het een Nederlander betrof vond iedereen het leuk. Maar goed was het echt niet.
Warinner-Little gooide ooit 106, maar ik denk dat dit het hoogste gemiddelde is in een wedstrijd die meer dan twee sets duurde.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is het record op de WGP eigenlijk?
Ik zie dat ze de afgelopen twee jaar niet boven de 100 hebben gegooid en in de finale ook enkel Taylor een keer krap boven de 100.
Kennelijk hebben Gary een MvG zelf een keer een hoger gemiddelde gegooid:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, zou best kunnen dat 103 van Mike een nieuw record is
Ik blijf het bijzonder vinden dat werkelijk niemand bij de BDO eens 110 petst op Lakeside terwijl ze dat echt wel kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij PDC gooien sommigen ook vies goed op vloer. Dat zegt me niet zoveel
Juichen als je 140 gooit tegen Mark fucking Oosterhuisquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Los van België waarom haten jullie Kim?
WINNAARSMENTALITEITquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juichen als je 140 gooit tegen Mark fucking Oosterhuis
TV camera's, publiek... Je moet er maar bestand tegen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat werkelijk niemand bij de BDO eens 110 petst op Lakeside terwijl ze dat echt wel kunnen.
Vuistjes bij 100quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach dat is het minderwaardigheidscomplex van al die Belgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |