Waitesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Finale BDO 2016
Waites met 87.54
En is nogal lui met trainen. Nu nog steeds maar hij speelt gewoon veel meer toernooien. Traint nooit en dan heb ik het niet over 1-2 uurtjes ingooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Anderson had, volgens mij, nogal een chaotische thuissituatie toen hij bij de BDO speelde.
In 2008 was er gewoon een toevallige massale vormdip. Raybar had het niet. Taylor had er in R1 al uit moeten vliegen en zwoegde tegen Walsh en Tabern. Niet zo gek dat Mardle destijds hem versloeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik juist. Soms jammer dat we dat te weinig zien. Zoals destijds met Shephard
Deze, WK, Grand Slam of Darts.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Coco98 het volgende:
Hoeveel toernooien zijn er wel niet zeg?
Welke zijn het kijken waard?
Maar het is toch vrij vreemd dat die BDO spelers wel 105-110 gooien op de vloer maar niet op Lakeside. Vreemd tafereel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Anderson had, volgens mij, nogal een chaotische thuissituatie toen hij bij de BDO speelde.
Hamilton - Lewis was ook wel kut.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Szura het volgende:
Finales met dark horses zijn vaak pure AIDS
ShepherdDudbridge
.
Wat is het record op de WGP eigenlijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, zolang het geen 180 is kan hij er niks van
Je zei dat je het niet spannend vond, daar doet een dark horse toch niets aan af.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik juist. Soms jammer dat we dat te weinig zien. Zoals destijds met Shephard
Kistquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Szura het volgende:
Finales met dark horses zijn vaak pure AIDS
ShepherdDudbridge
.
Dan ga ik op zeker bankroetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij wonen als je bankroet bent.
Nu zijn er ook PDC spelers die dat doen. Jamie Caven bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar het is toch vrij vreemd dat die BDO spelers wel 105-110 gooien op de vloer maar niet op Lakeside. Vreemd tafereel.
Geen idee, zou best kunnen dat 103 van Mike een nieuw record isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is het record op de WGP eigenlijk?
Ik zie dat ze de afgelopen twee jaar niet boven de 100 hebben gegooid en in de finale ook enkel Taylor een keer krap boven de 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |