Reclame.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Coco98 het volgende:
Reclame?
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
na set 1 en na set 2 weerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Coco98 het volgende:
Reclame?
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Heerlijk man. Wade ook zo'n genot. VAAK 95-99 gemiddeld en hij neukt iedereen de moeder met zijn 1 dart finishes tussen de 80 en 130quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
De walgelijke Klaasenhype was niet te harden dat jaar met z'n 90 gemiddeld elke pot
2007 verliezen van Essersgenot, 2008 van fucking Roosenbrand, 2009 zwoegen tegen THE MAGICAN en Robert fucking Hughesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha ja. Hij geloofde er ook nooit in ofzo en vond het allemaal wel best.
Roosenbrand is wel goed trouwens. Nu nog alleen zoekt het niet echt meer geloof ik om weer alles af te lopen etc. Essers gooit ook weer trouwensquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2007 verliezen van Essersgenot, 2008 van fucking Roosenbrand, 2009 zwoegen tegen THE MAGICAN en Robert fucking Hughes
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson op Lakeside was altijd antigenot.
Behalve die pot waar hij afgesproken had om van z'n vriend Robson te verliezen. Robson speelde echter dermate slecht dat Anderson nog z'n best moest doen om niet alsnog te winnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson op Lakeside was altijd antigenot.
Wade scoort dan ook veel beter dan dat Klaassen deed.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heerlijk man. Wade ook zo'n genot. VAAK 95-99 gemiddeld en hij neukt iedereen de moeder met zijn 1 dart finishes tussen de 80 en 130
Nu wel ja maar je ziet hem zo vaak 10-15 punten minder gooien als de tegenstander en dan staat er een finish; plop uit. Als tegenstander word je daar helemaal gek van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wade scoort dan ook veel beter dan dat Klaassen deed.
Het was andersom trouwens. Anderson moest winnen maar gooide niet eens 80 gemiddeldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behalve die pot waar hij afgesproken had om van z'n vriend Robson te verliezen. Robson speelde echter dermate slecht dat Anderson nog z'n best moest doen om niet alsnog te winnen.
Nou nou kennen. Ik KEN er een paar en de meeste zie ik op het circuit. Wouter is een zeer goede speler die ook superleague speelt en eredivisie in NL. Speelt sinds tijdje het internationale circuit. Aardige speler maar geen wereldtop gok ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, jij kent iedereen van het darten dus wie is Wouter Vaes?
GEWAAGDquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Szura het volgende:
Waarom heet die gek eigenlijk Hurricane?
Kunnen ze hem niet Dorpsidioot noemen?
Laten we hem gewoon zijn hele naam afnemenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Szura het volgende:
Waarom heet die gek eigenlijk Hurricane?
Kunnen ze hem niet Dorpsidioot noemen?
Nee oke want ik zag hem voorbij komen in de WK-deelnemerslijst van de Kroegtijgers van Frimley Green.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou kennen. Ik KEN er een paar en de meeste zie ik op het circuit. Wouter is een zeer goede speler die ook superleague speelt en eredivisie in NL. Speelt sinds tijdje het internationale circuit. Aardige speler maar geen wereldtop gok ik.
Je overdrijft, Wade gooit gemiddeld 96 nog wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu wel ja maar je ziet hem zo vaak 10-15 punten minder gooien als de tegenstander en dan staat er een finish; plop uit. Als tegenstander word je daar helemaal gek van.
Ja klopt. Er zijn zoveel goede spelers, zeker in Nederland en in de countys in Engeland. Daarom is de Dutch Open altijd zo'n genot waar Jan Harrie Friezema een Martin Adams eraf klapt met 3 12 dartersquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee oke want ik zag hem voorbij komen in de WK-deelnemerslijst van de Kroegtijgers van Frimley Green.
Richard Veengod moet Lakeside winnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja klopt. Er zijn zoveel goede spelers, zeker in Nederland en in de countys in Engeland. Daarom is de Dutch Open altijd zo'n genot waar Jan Harrie Friezema een Martin Adams eraf klapt met 3 12 darters
Sowieso. ZEER goede speler en Europees Kampioen he. Harms is Wereldkampioen ook trouwens, wat een genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Richard Veengod moet Lakeside winnen.
Gewoon Boer Harms met z'n medaillonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Richard Veengod moet Lakeside winnen.
Harms de enige echte wereldkampioen dartsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon Boer Harms met z'n medaillon
Veenstra lijkt weggelopen uit de midden jaren 90. Vanuit afgelegen Groningse boerderijtjes handelen in heroïne.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso. ZEER goede speler en Europees Kampioen he. Harms is Wereldkampioen ook trouwens, wat een genot.
Hahah ja beetje simpel wel ja maar wel heel goed hoor bohhh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veenstra lijkt weggelopen uit de midden jaren 90. Vanuit afgelegen Groningse boerderijtjes handelen in heroïne.
Ooit had je Dick van Dijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms de enige echte wereldkampioen darts
Jammer dat Jeff Smith #viesgoed was afgelopen jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahah ja beetje simpel wel ja maar wel heel goed hoor bohhh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |