SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen
[ Bericht 80% gewijzigd door onlogisch op 27-09-2016 09:49:50 ]
De telegraaf misgunt het Boef!!quote:
Muto staat bij de gevallen helden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dankbaar gebruik gemaakt van de link uit DP's signature.
Helaas werken er een hoop gifjes niet
DP?
Francesco Totti is 40.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
Dick Advocaat is vandaag jarig.
Kapo ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Muto staat bij de gevallen helden.
?????quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die tyfus JC weer naturlijk.
Geef me een paar seconden.
Elke andere poll wint Trumpquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:35 schreef opperkleurder het volgende:
Typisch weer de Nederlandse media die alleen melding maken van de uit balans zijnde CNN poll (zitten meer Democraten in hun populatie, hebben ze zelf toegegeven)
http://www.dailymail.co.u(...)ebate-landslide.html
Die ken ik inderdaad wel.quote:
Dat was ik he? Met jou?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een fles whiskey verliezen om een presidentskandidaat
Voor de steekproef werden 521 geregistreerde kiezers die het debat keken, ondervraagd. Van die groep vond 62 procent dat Clinton het debat won, tegenover 27 procent voor Trump. CNN benadrukte dat van de gepeilde kijkers 41 procent Democraat was en 26 procent Republikein. In andere peilingen van de zender is doorgaans 31 procent Democraat en 28 procent Republikein.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de steekproef werden 521 geregistreerde kiezers die het debat keken, ondervraagd. Van die groep vond 62 procent dat Clinton het debat won, tegenover 27 procent voor Trump. CNN benadrukte dat van de gepeilde kijkers 41 procent Democraat was en 26 procent Republikein. In andere peilingen van de zender is doorgaans 31 procent Democraat en 28 procent Republikein.
![]()
![]()
Maar alle Nederlandse media laat dus alleen de uitslag van deze CNN poll zien.quote:
je moet op dinges drukken zo'n tab daar staat het inquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zie mijn reactie daarop. Die is hopeloos verouderd.
?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je moet op dinges drukken zo'n tab daar staat het in
Trump staat al weer weken voor in de peilingen en wint dus ook het debat. Maar de Amerikacorrespondenten uit Nederland zijn állemaal zeker dat Clinton het gaat winnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar alle Nederlandse media laat dus alleen de uitslag van deze CNN poll zien.
En dan straks na de verkiezingen verrast zijn en huilen dat Trump heeft gewonnen.
Vind ik oprecht een leuke reclame.quote:
Hij is al goed nu toch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik even de OP van een paar topics geleden terugpakken?
optyfen met die hoerquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik beticht je onterecht van geklooi met de OP.
Hier een plaatje van Jessica Alba om het leed te verzachten :
[ afbeelding ]
De UI van mij/jou/JC & DP kloppen niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, en je mag de fout heel goed zoeken in de usericonreeks.
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De UI van mij/jou/JC & DP kloppen niet.
Jij bent dan ook geen prachtuser, maar een prachtmod.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.
Dat zeg ik, die klopt dus nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.
Dan zit ik in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen kunt u ook Atletico - Bayern kijken op de Duitse als je geen zin hebt in Rostov - PSV.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zit ik in het vliegtuig.
Maar dat haalt jouw bewering wel onderuit dat je als je geen zin hebt in Rostov - PSV naar Atletico - Bayern kunt kijken.quote:
Kunt geeft impliciet al aan dat je een keuze hebt, ook de keuze om helemaal niets te kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dat haalt jouw bewering wel onderuit dat je als je geen zin hebt in Rostov - PSV naar Atletico - Bayern kunt kijken.
Dat kunt is gekoppeld aan het geen zin hebben in Rostov - PSV.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunt geeft impliciet al aan dat je een keuze hebt.
Als je daar geen zin in hebt kun je bayern kijken. Je kan ook iets anders doen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kunt is gekoppeld aan het geen zin hebben in Rostov - PSV.
Goeiequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Discussie op hoog niveau.
(haha. Omdat opper in het vliegtuig zit.)
Oh dan moeten we de discussie uitstellen tot morgen, dan vliegt hij immers pas.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar in het vliegtuig kan ik niet hier met jullie discussiëren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dan moeten we de discussie uitstellen tot morgen, dan vliegt hij immers pas.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
In steeds meer vliegtuigen kan je, wellicht tegen betaling, op de wifi.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar in het vliegtuig kan ik niet hier met jullie discussiëren.
Ik hoor net dat Zuid Korea is overgenomen door Noord Korea, oorlog was in 3 minuten voorbijquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schiphol, kom je me uitzwaaien?
Ik heb al gekeken, maar op deze vlucht is dat niet mogelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In steeds meer vliegtuigen kan je, wellicht tegen betaling, op de wifi.
Emirates betaal je 1 dollar voor 200mbquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In steeds meer vliegtuigen kan je, wellicht tegen betaling, op de wifi.
Prima, dan is het vast goedkoper geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Zuid Korea is overgenomen door Noord Korea, oorlog was in 3 minuten voorbij
Beetje cultuur snuiven in de mijnenquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima, dan is het vast goedkoper geworden.
neequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:32 schreef Typisch het volgende:
Debat nog het terugkijken waard jongens?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:32 schreef Typisch het volgende:
Debat nog het terugkijken waard jongens?
twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 07:52:56Here's everything you need to know about the first debate between Hillary Clinton and Donald Trump in 90 seconds https://t.co/YGAsHHmr5X reageer retweet
Hofstra is gesticht in 1935 op basis van de erfenis van de rijke houtmagnaat William Sake Hofstra (1861-1932) en zijn echtgenote Kate Mason Williams (1854-1933). De ouders van William en Kate, waren geboren in het Friese Franeker en geëmigreerd naar de Verenigde Staten. Het huwelijk van William en Kate (voor beiden hun tweede) bleef kinderloos en zij lieten een aanzienlijk vermogen achter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
Het leuke was wel dat het debat op een soort van Nederlandse universiteit plaatsvond.
Ja ja. mooi he? Daarnaast hadden ze eerst nog twee mannelijk leeuwen, maar die kut feministen hebben er een mannetje en een vrouwtje van gemaakt. Al zal het mij niet verbazen als er nu helemaal geen leeuwen meer op staan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hofstra is gesticht in 1935 op basis van de erfenis van de rijke houtmagnaat William Sake Hofstra (1861-1932) en zijn echtgenote Kate Mason Williams (1854-1933). De ouders van William en Kate, waren geboren in het Friese Franeker en geëmigreerd naar de Verenigde Staten. Het huwelijk van William en Kate (voor beiden hun tweede) bleef kinderloos en zij lieten een aanzienlijk vermogen achter.
De ontbossers uit Franeker.
Ah ja, de geknipte versie van Skynews.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 07:52:56Here's everything you need to know about the first debate between Hillary Clinton and Donald Trump in 90 seconds https://t.co/YGAsHHmr5X reageer retweet
De sportteams noemden ze eerst The Dutch, maar nu is het The Pridequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ja. mooi he? Daarnaast hadden ze eerst nog twee mannelijk leeuwen, maar die kut feministen hebben er een mannetje en een vrouwtje van gemaakt. Al zal het mij niet verbazen als er nu helemaal geen leeuwen meer op staan.
Een samenvatting is altijd geknipt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, de geknipte versie van Skynews.
Denk dat ik hem toch maar even ga checken.
Iemand die net bij de kapper is geweest, is ook in de meeste gevallen geknipt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een samenvatting is altijd geknipt.
Of geschorenquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die net bij de kapper is geweest, is ook in de meeste gevallen geknipt.
Ik zou je studiekeuze toch gaan overwegen Stijn. Met die excepties elke keer begin je als een jurist/politicus te praten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die net bij de kapper is geweest, is ook in de meeste gevallen geknipt.
Mijn projectbegeleider zei van de week dat ik bij iets vrijwel altijd gestructureerd uitleg waarom iets zo zit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou je studiekeuze toch gaan overwegen Stijn. Met die excepties elke keer begin je als een jurist/politicus te praten.
Op het HBO kom je daar mee weg, hier niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn projectbegeleider zei van de week dat ik bij iets vrijwel altijd gestructureerd uitleg waarom iets zo zit.
Een inhoudelijke mening is buiten deze SC strikt verboden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op het HBO kom je daar mee weg, hier niet.
Probeer je nog een ludieke actie @ DMZ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op het HBO kom je daar mee weg, hier niet.
Neequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer je nog een ludieke actie @ DMZ?
twitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 10:49:17Ze hadden een klik, zegt Agnes de V. Ze spraken veel over vrachtwagens. #Hippolytusmoord reageer retweet
Aanslagen op landgenoten in Koreaquote:SEOEL - Staatssecretaris Martijn van Dam van Economische Zaken is dinsdag in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoel betrokken geraakt bij een auto-ongeluk. De wagen met daarin de PvdA-bewindsman werd hard in de zijkant geramd door een busje.
Van Dam raakte niet gewond bij de aanrijding, maar had wel wat last van de behoorlijke klap. ,,Maar het komt wel goed”, reageerde hij kort nadat hij met de schrik vrij was gekomen. De staatssecretaris is samen met premier Mark Rutte en 65 Nederlandse bedrijven deze week op bezoek in het Aziatische land.
Hij was op de terugreis van een bedrijfsbezoek naar zijn hotel toen de bolide, met nog enkele Nederlandse functionarissen, ineens vol in de flank werd geraakt door een Koreaans voertuig waarvan de bestuurder de Nederlanders waarschijnlijk over het hoofd had gezien. De auto waarin Van Dam zat raakte zwaar beschadigd, de wagen zat aan de zijkant behoorlijk in elkaar.
Ik zal er over nadenken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de foto's en je verhaal ouwe reusWijd je er een topic aan @ TRV?
Moet jij ook heen voor werk of is het puur voor plezier?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aanslagen op landgenoten in Korea
No shit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een samenvatting is altijd geknipt.
Plezier. Dan een week kantoor en dan een week voor het werk naar Slovenië en Kroatië. En dan is het al november.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet jij ook heen voor werk of is het puur voor plezier?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
weer salade met mozarella, verse spinazie, komkommer, augurk, rode ui en wat tomaat
einde bericht
tostiquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
weer salade met mozarella, verse spinazie, komkommer, augurk, rode ui en wat tomaat
einde bericht
kwark.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Zie je wat één post van jou kan doen?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Ik ben trots op mezelf dat ik dit bereikt heb.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Waarom weer zo bot...quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
madquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.
Hey Drizztquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Dit is slechts een constatering.
Gelukkig post ie tussen de middag maar één of twee keer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Doe er wat aan, moderator.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar was post #2
We zijn er nu weer een paar uur van verlost
Zometeen een bammetje kaas, vanavond rijst met roerbakgroente en zalm.quote:
Lezen is lastig hé.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig post ie tussen de middag maar één of twee keer.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Vanaf een uur of 7 vanavond is het weer afzien.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar was post #2
We zijn er nu weer een paar uur van verlost
Dat snapte ik nog, Hans. Maar wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lezen is lastig hé.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
onlogisch leeft in zijn eigen wereldje.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Wie denk jequote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog, Hans. Maar wie, wat, waar?
Je bent over je quotum van 2 posts heen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
onlogisch leeft in zijn eigen wereldje.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent over je quotum van 2 posts heen.
/shoo
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent over je quotum van 2 posts heen.
/shoo
Welk*quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
Wacht, had Stijn het over mij? Welj topic verpest ik dan?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
Wacht, had Stijn het over mij? Welj topic verpest ik dan?
The saying "[It] is better to live one single day as a lion than a hundred years as a sheep" (or "e' meglio vivere un giorno da leone che cent'anni da pecora" in the original Italian) does not find its origins in the oratory of Mussolini. Rather, it was an army slogan first used by Italian soldiers in 1918 at the famous Battle of the Piave River during World War I.quote:
Daar hoor je echt letterlijk iedereen al een jaar over.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:54 schreef JanCees het volgende:
Clinton heeft meerdere doden op haar geweten maar daar hoor je niemand over
Nouja telt alsnog. Blijft fascistischquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
The saying "[It] is better to live one single day as a lion than a hundred years as a sheep" (or "e' meglio vivere un giorno da leone che cent'anni da pecora" in the original Italian) does not find its origins in the oratory of Mussolini. Rather, it was an army slogan first used by Italian soldiers in 1918 at the famous Battle of the Piave River during World War I.
After several days of fighting during which the Italian Army defeated Austria-Hungarian forces, the slogan was found scrawled on a house that had been damaged during the conflict. After that time, the slogan was widely associated with the bravery of the Italian Army. The wall on which the slogan was initially written in 1918 has been preserved and to this day is housed at the Fagarè della Battaglia, an Italian military memorial:
Unless Mussolini happened to have scrawled the graffiti on the wall at the Battle of Piave River, then no, this quote is not from Mussolini.
Hoe dan, die zijn zich doodgeschrokken toen ze haar voor het eerst zagen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:54 schreef JanCees het volgende:
Clinton heeft meerdere doden op haar geweten maar daar hoor je niemand over
Benghazi bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan, die zijn zich doodgeschrokken toen ze haar voor het eerst zagen?
Niet iedereenquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar hoor je echt letterlijk iedereen al een jaar over.
Ik heb laatst die secret soldiers of Benghazi gezien. Best een goede film.quote:
Dus alle spreekwoorden en gezegden uitgesproken door fascistische politici zijn fascistisch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja telt alsnog. Blijft fascistisch
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus alle spreekwoorden en gezegden uitgesproken door fascistische politici zijn fascistisch?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
Google is vandaag meerderjarig geworden.
Caland betaalt volgende week moest ik doorgeven.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef tong80 het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Jullie moeten allemaal de groetjes hebben.
wtf en ik moet altijd vooraf betalenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland betaalt volgende week moest ik doorgeven.
Kon ze een beetje goed praten dan? Haar kunstklapper zat toen ik thuiskwam nog om mijn lul heen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef tong80 het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Jullie moeten allemaal de groetjes hebben.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kon ze een beetje goed praten dan? Haar kunstklapper zat toen ik thuiskwam nog om mijn lul heen.
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.
Stef Ekkel & Rene Karstgodenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.
Mwoah denk het niet eigenlijk. Zal wel clusterfuck worden. Pak wel een fles als ik binnenkort naar Brussel ga.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag nog naar de Karperweg 45 in Amsterdam?
Nee, heb Zwanze alleen een keer in Lille gedaan, dat was erg relaxt. En was een keer de day after bij Moeder. Toen was de Zwanze op, maar wel heel veel andere Cantillon van tap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah denk het niet eigenlijk. Zal wel clusterfuck worden. Pak wel een fles als ik binnenkort naar Brussel ga.
Jij hebt 'm nooit in 020 gedaan toch? Vraag me eigenlijk af hoe druk het daar is. Toch wel weinig echte liefhebbers hier heb ik 't idee
Vandenbroek wil ik al heel lang een keer proberen jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, heb Zwanze alleen een keer in Lille gedaan, dat was erg relaxt. En was een keer de day after bij Moeder. Toen was de Zwanze op, maar wel heel veel andere Cantillon van tap.
Wel tof dat Tommie Sjef en Vandenbroek er ook zijn.
Die ene tent in luxemburg in belgie schijnt ook goed te zijn, mi-oublon ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne tent dat La Capsule
Ja, nog wel eens aan gedacht een tussenstop te maken, maar nooit van gekomen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Die ene tent in luxemburg in belgie schijnt ook goed te zijn, mi-oublon ofzo.
In aarlen
met OV wel vrij kut tochquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, nog wel eens aan gedacht een tussenstop te maken, maar nooit van gekomen.
ff op en neer is wel een stukkiequote:Op dinsdag 27 september 2016 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Arlon ligt op de lijn Brussel - Luxemburg Stad. Is het laatste station in België.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uurtje of 5/6 enkele reis.
LPF heb ik nog steeds nooit op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:02 schreef Saind het volgende:
In gerelateerd nieuws, ik ga zaterdag naar Brussel.
LPF is niet super imo. Wel goed maar niet de reputatie waard zeg maar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LPF heb ik nog steeds nooit op.
FF was vorig jaar in mijn herinnering beter. Mamouche heb ik gelukkig al een fles van gehaald.
Ha ha ha ha.quote:
Slaap lekker tong.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Dr. Mickey![]()
Of Strootmanlover98 zoals je vrienden je noemen.
Ik kreeg de hele week intimiderend bedoelde DM's van hem behalve vandaag. Ik begon het gewoon te missen.quote:
Nu zijn we (lees ; ik) benieuwd naar de inhoud van die DM'squote:Op dinsdag 27 september 2016 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg de hele week intimiderend bedoelde DM's van hem behalve vandaag. Ik begon het gewoon te missen.
Maar dit zou de boel weer in gang moeten zetten.
Snap ik. Helaas mag ik deze niet bekend maken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu zijn we (lees ; ik) benieuwd naar de inhoud van die DM's
Zondequote:Op dinsdag 27 september 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik. Helaas mag ik deze niet bekend maken.
Wat voor noodles? Alle noodles of heb je specifieke voorkeuren?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef GGMM het volgende:
Stelling: noodles zijn teringlekker godverdomme.
Roerbaknoodles van maggi natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor noodles? Alle noodles of heb je specifieke voorkeuren?
Rodenbach Alexander brengen ze nu ook in België en Nederland op de markt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
LPF is niet super imo. Wel goed maar niet de reputatie waard zeg maar.
Ik zal de FF dit weekend eens proberen, heb 2015 onlangs nog op, denk dat ik hem aardig kan vergelijken.
Hij was wel steengoed vorig jaar
Wat een inferieur spul, dat heeft niks met echte noodles te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roerbaknoodles van maggi natuurlijk.
Jelly.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een inferieur spul, dat heeft niks met echte noodles te maken.
Hallo Jojoortje.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Inso al een samenvatting gegeven van het debat van vannacht?
Niet dat hij dat zou doen, maar verwacht het wel een beetje van hem.
Dankjequote:Op dinsdag 27 september 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje.Ik hoorde dat je bevallen bent. Gefeliciteerd!
Jammer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat houd ik voor mezelf
Iig een stoere, Nederlandse naam. Geen Kuba ofzo.
Stormquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat houd ik voor mezelf
Jan Peterquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat houd ik voor mezelf
Dat laatste dan maarquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.Wil je het ook mij niet vertellen via dm?
Anders ga ik er vanuit dat hij René heet.
Taek Wo toch ?quote:
Ik schreef onder de naam Henrik Jan Zwabberbal van Vleuten in de schoolkrant.quote:
Leevi?quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:00 schreef Saind het volgende:
opulairste jongensnamen in Twente
Gijs (6 jongens)
Teun
Levi, Leevi (4)
Bram (3)
Hidde
Jason
Mats, Matz
Seb, Sep, Sepp
Luca, Luka
Cas
Ik zou Stijijn wel een leuke naam vindenquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leevi?
Echt, schrijf gewoon Levi. #autisme
Heb nog niet alles gelezen. Tactisch antwoord dit he.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ie wel goed geraden van al die namen? of heeft niemand hem nog juist?
Waarom zeg je 't niet gewoonquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nog niet alles gelezen. Tactisch antwoord dit he.
Je moeder is een Strootman.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Dr. Mickey![]()
Of Strootmanlover98 zoals je vrienden je noemen.
Spannend hoorquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:23 schreef luckass het volgende:
Ik zie de tuc-geit weer eens op tv. Das lang geleden.
Helemaal Hoteldebotel !quote:
Rinusquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat houd ik voor mezelf
oh god nu krijgen we het hoor, ik ben in Azië geweest en weet wat echt is post...quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een inferieur spul, dat heeft niks met echte noodles te maken.
Aziaten eten ook echt moeilijk veel instant noodlesquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh god nu krijgen we het hoor, ik ben in Azië geweest en weet wat echt is post...
Ik dacht altijd dat je het moest brekenquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Aziaten eten ook echt moeilijk veel instant noodles
Ik nietquote:
Toch bedanktquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je het moest breken
[..]
Ik niet
ze hebben daar ook hele aparte kitkats enzo. (in japan) Met watermeloen smaak enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Aziaten eten ook echt moeilijk veel instant noodles
Ook in Nederland zijn er hele goede noodles te koop. Dat spul van maggi is vooral goed voor je zoutgehalte.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh god nu krijgen we het hoor, ik ben in Azië geweest en weet wat echt is post...
yum yum. cheap maar best te doenquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook in Nederland zijn er hele goede noodles te koop. Dat spul van maggi is vooral goed voor je zoutgehalte.
in ieder geval beter dan die meuk van Conimex enzoquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
yum yum. cheap maar best te doen
Er komt een mega bioscoop bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook in Nederland zijn er hele goede noodles te koop. Dat spul van maggi is vooral goed voor je zoutgehalte.
Dat weet GGMM ook weer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt bij het station.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt een mega bioscoop bij jou in de buurt.
Ik wist het al even. Is op zich wel relaxt. Is dichtbij genoeg om er profijt van te hebben en ver genoeg om er geen last van te hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ben je er blij mee?
Dan is het zeker chill ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wist het al even. Is op zich wel relaxt. Is dichtbij genoeg om er profijt van te hebben en ver genoeg om er geen last van te hebben.
Weer eentjequote:Op dinsdag 27 september 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt een mega bioscoop bij jou in de buurt.
Is opzich wel een mooie locatie voor een bioscoop.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weer eentjePiraterij is echt slecht voor de filmindustrie.
Voor mij Spui, Scheveningen en Buitenhof.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:40 schreef JanCees het volgende:
Dichtstbijzijnde bioscoop is JT Hoorn voor mij
3 even dichtbijquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij Spui, Scheveningen en Buitenhof.
Zo ongeveer wel ja. Afstand van alle 3 is vanaf mijn huis nagenoeg gelijk.quote:
Wat een luxequote:Op dinsdag 27 september 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Afstand van alle 3 is vanaf mijn huis nagenoeg gelijk.
Zometeen krijgt Dortmund een pakkie, ga je wel kijken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. Afstand van alle 3 is vanaf mijn huis nagenoeg gelijk.
Tuurlijk ga ik kijken. En nee, denk niet dat ze pakkie krijgen. Real gaat het serieus zwaar krijgen daar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zometeen krijgt Dortmund een pakkie, ga je wel kijken?
Dat is onmogelijk idd, net als dat Bayern 21.000 aanvragen heeft voor de uitwedstrijdquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik kijken. En nee, denk niet dat ze pakkie krijgen. Real gaat het serieus zwaar krijgen daar.
Ik heb nog geprobeerd om kaartjes te krijgen voor deze wedstrijd, helaas niet gelukt.
Normale competitie wedstrijd lukt me vrij eenvoudig. CL is echt kansloos. Best kut! Maar vooral ook omdat ze door regels van de Uefa de capaciteit terug moeten schroeven van 81K naar 65K.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk idd, net als dat Bayern 21.000 aanvragen heeft voor de uitwedstrijd
3 op reis nu wel met Chris god.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk idd, net als dat Bayern 21.000 aanvragen heeft voor de uitwedstrijd
Ik ga straks pas de tv aanzetten, maar hij is wel een god iddquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 op reis nu wel met Chris god.
Die UEFA regels slaan ook nergens op, geen staanplaatsen, niemand op de trappenquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normale competitie wedstrijd lukt me vrij eenvoudig. CL is echt kansloos. Best kut! Maar vooral ook omdat ze door regels van de Uefa de capaciteit terug moeten schroeven van 81K naar 65K.
Ja, dus pakken ze die gelben wand maar aan. Zo zonde, maar goed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga straks pas de tv aanzetten, maar hij is wel een god idd
[..]
Die UEFA regels slaan ook nergens op, geen staanplaatsen, niemand op de trappen
Want tijdens reguliere wedstrijd loopt dat altijd uit de hand
quote:
Iemand moet de salaris van die bobo's betalen, lekker snoepreisjes en NSBen op al die regels.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dus pakken ze die gelben wand maar aan. Zo zonde, maar goed.
Tijd dat ze dat eens gaan afschaffen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Iemand moet de salaris van die bobo's betalen, lekker snoepreisjes en NSBen op al die regels.
Iran en Israel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Politieke situatie
Wat dan?
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd dat ze dat eens gaan afschaffen.
Oh ja. Ik denk elke keer dat die dude uit Pakistan komt. Geen idee waarom.quote:
Raar inderdaad. Uit Pakistan komen niet zulke mooiboys hoorquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja. Ik denk elke keer dat die dude uit Pakistan komt. Geen idee waarom.
Lekker man. Ik had vandaag papadag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iran en Israel.
Net een heerlijk dutje gedaan Haags. Wat een leven
Ben niet zo bekend met die regio.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Uit Pakistan komen niet zulke mooiboys hoor
Lekker hoor. Ik mis je "Volgende week weer vakantie" posts nu al.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik had vandaag papadag.
1 januari gaat mijn Pa definitief met pensioen dus daar kan ik nu nog even van genieten.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik mis je "Volgende week weer vakantie" posts nu al.
Hehe, wel tof toch. Dat is de enige reden dat ik kinderen overweeg momenteel om maar de kans op een kleinkind te hebben om mijn tijd te verdoen als ik met pensioen mag rond mijn 80stequote:Op dinsdag 27 september 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga het vanaf 1 januari wel echt veel drukker krijgen.
Heb jij een mening over de analist John Heitinga?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, wel tof toch. Dat is de enige reden dat ik kinderen overweeg momenteel om maar de kans op een kleinkind te hebben om mijn tijd te verdoen als ik met pensioen mag rond mijn 80ste
God nee. Is het zo erg?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, wel tof toch. Dat is de enige reden dat ik kinderen overweeg momenteel om maar de kans op een kleinkind te hebben om mijn tijd te verdoen als ik met pensioen mag rond mijn 80ste
Geen idee. Het zal er toch niet beter op worden in de toekomst? Overigens bouw ik momenteel inderdaad geen pensioen op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
God nee. Is het zo erg?
Hij moet wel heel invloedrijke media vrienden hebben dat hij deze kansen blijft krijgen op een nieuwe carrierequote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mening over de analist John Heitinga?
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Werk er hard genoeg voor en met aardig wat spaarcenten op zak moet ik toch wel een eind kunnen komen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal er toch niet beter op worden in de toekomst? Overigens bouw ik momenteel inderdaad geen pensioen op.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal er toch niet beter op worden in de toekomst? Overigens bouw ik momenteel inderdaad geen pensioen op.
[..]
Hij moet wel heel invloedrijke media vrienden hebben dat hij deze kansen blijft krijgen op een nieuwe carriere
Tijd zal het uitwijzen en mij er nu druk om maken is wel het domste wat ik kan doen. Al kwam ik er vandaag wel achter dat er paar witte haren zaten tussen mijn baard van 2 weken uit pure luiheidquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Werk er hard genoeg voor en met aardig wat spaarcenten op zak moet ik toch wel een eind kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |