Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus alle spreekwoorden en gezegden uitgesproken door fascistische politici zijn fascistisch?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
Google is vandaag meerderjarig geworden.
Caland betaalt volgende week moest ik doorgeven.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef tong80 het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Jullie moeten allemaal de groetjes hebben.
wtf en ik moet altijd vooraf betalenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland betaalt volgende week moest ik doorgeven.
Kon ze een beetje goed praten dan? Haar kunstklapper zat toen ik thuiskwam nog om mijn lul heen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef tong80 het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Jullie moeten allemaal de groetjes hebben.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kon ze een beetje goed praten dan? Haar kunstklapper zat toen ik thuiskwam nog om mijn lul heen.
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.
Stef Ekkel & Rene Karstgodenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.
Mwoah denk het niet eigenlijk. Zal wel clusterfuck worden. Pak wel een fles als ik binnenkort naar Brussel ga.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag nog naar de Karperweg 45 in Amsterdam?
Nee, heb Zwanze alleen een keer in Lille gedaan, dat was erg relaxt. En was een keer de day after bij Moeder. Toen was de Zwanze op, maar wel heel veel andere Cantillon van tap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah denk het niet eigenlijk. Zal wel clusterfuck worden. Pak wel een fles als ik binnenkort naar Brussel ga.
Jij hebt 'm nooit in 020 gedaan toch? Vraag me eigenlijk af hoe druk het daar is. Toch wel weinig echte liefhebbers hier heb ik 't idee
Vandenbroek wil ik al heel lang een keer proberen jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, heb Zwanze alleen een keer in Lille gedaan, dat was erg relaxt. En was een keer de day after bij Moeder. Toen was de Zwanze op, maar wel heel veel andere Cantillon van tap.
Wel tof dat Tommie Sjef en Vandenbroek er ook zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |