SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen
[ Bericht 80% gewijzigd door onlogisch op 27-09-2016 09:49:50 ]
De telegraaf misgunt het Boef!!quote:
Muto staat bij de gevallen helden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dankbaar gebruik gemaakt van de link uit DP's signature.
Helaas werken er een hoop gifjes niet
DP?
Francesco Totti is 40.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
Dick Advocaat is vandaag jarig.
Kapo ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Muto staat bij de gevallen helden.
?????quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die tyfus JC weer naturlijk.
Geef me een paar seconden.
Elke andere poll wint Trumpquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:35 schreef opperkleurder het volgende:
Typisch weer de Nederlandse media die alleen melding maken van de uit balans zijnde CNN poll (zitten meer Democraten in hun populatie, hebben ze zelf toegegeven)
http://www.dailymail.co.u(...)ebate-landslide.html
Die ken ik inderdaad wel.quote:
Dat was ik he? Met jou?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een fles whiskey verliezen om een presidentskandidaat
Voor de steekproef werden 521 geregistreerde kiezers die het debat keken, ondervraagd. Van die groep vond 62 procent dat Clinton het debat won, tegenover 27 procent voor Trump. CNN benadrukte dat van de gepeilde kijkers 41 procent Democraat was en 26 procent Republikein. In andere peilingen van de zender is doorgaans 31 procent Democraat en 28 procent Republikein.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de steekproef werden 521 geregistreerde kiezers die het debat keken, ondervraagd. Van die groep vond 62 procent dat Clinton het debat won, tegenover 27 procent voor Trump. CNN benadrukte dat van de gepeilde kijkers 41 procent Democraat was en 26 procent Republikein. In andere peilingen van de zender is doorgaans 31 procent Democraat en 28 procent Republikein.
![]()
![]()
Maar alle Nederlandse media laat dus alleen de uitslag van deze CNN poll zien.quote:
je moet op dinges drukken zo'n tab daar staat het inquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zie mijn reactie daarop. Die is hopeloos verouderd.
?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je moet op dinges drukken zo'n tab daar staat het in
Trump staat al weer weken voor in de peilingen en wint dus ook het debat. Maar de Amerikacorrespondenten uit Nederland zijn állemaal zeker dat Clinton het gaat winnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar alle Nederlandse media laat dus alleen de uitslag van deze CNN poll zien.
En dan straks na de verkiezingen verrast zijn en huilen dat Trump heeft gewonnen.
Vind ik oprecht een leuke reclame.quote:
Hij is al goed nu toch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik even de OP van een paar topics geleden terugpakken?
optyfen met die hoerquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik beticht je onterecht van geklooi met de OP.
Hier een plaatje van Jessica Alba om het leed te verzachten :
[ afbeelding ]
De UI van mij/jou/JC & DP kloppen niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, en je mag de fout heel goed zoeken in de usericonreeks.
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De UI van mij/jou/JC & DP kloppen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |