Bahbahbah doe normaalquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het echt bij het merendeel van de vrouwen scheurt. Dat is toch een reden om een keizersnee te nemen
Huuuhhh heel guurquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal knippen ze in. Knippen is beter dan scheuren.
realiteit is een bitchquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Saind zegr altijd van die rare dingen
Bedankt voor de rug daar zo net. Als ik je nog een keer onnodig afval, weet je me met de feiten om de oren te slaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En met afstand de beste van de hele competitie.
Mogguhquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het echt bij het merendeel van de vrouwen scheurt. Dat is toch een reden om een keizersnee te nemen
Godverdomme ben ik hier de rare dat ik dat niet oké vindquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Saind zegr altijd van die rare dingen
Kweenie ik zou liever pijn aan m'n pens dan aan de geslachtsdelen hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mogguh
En auw auw wat denk je hoeveel pijn een snee in je buik na de operatie doet man
Heel veel pijn. Kan mijn vriendin over meepraten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mogguh
Heul veul weet ik uit ervaring. Een boodschappentas dragen voelt alsof je buik openscheurtquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Kweenie ik zou liever pijn aan m'n pens dan aan de geslachtsdelen hebben
De waarheid mag benoemd worden. Buiten dat, doen vrienden dat voor elkaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor de rug daar zo net.
Liever je buik dan je vagien?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Heul veul weet ik uit ervaring. Een boodschappentas dragen voelt alsof je buik openscheurt
Chickieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 september 2016 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Heul veul weet ik uit ervaring. Een boodschappentas dragen voelt alsof je buik openscheurt
Onlooooquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chickieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja liever mijn vagien zoals je dat noemtquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Liever je buik dan je vagien?
En heb jij kinderen meid?
Lees overal dat ie het nogal slecht deed.quote:
Ik schrijf alleen nog OP's als ik zin heb in een wedstrijd. Deze is er zo een.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarheid mag benoemd worden. Buiten dat, doen vrienden dat voor elkaar.
Kweenie man zelfs op /r/politics waar echt zonder uitzondering iedereen smerig rechts is zeggen ze dat hij het komisch slecht deed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Media en Trump.....
Als je poltiek correct ben dan win je schijnbaar
Yep, zie JC.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Lees overal dat ie het nogal slecht deed.
Vraag me of hoe relevant dat is though. Als die idioten op hem willen stemmen doen ze dat toch wel
Daarom, het gaat er om hoeveel dat er zijnquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Lees overal dat ie het nogal slecht deed.
Vraag me of hoe relevant dat is though. Als die idioten op hem willen stemmen doen ze dat toch wel
Daar zijn ze anti Trumpquote:Op dinsdag 27 september 2016 08:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Kweenie man zelfs op /r/politics waar echt zonder uitzondering iedereen smerig rechts is zeggen ze dat hij het komisch slecht deed.
Die heeft gelukkig geen stemrecht in de VS.quote:
oké ook op the_donald zeggen ze niet dat ze gewonnen hebben. Ze zijn polls aan het verkankeren om anderen te laten doen geloven dat het wel zo is.quote:
Hillary is ook een kwal. En onbetrouwbaar. Dat zal een hoop mensen tussen 2 vuren plaatsen. Stem ik op een onbetrouwbare vrouw wiens gezondheid te wensen over laat? Of stem ik op een maniak die in plaats van bruggen, muren bouwt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Die heeft gelukkig geen stemrecht in de VS.
Zag net iemand zeggen dat undecided voters nu wel op Trump af zullen knappen maar ik vraag me echt af hoe je undecided kunt zijn tussen deze twee opties. Is nogal een verschil hè
Ja true.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hillary is ook een kwal. En onbetrouwbaar. Dat zal een hoop mensen tussen 2 vuren plaatsen. Stem ik op een onbetrouwbare vrouw wiens gezondheid te wensen over laat? Of stem ik op een maniak die in plaats van bruggen, muren bouwt?
Daarom wil ik ook niets van die verkiezingen volgen en weten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja true.
het worden hoe dan ook 4 magere jaren na 8 vette
quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En met afstand de beste van de hele competitie.
Valt wel mee. Vrouwen voelen het over het algemeen wel snel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mogguh
Een fles whiskey verliezen om een presidentskandidaatquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Trump aanhangers.
Hillary aanhangers.
Fan zijn van president kandidaten.
presidentskandidaten, het is één woord..quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Trump aanhangers.
Hillary aanhangers.
Fan zijn van president kandidaten.
Die heeft in ieder geval goede genen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onze Rus is ook mee hé, die gaat de beste winger van de competitie worden.
Goeie binnenkomer Napquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
presidentskandidaten, het is één woord..
Ik wilde eigenlijk nog een topic wachten, alles met BLM gedoe is om te kotsen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer Nap
Goedemorgen.
Racist gespot.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog een topic wachten, alles met BLM gedoe is om te kotsen.
Als Boskamp enthousiast is, gaat het een goede zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onze Rus is ook mee hé, die gaat de beste winger van de competitie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |