Trump staat al weer weken voor in de peilingen en wint dus ook het debat. Maar de Amerikacorrespondenten uit Nederland zijn állemaal zeker dat Clinton het gaat winnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar alle Nederlandse media laat dus alleen de uitslag van deze CNN poll zien.
En dan straks na de verkiezingen verrast zijn en huilen dat Trump heeft gewonnen.
Vind ik oprecht een leuke reclame.quote:
Hij is al goed nu toch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik even de OP van een paar topics geleden terugpakken?
optyfen met die hoerquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik beticht je onterecht van geklooi met de OP.
Hier een plaatje van Jessica Alba om het leed te verzachten :
[ afbeelding ]
De UI van mij/jou/JC & DP kloppen niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, en je mag de fout heel goed zoeken in de usericonreeks.
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De UI van mij/jou/JC & DP kloppen niet.
Jij bent dan ook geen prachtuser, maar een prachtmod.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.
Dat zeg ik, die klopt dus nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.
Dan zit ik in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen kunt u ook Atletico - Bayern kijken op de Duitse als je geen zin hebt in Rostov - PSV.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zit ik in het vliegtuig.
Maar dat haalt jouw bewering wel onderuit dat je als je geen zin hebt in Rostov - PSV naar Atletico - Bayern kunt kijken.quote:
Kunt geeft impliciet al aan dat je een keuze hebt, ook de keuze om helemaal niets te kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dat haalt jouw bewering wel onderuit dat je als je geen zin hebt in Rostov - PSV naar Atletico - Bayern kunt kijken.
Dat kunt is gekoppeld aan het geen zin hebben in Rostov - PSV.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunt geeft impliciet al aan dat je een keuze hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |