Jij bent dan ook geen prachtuser, maar een prachtmod.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.
Dat zeg ik, die klopt dus nietquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet eens tussen, ouwe.
Dan zit ik in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen kunt u ook Atletico - Bayern kijken op de Duitse als je geen zin hebt in Rostov - PSV.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zit ik in het vliegtuig.
Maar dat haalt jouw bewering wel onderuit dat je als je geen zin hebt in Rostov - PSV naar Atletico - Bayern kunt kijken.quote:
Kunt geeft impliciet al aan dat je een keuze hebt, ook de keuze om helemaal niets te kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dat haalt jouw bewering wel onderuit dat je als je geen zin hebt in Rostov - PSV naar Atletico - Bayern kunt kijken.
Dat kunt is gekoppeld aan het geen zin hebben in Rostov - PSV.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunt geeft impliciet al aan dat je een keuze hebt.
Als je daar geen zin in hebt kun je bayern kijken. Je kan ook iets anders doen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kunt is gekoppeld aan het geen zin hebben in Rostov - PSV.
Goeiequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Discussie op hoog niveau.
(haha. Omdat opper in het vliegtuig zit.)
Oh dan moeten we de discussie uitstellen tot morgen, dan vliegt hij immers pas.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar in het vliegtuig kan ik niet hier met jullie discussiëren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dan moeten we de discussie uitstellen tot morgen, dan vliegt hij immers pas.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
In steeds meer vliegtuigen kan je, wellicht tegen betaling, op de wifi.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar in het vliegtuig kan ik niet hier met jullie discussiëren.
Ik hoor net dat Zuid Korea is overgenomen door Noord Korea, oorlog was in 3 minuten voorbijquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schiphol, kom je me uitzwaaien?
Ik heb al gekeken, maar op deze vlucht is dat niet mogelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In steeds meer vliegtuigen kan je, wellicht tegen betaling, op de wifi.
Emirates betaal je 1 dollar voor 200mbquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In steeds meer vliegtuigen kan je, wellicht tegen betaling, op de wifi.
Prima, dan is het vast goedkoper geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Zuid Korea is overgenomen door Noord Korea, oorlog was in 3 minuten voorbij
Beetje cultuur snuiven in de mijnenquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima, dan is het vast goedkoper geworden.
neequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:32 schreef Typisch het volgende:
Debat nog het terugkijken waard jongens?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:32 schreef Typisch het volgende:
Debat nog het terugkijken waard jongens?
twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 07:52:56Here's everything you need to know about the first debate between Hillary Clinton and Donald Trump in 90 seconds https://t.co/YGAsHHmr5X reageer retweet
Hofstra is gesticht in 1935 op basis van de erfenis van de rijke houtmagnaat William Sake Hofstra (1861-1932) en zijn echtgenote Kate Mason Williams (1854-1933). De ouders van William en Kate, waren geboren in het Friese Franeker en geëmigreerd naar de Verenigde Staten. Het huwelijk van William en Kate (voor beiden hun tweede) bleef kinderloos en zij lieten een aanzienlijk vermogen achter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:36 schreef napoleonfour het volgende:
Het leuke was wel dat het debat op een soort van Nederlandse universiteit plaatsvond.
Ja ja. mooi he? Daarnaast hadden ze eerst nog twee mannelijk leeuwen, maar die kut feministen hebben er een mannetje en een vrouwtje van gemaakt. Al zal het mij niet verbazen als er nu helemaal geen leeuwen meer op staan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hofstra is gesticht in 1935 op basis van de erfenis van de rijke houtmagnaat William Sake Hofstra (1861-1932) en zijn echtgenote Kate Mason Williams (1854-1933). De ouders van William en Kate, waren geboren in het Friese Franeker en geëmigreerd naar de Verenigde Staten. Het huwelijk van William en Kate (voor beiden hun tweede) bleef kinderloos en zij lieten een aanzienlijk vermogen achter.
De ontbossers uit Franeker.
Ah ja, de geknipte versie van Skynews.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 07:52:56Here's everything you need to know about the first debate between Hillary Clinton and Donald Trump in 90 seconds https://t.co/YGAsHHmr5X reageer retweet
De sportteams noemden ze eerst The Dutch, maar nu is het The Pridequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ja. mooi he? Daarnaast hadden ze eerst nog twee mannelijk leeuwen, maar die kut feministen hebben er een mannetje en een vrouwtje van gemaakt. Al zal het mij niet verbazen als er nu helemaal geen leeuwen meer op staan.
Een samenvatting is altijd geknipt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, de geknipte versie van Skynews.
Denk dat ik hem toch maar even ga checken.
Iemand die net bij de kapper is geweest, is ook in de meeste gevallen geknipt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een samenvatting is altijd geknipt.
Of geschorenquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die net bij de kapper is geweest, is ook in de meeste gevallen geknipt.
Ik zou je studiekeuze toch gaan overwegen Stijn. Met die excepties elke keer begin je als een jurist/politicus te praten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die net bij de kapper is geweest, is ook in de meeste gevallen geknipt.
Mijn projectbegeleider zei van de week dat ik bij iets vrijwel altijd gestructureerd uitleg waarom iets zo zit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou je studiekeuze toch gaan overwegen Stijn. Met die excepties elke keer begin je als een jurist/politicus te praten.
Op het HBO kom je daar mee weg, hier niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn projectbegeleider zei van de week dat ik bij iets vrijwel altijd gestructureerd uitleg waarom iets zo zit.
Een inhoudelijke mening is buiten deze SC strikt verboden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op het HBO kom je daar mee weg, hier niet.
Probeer je nog een ludieke actie @ DMZ?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op het HBO kom je daar mee weg, hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |