Neequote:Op dinsdag 27 september 2016 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer je nog een ludieke actie @ DMZ?
twitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 10:49:17Ze hadden een klik, zegt Agnes de V. Ze spraken veel over vrachtwagens. #Hippolytusmoord reageer retweet
Aanslagen op landgenoten in Koreaquote:SEOEL - Staatssecretaris Martijn van Dam van Economische Zaken is dinsdag in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoel betrokken geraakt bij een auto-ongeluk. De wagen met daarin de PvdA-bewindsman werd hard in de zijkant geramd door een busje.
Van Dam raakte niet gewond bij de aanrijding, maar had wel wat last van de behoorlijke klap. ,,Maar het komt wel goed”, reageerde hij kort nadat hij met de schrik vrij was gekomen. De staatssecretaris is samen met premier Mark Rutte en 65 Nederlandse bedrijven deze week op bezoek in het Aziatische land.
Hij was op de terugreis van een bedrijfsbezoek naar zijn hotel toen de bolide, met nog enkele Nederlandse functionarissen, ineens vol in de flank werd geraakt door een Koreaans voertuig waarvan de bestuurder de Nederlanders waarschijnlijk over het hoofd had gezien. De auto waarin Van Dam zat raakte zwaar beschadigd, de wagen zat aan de zijkant behoorlijk in elkaar.
Ik zal er over nadenken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de foto's en je verhaal ouwe reusWijd je er een topic aan @ TRV?
Moet jij ook heen voor werk of is het puur voor plezier?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aanslagen op landgenoten in Korea
No shit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een samenvatting is altijd geknipt.
Plezier. Dan een week kantoor en dan een week voor het werk naar Slovenië en Kroatië. En dan is het al november.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet jij ook heen voor werk of is het puur voor plezier?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
weer salade met mozarella, verse spinazie, komkommer, augurk, rode ui en wat tomaat
einde bericht
tostiquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
weer salade met mozarella, verse spinazie, komkommer, augurk, rode ui en wat tomaat
einde bericht
kwark.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:58 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Zie je wat één post van jou kan doen?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Ik ben trots op mezelf dat ik dit bereikt heb.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Waarom weer zo bot...quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
madquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.
Hey Drizztquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Dit is slechts een constatering.
Gelukkig post ie tussen de middag maar één of twee keer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Doe er wat aan, moderator.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar was post #2
We zijn er nu weer een paar uur van verlost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |