Zie je wat één post van jou kan doen?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Ik ben trots op mezelf dat ik dit bereikt heb.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Waarom weer zo bot...quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
madquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.
Hey Drizztquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Dit is slechts een constatering.
Gelukkig post ie tussen de middag maar één of twee keer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Doe er wat aan, moderator.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar was post #2
We zijn er nu weer een paar uur van verlost
Zometeen een bammetje kaas, vanavond rijst met roerbakgroente en zalm.quote:
Lezen is lastig hé.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig post ie tussen de middag maar één of twee keer.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Vanaf een uur of 7 vanavond is het weer afzien.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar was post #2
We zijn er nu weer een paar uur van verlost
Dat snapte ik nog, Hans. Maar wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lezen is lastig hé.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
onlogisch leeft in zijn eigen wereldje.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Wie denk jequote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog, Hans. Maar wie, wat, waar?
Je bent over je quotum van 2 posts heen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
onlogisch leeft in zijn eigen wereldje.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent over je quotum van 2 posts heen.
/shoo
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent over je quotum van 2 posts heen.
/shoo
Welk*quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
Wacht, had Stijn het over mij? Welj topic verpest ik dan?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
Wacht, had Stijn het over mij? Welj topic verpest ik dan?
The saying "[It] is better to live one single day as a lion than a hundred years as a sheep" (or "e' meglio vivere un giorno da leone che cent'anni da pecora" in the original Italian) does not find its origins in the oratory of Mussolini. Rather, it was an army slogan first used by Italian soldiers in 1918 at the famous Battle of the Piave River during World War I.quote:
Daar hoor je echt letterlijk iedereen al een jaar over.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:54 schreef JanCees het volgende:
Clinton heeft meerdere doden op haar geweten maar daar hoor je niemand over
Nouja telt alsnog. Blijft fascistischquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
The saying "[It] is better to live one single day as a lion than a hundred years as a sheep" (or "e' meglio vivere un giorno da leone che cent'anni da pecora" in the original Italian) does not find its origins in the oratory of Mussolini. Rather, it was an army slogan first used by Italian soldiers in 1918 at the famous Battle of the Piave River during World War I.
After several days of fighting during which the Italian Army defeated Austria-Hungarian forces, the slogan was found scrawled on a house that had been damaged during the conflict. After that time, the slogan was widely associated with the bravery of the Italian Army. The wall on which the slogan was initially written in 1918 has been preserved and to this day is housed at the Fagarè della Battaglia, an Italian military memorial:
Unless Mussolini happened to have scrawled the graffiti on the wall at the Battle of Piave River, then no, this quote is not from Mussolini.
Hoe dan, die zijn zich doodgeschrokken toen ze haar voor het eerst zagen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:54 schreef JanCees het volgende:
Clinton heeft meerdere doden op haar geweten maar daar hoor je niemand over
Benghazi bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan, die zijn zich doodgeschrokken toen ze haar voor het eerst zagen?
Niet iedereenquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar hoor je echt letterlijk iedereen al een jaar over.
Ik heb laatst die secret soldiers of Benghazi gezien. Best een goede film.quote:
Dus alle spreekwoorden en gezegden uitgesproken door fascistische politici zijn fascistisch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja telt alsnog. Blijft fascistisch
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus alle spreekwoorden en gezegden uitgesproken door fascistische politici zijn fascistisch?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
Google is vandaag meerderjarig geworden.
Caland betaalt volgende week moest ik doorgeven.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef tong80 het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Jullie moeten allemaal de groetjes hebben.
wtf en ik moet altijd vooraf betalenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland betaalt volgende week moest ik doorgeven.
Kon ze een beetje goed praten dan? Haar kunstklapper zat toen ik thuiskwam nog om mijn lul heen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:00 schreef tong80 het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Jullie moeten allemaal de groetjes hebben.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kon ze een beetje goed praten dan? Haar kunstklapper zat toen ik thuiskwam nog om mijn lul heen.
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.
Stef Ekkel & Rene Karstgodenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Ado liepen afgelopen zaterdag twee ietwat dikke stewards voor midden north langs, waarop het hele zooitje daar los ging op het nummer; liever te dik in de kist.
Mwoah denk het niet eigenlijk. Zal wel clusterfuck worden. Pak wel een fles als ik binnenkort naar Brussel ga.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag nog naar de Karperweg 45 in Amsterdam?
Nee, heb Zwanze alleen een keer in Lille gedaan, dat was erg relaxt. En was een keer de day after bij Moeder. Toen was de Zwanze op, maar wel heel veel andere Cantillon van tap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah denk het niet eigenlijk. Zal wel clusterfuck worden. Pak wel een fles als ik binnenkort naar Brussel ga.
Jij hebt 'm nooit in 020 gedaan toch? Vraag me eigenlijk af hoe druk het daar is. Toch wel weinig echte liefhebbers hier heb ik 't idee
Vandenbroek wil ik al heel lang een keer proberen jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, heb Zwanze alleen een keer in Lille gedaan, dat was erg relaxt. En was een keer de day after bij Moeder. Toen was de Zwanze op, maar wel heel veel andere Cantillon van tap.
Wel tof dat Tommie Sjef en Vandenbroek er ook zijn.
Die ene tent in luxemburg in belgie schijnt ook goed te zijn, mi-oublon ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne tent dat La Capsule
Ja, nog wel eens aan gedacht een tussenstop te maken, maar nooit van gekomen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Die ene tent in luxemburg in belgie schijnt ook goed te zijn, mi-oublon ofzo.
In aarlen
met OV wel vrij kut tochquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, nog wel eens aan gedacht een tussenstop te maken, maar nooit van gekomen.
ff op en neer is wel een stukkiequote:Op dinsdag 27 september 2016 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Arlon ligt op de lijn Brussel - Luxemburg Stad. Is het laatste station in België.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uurtje of 5/6 enkele reis.
LPF heb ik nog steeds nooit op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:02 schreef Saind het volgende:
In gerelateerd nieuws, ik ga zaterdag naar Brussel.
LPF is niet super imo. Wel goed maar niet de reputatie waard zeg maar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LPF heb ik nog steeds nooit op.
FF was vorig jaar in mijn herinnering beter. Mamouche heb ik gelukkig al een fles van gehaald.
Ha ha ha ha.quote:
Slaap lekker tong.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Dr. Mickey![]()
Of Strootmanlover98 zoals je vrienden je noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |