Zie je wat één post van jou kan doen?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Ik ben trots op mezelf dat ik dit bereikt heb.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je wat één post van jou kan doen?
Ik, JC, Stijn, Saind we posten allemaal gelijk weer. Allemaal wachtend op jouw post
Waarom weer zo bot...quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
Haags kwartiertje is de meest levenloze user van dit jaar.
madquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd over om je moeder te doen, iedere avond weer.
Hey Drizztquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Dit is slechts een constatering.
Gelukkig post ie tussen de middag maar één of twee keer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Doe er wat aan, moderator.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de 'ik vind een topic kut dus dan ga ik hem lekker verbaggeren' eenheid was weer bezig, jeuj.
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar was post #2
We zijn er nu weer een paar uur van verlost
Zometeen een bammetje kaas, vanavond rijst met roerbakgroente en zalm.quote:
Lezen is lastig hé.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig post ie tussen de middag maar één of twee keer.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Vanaf een uur of 7 vanavond is het weer afzien.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar was post #2
We zijn er nu weer een paar uur van verlost
Dat snapte ik nog, Hans. Maar wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lezen is lastig hé.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |