Dat is onmogelijk idd, net als dat Bayern 21.000 aanvragen heeft voor de uitwedstrijdquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik kijken. En nee, denk niet dat ze pakkie krijgen. Real gaat het serieus zwaar krijgen daar.
Ik heb nog geprobeerd om kaartjes te krijgen voor deze wedstrijd, helaas niet gelukt.
Normale competitie wedstrijd lukt me vrij eenvoudig. CL is echt kansloos. Best kut! Maar vooral ook omdat ze door regels van de Uefa de capaciteit terug moeten schroeven van 81K naar 65K.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk idd, net als dat Bayern 21.000 aanvragen heeft voor de uitwedstrijd
3 op reis nu wel met Chris god.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk idd, net als dat Bayern 21.000 aanvragen heeft voor de uitwedstrijd
Ik ga straks pas de tv aanzetten, maar hij is wel een god iddquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 op reis nu wel met Chris god.
Die UEFA regels slaan ook nergens op, geen staanplaatsen, niemand op de trappenquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normale competitie wedstrijd lukt me vrij eenvoudig. CL is echt kansloos. Best kut! Maar vooral ook omdat ze door regels van de Uefa de capaciteit terug moeten schroeven van 81K naar 65K.
Ja, dus pakken ze die gelben wand maar aan. Zo zonde, maar goed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga straks pas de tv aanzetten, maar hij is wel een god idd
[..]
Die UEFA regels slaan ook nergens op, geen staanplaatsen, niemand op de trappen
Want tijdens reguliere wedstrijd loopt dat altijd uit de hand
quote:
Iemand moet de salaris van die bobo's betalen, lekker snoepreisjes en NSBen op al die regels.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dus pakken ze die gelben wand maar aan. Zo zonde, maar goed.
Tijd dat ze dat eens gaan afschaffen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Iemand moet de salaris van die bobo's betalen, lekker snoepreisjes en NSBen op al die regels.
Iran en Israel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Politieke situatie
Wat dan?
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd dat ze dat eens gaan afschaffen.
Oh ja. Ik denk elke keer dat die dude uit Pakistan komt. Geen idee waarom.quote:
Raar inderdaad. Uit Pakistan komen niet zulke mooiboys hoorquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja. Ik denk elke keer dat die dude uit Pakistan komt. Geen idee waarom.
Lekker man. Ik had vandaag papadag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iran en Israel.
Net een heerlijk dutje gedaan Haags. Wat een leven
Ben niet zo bekend met die regio.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar inderdaad. Uit Pakistan komen niet zulke mooiboys hoor
Lekker hoor. Ik mis je "Volgende week weer vakantie" posts nu al.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik had vandaag papadag.
1 januari gaat mijn Pa definitief met pensioen dus daar kan ik nu nog even van genieten.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik mis je "Volgende week weer vakantie" posts nu al.
Hehe, wel tof toch. Dat is de enige reden dat ik kinderen overweeg momenteel om maar de kans op een kleinkind te hebben om mijn tijd te verdoen als ik met pensioen mag rond mijn 80stequote:Op dinsdag 27 september 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga het vanaf 1 januari wel echt veel drukker krijgen.
Heb jij een mening over de analist John Heitinga?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, wel tof toch. Dat is de enige reden dat ik kinderen overweeg momenteel om maar de kans op een kleinkind te hebben om mijn tijd te verdoen als ik met pensioen mag rond mijn 80ste
God nee. Is het zo erg?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, wel tof toch. Dat is de enige reden dat ik kinderen overweeg momenteel om maar de kans op een kleinkind te hebben om mijn tijd te verdoen als ik met pensioen mag rond mijn 80ste
Geen idee. Het zal er toch niet beter op worden in de toekomst? Overigens bouw ik momenteel inderdaad geen pensioen op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
God nee. Is het zo erg?
Hij moet wel heel invloedrijke media vrienden hebben dat hij deze kansen blijft krijgen op een nieuwe carrierequote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mening over de analist John Heitinga?
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Werk er hard genoeg voor en met aardig wat spaarcenten op zak moet ik toch wel een eind kunnen komen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal er toch niet beter op worden in de toekomst? Overigens bouw ik momenteel inderdaad geen pensioen op.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal er toch niet beter op worden in de toekomst? Overigens bouw ik momenteel inderdaad geen pensioen op.
[..]
Hij moet wel heel invloedrijke media vrienden hebben dat hij deze kansen blijft krijgen op een nieuwe carriere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |