Lijkt mij wel, ja.quote:
gewoon die cheeks uit elkaar en er vol induiken toch?quote:Op donderdag 22 september 2016 09:48 schreef Pensylvania het volgende:
Was je opzoek naar Baftips 2NutZ?
Ik was daar ook maar zag niemand hoor.quote:
En nu?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koffie aan het zetten. Ik dan.
Niet mijn ding. Zowel geven als ontvangen.quote:
En wat vind je van Ashqelonquote:Op donderdag 22 september 2016 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Zowel geven als ontvangen.
Ja.... wat moet je daar nou van vinden...quote:
Zijn verhaal dat hij transgender was en door allemaal corpsballen op straat werd gegangbangdquote:Op donderdag 22 september 2016 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.... wat moet je daar nou van vinden...
Koffie aan het drinken en een peuk aan het roken. Straks even een rondje skaten zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was daar ook maar zag niemand hoor.
[..]
En nu?
vind vooral typisch als hij halsstarrig probeert te bewijzen dat het allemaal trolls zijn en hij heel geforceerd bepaalde woorden gaat gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn verhaal dat hij transgender was en door allemaal corpsballen op straat werd gegangbangd
Watquote:Op donderdag 22 september 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn verhaal dat hij transgender was en door allemaal corpsballen op straat werd gegangbangd
Wanneer moet je weer zee op?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koffie aan het drinken en een peuk aan het roken. Straks even een rondje skaten zoals gewoonlijk.
jij ken HET CaryAgos topic niet?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat![]()
dat figuur is sowieso mentaal niet in orde.
Link?
Oja wat vind jij btw van baffen?
Ohhhh die idd. jawelquote:Op donderdag 22 september 2016 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ken HET CaryAgos topic niet?
Geen idee. Ik heb een walfunktie nu, maar ben wel bezig weer naar zee te kunnen. Ik heb een aanbieding, maar zal er een paspoort uit 1 van de Britse Gemenebestlanden voor moeten regelen. Job is in Australië. Ik heb er familie met dezelfde achternaam dus er zal wel een mouw aan te passen zijn.quote:
neequote:Op donderdag 22 september 2016 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ken HET CaryAgos topic niet?
Oh daar is dat voor. Moet wel te regelen zijn toch...quote:Op donderdag 22 september 2016 10:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een walfunktie nu, maar ben wel bezig weer naar zee te kunnen. Ik heb een aanbieding, maar zal er een paspoort uit 1 van de Britse Gemenebestlanden voor moeten regelen. Job is in Australië. Ik heb er familie met dezelfde achternaam dus er zal wel een mouw aan te passen zijn.
Ja, maar het kan ook weer nooit normaal bij mij. Het is aan de andere kant van de wereld. Trouwens wel voor een Nederlandse firma.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Oh daar is dat voor. Moet wel te regelen zijn toch...
Hij kan niet zonder ze. Hij moet het van moslims en vluchtelingen hebben.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders moet in zijn interrupties altijd even de vluchtelingen erbij halen
algemene beschouwingen ofwaquote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ik zag gisteren ook een stukje.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
wilders heeft nog nooit een zin uitgesproken waar geen verwijzing naar moslims of vluchtelingen in zit..quote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hij kan niet zonder ze. Hij moet het van moslims en vluchtelingen hebben.
Heb een keer ontvangen en was eerste keer in bed dat ik alle controle verloor van genot. Kan aanraden.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat![]()
dat figuur is sowieso mentaal niet in orde.
Link?
Oja wat vind jij btw van baffen?
Ja, nu antwoorden van Rutte. Maar hoop interrupties, iedereen moet natuurlijk zijn zegje doen vlak voor verkiezingenquote:
Grootste mongolen van FOK in willekeurige volgorde:quote:
hm, is het het waard om terug te kijken?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, nu antwoorden van Rutte. Maar hoop interrupties, iedereen moet natuurlijk zijn zegje doen vlak voor verkiezingen
smoochie smoochiequote:Op donderdag 22 september 2016 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
Hmm lekkere kusjes voor jullie allemaal
je vergeet er nog een paar.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Grootste mongolen van FOK in willekeurige volgorde:
- noel
- mmg
- ash
- haags
- pensyl
- pezu
- braddie
Haha, eerst was je ff Braddie vergeten, zag het wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
- noel
- mmg
- ash
- haags
- pensyl
- pezu
- braddie
Heb er echt niets mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een keer ontvangen en was eerste keer in bed dat ik alle controle verloor van genot. Kan aanraden.
wrom is pezu een mongoolquote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
- noel
- mmg
- ash
- haags
- pensyl
- pezu
- braddie
Het gaat over Wajong nu.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm, is het het waard om terug te kijken?
Neuh, kijk ook maar beetje half. Hoop gejank van Roemer en Wilders. U benadeelt Nederland, U laat ze in steek, U heeft ervoor gezorgd dat er groot wantrouwen in politiek isquote:Op donderdag 22 september 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm, is het het waard om terug te kijken?
ik twijfelde tussen zielig en mongoolquote:Op donderdag 22 september 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, eerst was je ff Braddie vergeten, zag het wel.
Nee, ik lieg en praat mee om interessant over te komen.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je het al eens geprobeerd 2Nutz?
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, ik lieg en praat mee om interessant over te komen.
Aight, same old same old dusquote:Op donderdag 22 september 2016 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, kijk ook maar beetje half. Hoop gejank van Roemer en Wilders. U benadeelt Nederland, U laat ze in steek, U heeft ervoor gezorgd dat er groot wantrouwen in politiek is
Terwijl Roemer gisteren weer voor blok werd gezet omdat hij geen cijfers op papier had hoeveel goedkoper nationaal zorgfonds zou zijn. Echt genant die man
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij doet een beetje vreemd soms.
is me nooit zo opgevallenquote:
ja ditquote:
quote:
Haha, leuk nu staan jullie bij mij op een ander lijstjequote:Op donderdag 22 september 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
is me nooit zo opgevallen
[..]
ja dit
jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Haha, leuk nu staan jullie bij mij op een ander lijstje
suc6quote:Op donderdag 22 september 2016 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
to do lijstje:
eten
wc
douchen
tandenpoetsen
tot straks
douchen én tandenpoetsen, wel erg veel hygiene voor 1 dagquote:Op donderdag 22 september 2016 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
to do lijstje:
eten
wc
douchen
tandenpoetsen
tot straks
Zeg dat wel, gewoon onderbroek binnenstebuitenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
douchen én tandenpoetsen, wel erg veel hygiene voor 1 dag
dit jaquote:Op donderdag 22 september 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dat wel, gewoon onderbroek binnenstebuiten
henk is misschien nog wel een ergere droeftoeter dan greetquote:
wat lief van jequote:Op donderdag 22 september 2016 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
And if u feel you're sinking I will jump right over into cold cold water for you
Doe gewoon. In de Westerschelde ergens in begin januari.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
And if u feel you're sinking I will jump right over into cold cold water for you
liever pov filmpjesquote:Op donderdag 22 september 2016 11:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit ik een beetje op Facebook () te kijken naar de reacties van pvv filmpjes.. valt me op dat alleen tokkie sjonnie en anitas die vroeger zijn gepest kut reacties plaatsen.
Woooww sinds wanneer bekijk ik gvd Facebookreacties.. ik ben echt laag gezonken
altijd maar gemeen doen, maar stiekem een hart van goudquote:Op donderdag 22 september 2016 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lief he?Zo ben ik nu eenmaal voor m'n medefokkers!
Ik bekijk Youtube-reactiesquote:Op donderdag 22 september 2016 11:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit ik een beetje op Facebook () te kijken naar de reacties van pvv filmpjes.. valt me op dat alleen tokkie sjonnie en anitas die vroeger zijn gepest kut reacties plaatsen.
Woooww sinds wanneer bekijk ik gvd Facebookreacties.. ik ben echt laag gezonken
W00t.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik bekijk weleens FP-reacties
ik win
Niet stiekem hoor.. dat weet toch iedereen dat ik een dropje met veel warme gevoelens benquote:Op donderdag 22 september 2016 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd maar gemeen doen, maar stiekem een hart van goud
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
op fp lezen zou ik nooit als winst beschouwenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kreeg laatst nog een week ban voor mijn FP reactie.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
vorm van sadomasochisme denk ikquote:
Jaja en een ant heeft geen quarrel met een boot.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
was je niet extremistisch genoeg?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst nog een week ban voor mijn FP reactie.
Masochisme. Bij sadomasochisme ben je degene die de pijn uitdeelt.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
vorm van sadomasochisme denk ik
oh excuus je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 september 2016 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Masochisme. Bij sadomasochisme ben je degene die de pijn uitdeelt.
Jeetje.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Haha, leuk nu staan jullie bij mij op een ander lijstje
Samequote:Op donderdag 22 september 2016 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb daarom weer echt een lekkere parfum op hoor. Jeetje![]()
Ik was het niet eens met Fylax zn TTkeus.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
was je niet extremistisch genoeg?
dat komt doorgaans op hetzelfde neerquote:Op donderdag 22 september 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met Fylax zn TTkeus.
Das gvd een goeie parfum weet ik toevallig!quote:
Vind ik ook idd! oh en die olympea ken ik ook wel, die is ook lekkerquote:Op donderdag 22 september 2016 11:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Das gvd een goeie parfum weet ik toevallig!De female version Olympea is ook heel nice...
Ik draag nu Bonbon Couture van Viktor&Rolf
Wat voor soep?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Boh, lekker zo'n soepje tussendoor.
Ligt er natuurlijk ook wel aan of het een lekkere jonge zoete geur bij een jonge vrouw is of een sterke ouderwetse oudetaartenlucht bij een oude vrouw isquote:Op donderdag 22 september 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen met geurspoormoet alleen niet TE zijn...
Omgquote:
wowquote:Op donderdag 22 september 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tranen en menstruatiebloed van de buuv.
Ja dat eerstequote:Op donderdag 22 september 2016 11:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook wel aan of het een lekkere jonge zoete geur bij een jonge vrouw is of een sterke ouderwetse oudetaartenlucht bij een oude vrouw is
Wat een wereld, jongensquote:Een gloednieuwe wasmachine die bij een 24-jarige Dordtenaar was bezorgd en prompt werd gestolen, is teruggevonden bij zijn bovenburen. Die hadden het apparaat al in gebruik genomen. Ze zijn aangehouden.
De wasmachine werd vorige week bezorgd. De eigenaar liet het apparaat onderin het trappenhuis van de portiekflat in de Buizerdstraat staan totdat hij hulp kreeg om het naar boven te sjouwen. Toen dat eenmaal ging gebeuren bleek de machine verdwenen. Na enig speurwerk in de straat vermoedde de Dordtenaar dat het apparaat bij zijn bovenburen moest staan.
Hij schakelde de politie in. Die hield de bewoners, een 24-jarige man en een 21-jarige vrouw aan. Ze hadden de machine reeds aangesloten. De verpakking lag nog in de woonkamer.
bedankt, het is geluktquote:
zo rol ikquote:Op donderdag 22 september 2016 11:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
douchen én tandenpoetsen, wel erg veel hygiene voor 1 dag
ik ontvang liever ;$quote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:37 schreef HPLC het volgende:
Bedankt voor dit warme welkom. Ik voel me hier meteen weer thuis
beetje als de buren van chloroquote:
hahaquote:
Huh?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als de buren van chloro
jezus, je hebt vandaag een beetje alzheimer he?quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 22 september 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, je hebt vandaag een beetje alzheimer he?
chlo koopt laptop,quote:Op donderdag 22 september 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk hetwat was er met de buren van chlo?
Het is gestolen door Ariequote:Op donderdag 22 september 2016 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chlo koopt laptop,
laptop wordt bezorgt bij buren
buren ontkennen dat ze een laptop hebben ontvangen
Gvd waarom komt het mij nu wel bekend voor en net niet? volgens mij gaan mijn hersenen echt kapot.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chlo koopt laptop,
laptop wordt bezorgt bij buren
buren ontkennen dat ze een laptop hebben ontvangen
Cholo woont in een vogelaarwijkquote:Op donderdag 22 september 2016 11:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Onze buren zouden zoiets echt niet doen. Echt een beetje de buurt waar je in woont hoor
Grote stad hèquote:Op donderdag 22 september 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cholo woont in een vogelaarwijk
toevallig een keertje met dp op stap geweest?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd waarom komt het mij nu wel bekend voor en net niet? volgens mij gaan mijn hersenen echt kapot.
ewaquote:Op donderdag 22 september 2016 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Net terug van de dermatoloog, ik mag 6 weken aan de antibiotica. Jeej.
Nee gelukkig niet. Zou ook nooit die troep gebruiken.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toevallig een keertje met dp op stap geweest?
speed is niet goed voor je hersenpan..
beter dan alcohol ;squote:Op donderdag 22 september 2016 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toevallig een keertje met dp op stap geweest?
speed is niet goed voor je hersenpan..
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:45 schreef Fylax het volgende:
wtf broodjeszaak bij NS Stations zijn echt tyfusduur
teringquote:Op donderdag 22 september 2016 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien daarna nog 3 maanden.
Wow ik sta eindelijk een keer in 1 van je lijstjes!!quote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
- noel
- mmg
- ash
- haags
- pensyl
- pezu
- braddie
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 22 september 2016 11:45 schreef Fylax het volgende:
whatever helpt you sleep at night..quote:
no shit sherlockquote:Op donderdag 22 september 2016 11:45 schreef Fylax het volgende:
ja nee juist nietquote:Op donderdag 22 september 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whatever helpt you sleep at night..
Valt nog wel meequote:Op donderdag 22 september 2016 11:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja..
Croissantje frikandelbroodje ice tea 6,20
Gekke Ariequote:Op donderdag 22 september 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gestolen door Arie
Is vaak ook niet eens vers.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja..
Mag het toch wel hopen.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringnja hopelijk helpt het
Waarom niet gewoon bij de supermarkt halen?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja..
alcohol dan weer welquote:Op donderdag 22 september 2016 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
speed helpt niet echt bij slapen volgens mij nee
Ahh tof, dat valt altijd zo lekker bij de alcoholquote:Op donderdag 22 september 2016 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Net terug van de dermatoloog, ik mag 6 weken aan de antibiotica. Jeej.
Geen last van, drink ik toch niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh tof, dat valt altijd zo lekker bij de alcohol
bestaan die dingen nog?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Ziekenhuis heeft in 10 minuten tijd mijn ponskaartje kwijt gemaakt. Goed bezig ziekenhuis.
Is hier niet in de buurt. Nja is 15 min lopen maar dan miste ik de treinquote:Op donderdag 22 september 2016 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de supermarkt halen?
Ja.quote:
waar ga je heenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is hier niet in de buurt. Nja is 15 min lopen maar dan miste ik de trein
is ook een fabel. de meeste antibiotica mag je gewoon bij drinken.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen last van, drink ik toch niet.
Ama is geen alcoholist.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh tof, dat valt altijd zo lekker bij de alcohol
en dat weten die verkopers op het station natuurlijk ookquote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is hier niet in de buurt. Nja is 15 min lopen maar dan miste ik de trein
Klopt ook. Soms wel eens lekker iddquote:
ahh ok. Gelukkig maar. Anders had ze van 2 treetjes per dag misschien naar 1 treetje per dag gemoeten.quote:
dat is al een tijdje uit tochquote:
Neeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is al een tijdje uit toch
Je loopt achterquote:Op donderdag 22 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is al een tijdje uit toch
aighttquote:
quote:
oh lolquote:
niet zo jellyquote:
Het is natuurlijk wel apart dat iemand eerst roept niks meer voor je te voelen en daarna wel weer.quote:
Sims is niet eens een multiplayer spelletjequote:Op donderdag 22 september 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Las ineens in Sims topic: Ik doe dit samen met mijn vriendinnetje.
ja ach, pubers hèquote:Op donderdag 22 september 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel apart dat iemand eerst roept niks meer voor je te voelen en daarna wel weer.
Vroeg me ook af hoe. Misschien zelfde account. Maar is wel omslachtig gedoe.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sims is niet eens een multiplayer spelletje
Wou gewoon even laten weten dat hij een vriendinnetje heeft ws.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg me ook af hoe. Misschien zelfde account. Maar is wel omslachtig gedoe.
kunnen wij ook niet heel goed over oordelen verder denk ikquote:Op donderdag 22 september 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het gewoon beter voor hem als hij haar verlaat. Maar goed dat is verder mijn zaak niet
Awww cute ditquote:Op donderdag 22 september 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het gewoon beter voor hem als hij haar verlaat. Maar goed dat is verder mijn zaak niet
Ploegendienst: Fylax speelt het in de nacht, vriendinnetje overdag.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ploegendienst: Fylax speelt het in de nacht, vriendinnetje overdag.
Ja, zelfde account.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
download gwn gecrackte versie dan hoef je niet zo omslachtig te doenquote:
Nah te veel werk, vooral mer die uitbreidingen. ik koop wel altijd goedkoop via van die keysitesquote:Op donderdag 22 september 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
download gwn gecrackte versie dan hoef je niet zo omslachtig te doen
Was eigenlijk serieus.. Wanneer is het officieel dan? Je noemt haar hier wel je vriendinnetje namelijk.quote:
Ja daar hebben ze een gezinnetje en als dat goed blijft gaan dan gaat het weer aan.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
in het sims spel toch wel zeker?
FOK!-official danquote:Op donderdag 22 september 2016 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was eigenlijk serieus.. Wanneer is het officieel dan? Je noemt haar hier wel je vriendinnetje namelijk.
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze een gezinnetje en als dat goed blijft gaan dan gaat het weer aan.
gvdquote:Op donderdag 22 september 2016 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze een gezinnetje en als dat goed blijft gaan dan gaat het weer aan.
Ja, gewoon voor de makkelijkheid. eigenlijk is het in mijn ogen gewoon mijn vriendinnetje, maar t is niet alsof ik haar opnieuw gevraagd heb enzoquote:Op donderdag 22 september 2016 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was eigenlijk serieus.. Wanneer is het officieel dan? Je noemt haar hier wel je vriendinnetje namelijk.
Ook niet nodig toch? Bij mijn ex nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de makkelijkheid. eigenlijk is het in mijn ogen gewoon mijn vriendinnetje, maar t is niet alsof ik haar opnieuw gevraagd heb enzo
Heb je je usernummer erbij gezet?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Danny doet er wel lang over om mijn abonnement bij te schrijven.
huh dat gaat toch direct automatischquote:Op donderdag 22 september 2016 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Danny doet er wel lang over om mijn abonnement bij te schrijven.
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet nodig toch? Bij mijn ex nooit gedaan.
Ja logisch, je bent toch geen 13 meer.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de makkelijkheid. eigenlijk is het in mijn ogen gewoon mijn vriendinnetje, maar t is niet alsof ik haar opnieuw gevraagd heb enzo
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je je usernummer erbij gezet?
Cadeautje van iemand voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh dat gaat toch direct automatisch
oh zoquote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Cadeautje van iemand voor mijn verjaardag.
Goed idee.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet op je knie gaan Fylax
ja snap ikquote:
FOK!mobiel zonder abonnement is echt kut zeg. Ik vond het met abonnement al matig maar zonder helemaal. Kut reclames.quote:
Is altijd goed zo'n gelijkwaardige relatie. Hulde.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.
Oftewel ze doet waar ze zin in heeft terwijl jij haar trouw volgt?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.
ja, zie daar wel vaker mensen over klagen iddquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FOK!mobiel zonder abonnement is echt kut zeg. Ik vond het met abonnement al matig maar zonder helemaal. Kut reclames.
Nee, niet trouw. ik word echt vaak boos op d'r als ze d'r rare momentjes heeft.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oftewel ze doet waar ze zin in heeft terwijl jij haar trouw volgt?
heel vervelendquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
En die stomme melding dat je te snel berichtjes post.
ja rt haat dat zo ergquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
En die stomme melding dat je te snel berichtjes post.
is bullshit al die shit, tis gwn een stimulantquote:
Oh in dat geval blijf ik er wel even weg tot ik weer abo heb.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zie daar wel vaker mensen over klagen iddook allemaal ads die je doorsturen naar een of andere nepsite van whatsapp ofzo die malware serveert blijkbaar
Interessant website!quote:Op donderdag 22 september 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
https://psychonautwiki.org/wiki/A-PVP
ja fucking handigquote:
zal neem ik aan al wel gefixt zijn, is al tijdje geledenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh in dat geval blijf ik er wel even weg tot ik weer abo heb.
Neuhquote:Op donderdag 22 september 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal neem ik aan al wel gefixt zijn, is al tijdje geleden
ohquote:
Kennelijk controleren ze het niet en laten ze het door iemand anders doenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
je zou verwachten dat t wel hoog op de prioriteitenlijst zou staan om dat soort ads eruit te flikkeren
fantastisch geregeld weerquote:Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk controleren ze het niet en laten ze het door iemand anders doen
hahHaha serieusquote:Op donderdag 22 september 2016 12:19 schreef deadprez het volgende:
ey trollscience zullen we flakka gaan doen, verkopen ze ook bij SA zag ik
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:33 schreef hoink581 het volgende:
SEX / Weet iemand of je tongkat ali kan gebruiken als vrouw?
TS zit in het verkeerde subforum zonder het te beseffen.
alle mediaverhalen zijn nogal overdreven zo te zien; https://psychonautwiki.org/wiki/A-PVPquote:
al vind ik dit wel btje raar, ben nog nooit een stof tegengekomen waarbij deze shit onbekend isquote:The mechanism of action is unknown for α-PVP. It is believed to act similarly to the designer drug MDPV, which acts as a norepinephrine-dopamine reuptake inhibitor (NDRI),[1] although no substantial research on this compound has been conducted.
Iedereen hard aan het werkquote:Op donderdag 22 september 2016 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een beetje heel erg dood hier.
Ash is een totaalidiootquote:Op donderdag 22 september 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
SEX / baffen/butt sniffing.
Ash is ook weer bezig.
Doe je iets aan wat iets dunner is dat dat vestjequote:Op donderdag 22 september 2016 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Wanne drama. Als ik mn vestje aan heb, is het veuls te warm en uit weer te koud
verveel me beetjequote:
ja ik heb helaas niet mn kledingskast meegenomenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Doe je iets aan wat iets dunner is dat dat vestje
quote:
quote:
nicequote:Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
beetje moe eigenlijk. Gelukkig na vandaag weekend
oh dat had je ook moeten doen !!quote:Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik heb helaas niet mn kledingskast meegenomen
toevallig welquote:
ja, domquote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
oh dat had je ook moeten doen !!
Of beweeg even. krijg je het warm van
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
toevallig wel
Hoewel, meer aan het kijken of iemand anders hard aan het werk is, maar dat is ook nog best vermoeiend
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het ook nice dat ie moe is
nee ik ben niet zo'n onsympathiek persoon als jijquote:Op donderdag 22 september 2016 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk bedoelde jij dat ook maar nu probeer je stoer te doen omdat je me haat
okquote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het ook nice dat ie moe is
Eigenlijk gewoon iemand begeleiden en uitleggen op lab, op dat moment heb ik altijd medelijden met mijn vroegere docentenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dom
Ik heb het opgelost, soort van. Vestje uit, sjaaltje om tadaaa.
[..]..
ik ben ook altijd moe dus ik ben blij omdat we nu nog meer met elkaar in gemeen hebbenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo'n onsympathiek persoon als jij
zou hier niet intrappen als ik hans wasquote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook altijd moe dus ik ben blij omdat we nu nog meer met elkaar in gemeen hebben
met zijn iq heeft ie niet veel te beslissenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou hier niet intrappen als ik hans was
hehehequote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon iemand begeleiden en uitleggen op lab, op dat moment heb ik altijd medelijden met mijn vroegere docenten
we maken wel altijd grapjes over zijn mentale capaciteiten maar hij is wel de enige hier die breaking bad na zou kunnen gaan doen irlquote:Op donderdag 22 september 2016 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met zijn iq heeft ie niet veel te beslissen
heel breaking bad? Kan hij acteren?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
we maken wel altijd grapjes over zijn mentale capaciteiten maar hij is wel de enige hier die breaking bad na zou kunnen gaan doen irl
jaquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
heel breaking bad? Kan hij acteren?
het is nu wachten tot ie ''you know the business, and I know the chemistry'' naar je DM'tquote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
we maken wel altijd grapjes over zijn mentale capaciteiten maar hij is wel de enige hier die breaking bad na zou kunnen gaan doen irl
doe ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou hier niet intrappen als ik hans was
wejo dat zou cool zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is nu wachten tot ie ''you know the business, and I know the chemistry'' naar je DM't
niet gelezenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met zijn iq heeft ie niet veel te beslissen
Ik doe altijd die neonazi's na uit het laatste seizoenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
heel breaking bad? Kan hij acteren?
Heb jij ook zo'n vieze adem?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon iemand begeleiden en uitleggen op lab, op dat moment heb ik altijd medelijden met mijn vroegere docenten
die waren wel cool!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe altijd die neonazi's na uit het laatste seizoen
verjaardagsblowjobquote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Jongens die date is dus schijnbaar maandag jarig, wtf moet ik doen help.
Wakker pijpen.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.quote:
piemel zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
dat is juist het ultieme extraatjequote:Op donderdag 22 september 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.
quote:
quote:
Mannenquote:
gwn niet zo ingewikkeld doen en zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.
Heee, je krijgt van mij normaliter al blowjobs, maar déze is voor je verjaardag!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is juist het ultieme extraatje
hey ben je singlequote:Op donderdag 22 september 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee, je krijgt van mij normaliter al blowjobs, maar déze is voor je verjaardag!![]()
?
quote:
ik koop speciaal een kalender om het erin te zettenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
Ik denk tot 3 december, denk ik.
oke, laat ik de vraag anders stellen.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen aldoor moeilijk doen, iets ORIGINEELS uitzoeken, iets leuks en schattigs en weet ik veel...
NEE GEWOON PIJPEN GVD
weet ik veel het is jouw datequote:Op donderdag 22 september 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, laat ik de vraag anders stellen.
Jongens mn date is jarig en ik had al bedacht dat ik hem ging pijpen maar dat vind ik niet genoeg, nog meer tips?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |