Aight, same old same old dusquote:Op donderdag 22 september 2016 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neuh, kijk ook maar beetje half. Hoop gejank van Roemer en Wilders. U benadeelt Nederland, U laat ze in steek, U heeft ervoor gezorgd dat er groot wantrouwen in politiek is
Terwijl Roemer gisteren weer voor blok werd gezet omdat hij geen cijfers op papier had hoeveel goedkoper nationaal zorgfonds zou zijn. Echt genant die man
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij doet een beetje vreemd soms.
is me nooit zo opgevallenquote:
ja ditquote:
quote:
Haha, leuk nu staan jullie bij mij op een ander lijstjequote:Op donderdag 22 september 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
is me nooit zo opgevallen
[..]
ja dit
jeetjequote:Op donderdag 22 september 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Haha, leuk nu staan jullie bij mij op een ander lijstje
suc6quote:Op donderdag 22 september 2016 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
to do lijstje:
eten
wc
douchen
tandenpoetsen
tot straks
douchen én tandenpoetsen, wel erg veel hygiene voor 1 dagquote:Op donderdag 22 september 2016 11:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
to do lijstje:
eten
wc
douchen
tandenpoetsen
tot straks
Zeg dat wel, gewoon onderbroek binnenstebuitenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
douchen én tandenpoetsen, wel erg veel hygiene voor 1 dag
dit jaquote:Op donderdag 22 september 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dat wel, gewoon onderbroek binnenstebuiten
henk is misschien nog wel een ergere droeftoeter dan greetquote:
wat lief van jequote:Op donderdag 22 september 2016 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
And if u feel you're sinking I will jump right over into cold cold water for you
Doe gewoon. In de Westerschelde ergens in begin januari.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
And if u feel you're sinking I will jump right over into cold cold water for you
liever pov filmpjesquote:Op donderdag 22 september 2016 11:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit ik een beetje op Facebook () te kijken naar de reacties van pvv filmpjes.. valt me op dat alleen tokkie sjonnie en anitas die vroeger zijn gepest kut reacties plaatsen.
Woooww sinds wanneer bekijk ik gvd Facebookreacties.. ik ben echt laag gezonken
altijd maar gemeen doen, maar stiekem een hart van goudquote:Op donderdag 22 september 2016 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lief he?Zo ben ik nu eenmaal voor m'n medefokkers!
Ik bekijk Youtube-reactiesquote:Op donderdag 22 september 2016 11:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit ik een beetje op Facebook () te kijken naar de reacties van pvv filmpjes.. valt me op dat alleen tokkie sjonnie en anitas die vroeger zijn gepest kut reacties plaatsen.
Woooww sinds wanneer bekijk ik gvd Facebookreacties.. ik ben echt laag gezonken
W00t.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik bekijk weleens FP-reacties
ik win
Niet stiekem hoor.. dat weet toch iedereen dat ik een dropje met veel warme gevoelens benquote:Op donderdag 22 september 2016 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd maar gemeen doen, maar stiekem een hart van goud
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
op fp lezen zou ik nooit als winst beschouwenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kreeg laatst nog een week ban voor mijn FP reactie.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
vorm van sadomasochisme denk ikquote:
Jaja en een ant heeft geen quarrel met een boot.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
was je niet extremistisch genoeg?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst nog een week ban voor mijn FP reactie.
Masochisme. Bij sadomasochisme ben je degene die de pijn uitdeelt.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
vorm van sadomasochisme denk ik
oh excuus je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 september 2016 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Masochisme. Bij sadomasochisme ben je degene die de pijn uitdeelt.
Jeetje.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Haha, leuk nu staan jullie bij mij op een ander lijstje
Samequote:Op donderdag 22 september 2016 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb daarom weer echt een lekkere parfum op hoor. Jeetje![]()
Ik was het niet eens met Fylax zn TTkeus.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
was je niet extremistisch genoeg?
dat komt doorgaans op hetzelfde neerquote:Op donderdag 22 september 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met Fylax zn TTkeus.
Das gvd een goeie parfum weet ik toevallig!quote:
Vind ik ook idd! oh en die olympea ken ik ook wel, die is ook lekkerquote:Op donderdag 22 september 2016 11:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Das gvd een goeie parfum weet ik toevallig!De female version Olympea is ook heel nice...
Ik draag nu Bonbon Couture van Viktor&Rolf
Wat voor soep?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Boh, lekker zo'n soepje tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |