W00t.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik bekijk weleens FP-reacties
ik win
Niet stiekem hoor.. dat weet toch iedereen dat ik een dropje met veel warme gevoelens benquote:Op donderdag 22 september 2016 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd maar gemeen doen, maar stiekem een hart van goud
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
op fp lezen zou ik nooit als winst beschouwenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
And if u feel you're sinking I will jump right over into cold cold water for you
Ik kreeg laatst nog een week ban voor mijn FP reactie.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik win
vorm van sadomasochisme denk ikquote:
Jaja en een ant heeft geen quarrel met een boot.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
was je niet extremistisch genoeg?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst nog een week ban voor mijn FP reactie.
Masochisme. Bij sadomasochisme ben je degene die de pijn uitdeelt.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
vorm van sadomasochisme denk ik
oh excuus je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 september 2016 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Masochisme. Bij sadomasochisme ben je degene die de pijn uitdeelt.
Jeetje.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Haha, leuk nu staan jullie bij mij op een ander lijstje
Samequote:Op donderdag 22 september 2016 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb daarom weer echt een lekkere parfum op hoor. Jeetje![]()
Ik was het niet eens met Fylax zn TTkeus.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
was je niet extremistisch genoeg?
dat komt doorgaans op hetzelfde neerquote:Op donderdag 22 september 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met Fylax zn TTkeus.
Das gvd een goeie parfum weet ik toevallig!quote:
Vind ik ook idd! oh en die olympea ken ik ook wel, die is ook lekkerquote:Op donderdag 22 september 2016 11:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Das gvd een goeie parfum weet ik toevallig!De female version Olympea is ook heel nice...
Ik draag nu Bonbon Couture van Viktor&Rolf
Wat voor soep?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Boh, lekker zo'n soepje tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |