Ja, maar het kan ook weer nooit normaal bij mij. Het is aan de andere kant van de wereld. Trouwens wel voor een Nederlandse firma.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Oh daar is dat voor. Moet wel te regelen zijn toch...
Hij kan niet zonder ze. Hij moet het van moslims en vluchtelingen hebben.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders moet in zijn interrupties altijd even de vluchtelingen erbij halen
algemene beschouwingen ofwaquote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja ik zag gisteren ook een stukje.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
wilders heeft nog nooit een zin uitgesproken waar geen verwijzing naar moslims of vluchtelingen in zit..quote:Op donderdag 22 september 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hij kan niet zonder ze. Hij moet het van moslims en vluchtelingen hebben.
Heb een keer ontvangen en was eerste keer in bed dat ik alle controle verloor van genot. Kan aanraden.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat![]()
dat figuur is sowieso mentaal niet in orde.
Link?
Oja wat vind jij btw van baffen?
Ja, nu antwoorden van Rutte. Maar hoop interrupties, iedereen moet natuurlijk zijn zegje doen vlak voor verkiezingenquote:
Grootste mongolen van FOK in willekeurige volgorde:quote:
hm, is het het waard om terug te kijken?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, nu antwoorden van Rutte. Maar hoop interrupties, iedereen moet natuurlijk zijn zegje doen vlak voor verkiezingen
smoochie smoochiequote:Op donderdag 22 september 2016 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
Hmm lekkere kusjes voor jullie allemaal
je vergeet er nog een paar.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Grootste mongolen van FOK in willekeurige volgorde:
- noel
- mmg
- ash
- haags
- pensyl
- pezu
- braddie
Haha, eerst was je ff Braddie vergeten, zag het wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
- noel
- mmg
- ash
- haags
- pensyl
- pezu
- braddie
Heb er echt niets mee.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een keer ontvangen en was eerste keer in bed dat ik alle controle verloor van genot. Kan aanraden.
wrom is pezu een mongoolquote:Op donderdag 22 september 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
- noel
- mmg
- ash
- haags
- pensyl
- pezu
- braddie
Het gaat over Wajong nu.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm, is het het waard om terug te kijken?
Neuh, kijk ook maar beetje half. Hoop gejank van Roemer en Wilders. U benadeelt Nederland, U laat ze in steek, U heeft ervoor gezorgd dat er groot wantrouwen in politiek isquote:Op donderdag 22 september 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm, is het het waard om terug te kijken?
ik twijfelde tussen zielig en mongoolquote:Op donderdag 22 september 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, eerst was je ff Braddie vergeten, zag het wel.
Nee, ik lieg en praat mee om interessant over te komen.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je het al eens geprobeerd 2Nutz?
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, ik lieg en praat mee om interessant over te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |