Lijkt mij wel, ja.quote:
gewoon die cheeks uit elkaar en er vol induiken toch?quote:Op donderdag 22 september 2016 09:48 schreef Pensylvania het volgende:
Was je opzoek naar Baftips 2NutZ?
Ik was daar ook maar zag niemand hoor.quote:
En nu?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koffie aan het zetten. Ik dan.
Niet mijn ding. Zowel geven als ontvangen.quote:
En wat vind je van Ashqelonquote:Op donderdag 22 september 2016 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Zowel geven als ontvangen.
Ja.... wat moet je daar nou van vinden...quote:
Zijn verhaal dat hij transgender was en door allemaal corpsballen op straat werd gegangbangdquote:Op donderdag 22 september 2016 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.... wat moet je daar nou van vinden...
Koffie aan het drinken en een peuk aan het roken. Straks even een rondje skaten zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 22 september 2016 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was daar ook maar zag niemand hoor.
[..]
En nu?
vind vooral typisch als hij halsstarrig probeert te bewijzen dat het allemaal trolls zijn en hij heel geforceerd bepaalde woorden gaat gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn verhaal dat hij transgender was en door allemaal corpsballen op straat werd gegangbangd
Watquote:Op donderdag 22 september 2016 10:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn verhaal dat hij transgender was en door allemaal corpsballen op straat werd gegangbangd
Wanneer moet je weer zee op?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koffie aan het drinken en een peuk aan het roken. Straks even een rondje skaten zoals gewoonlijk.
jij ken HET CaryAgos topic niet?quote:Op donderdag 22 september 2016 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat![]()
dat figuur is sowieso mentaal niet in orde.
Link?
Oja wat vind jij btw van baffen?
Ohhhh die idd. jawelquote:Op donderdag 22 september 2016 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ken HET CaryAgos topic niet?
Geen idee. Ik heb een walfunktie nu, maar ben wel bezig weer naar zee te kunnen. Ik heb een aanbieding, maar zal er een paspoort uit 1 van de Britse Gemenebestlanden voor moeten regelen. Job is in Australië. Ik heb er familie met dezelfde achternaam dus er zal wel een mouw aan te passen zijn.quote:
neequote:Op donderdag 22 september 2016 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ken HET CaryAgos topic niet?
Oh daar is dat voor. Moet wel te regelen zijn toch...quote:Op donderdag 22 september 2016 10:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een walfunktie nu, maar ben wel bezig weer naar zee te kunnen. Ik heb een aanbieding, maar zal er een paspoort uit 1 van de Britse Gemenebestlanden voor moeten regelen. Job is in Australië. Ik heb er familie met dezelfde achternaam dus er zal wel een mouw aan te passen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |