Neuhquote:Op donderdag 22 september 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal neem ik aan al wel gefixt zijn, is al tijdje geleden
ohquote:
Kennelijk controleren ze het niet en laten ze het door iemand anders doenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
je zou verwachten dat t wel hoog op de prioriteitenlijst zou staan om dat soort ads eruit te flikkeren
fantastisch geregeld weerquote:Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk controleren ze het niet en laten ze het door iemand anders doen
hahHaha serieusquote:Op donderdag 22 september 2016 12:19 schreef deadprez het volgende:
ey trollscience zullen we flakka gaan doen, verkopen ze ook bij SA zag ik
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:33 schreef hoink581 het volgende:
SEX / Weet iemand of je tongkat ali kan gebruiken als vrouw?
TS zit in het verkeerde subforum zonder het te beseffen.
alle mediaverhalen zijn nogal overdreven zo te zien; https://psychonautwiki.org/wiki/A-PVPquote:
al vind ik dit wel btje raar, ben nog nooit een stof tegengekomen waarbij deze shit onbekend isquote:The mechanism of action is unknown for α-PVP. It is believed to act similarly to the designer drug MDPV, which acts as a norepinephrine-dopamine reuptake inhibitor (NDRI),[1] although no substantial research on this compound has been conducted.
Iedereen hard aan het werkquote:Op donderdag 22 september 2016 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een beetje heel erg dood hier.
Ash is een totaalidiootquote:Op donderdag 22 september 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
SEX / baffen/butt sniffing.
Ash is ook weer bezig.
Doe je iets aan wat iets dunner is dat dat vestjequote:Op donderdag 22 september 2016 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Wanne drama. Als ik mn vestje aan heb, is het veuls te warm en uit weer te koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |