huh dat gaat toch direct automatischquote:Op donderdag 22 september 2016 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Danny doet er wel lang over om mijn abonnement bij te schrijven.
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet nodig toch? Bij mijn ex nooit gedaan.
Ja logisch, je bent toch geen 13 meer.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de makkelijkheid. eigenlijk is het in mijn ogen gewoon mijn vriendinnetje, maar t is niet alsof ik haar opnieuw gevraagd heb enzo
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je je usernummer erbij gezet?
Cadeautje van iemand voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh dat gaat toch direct automatisch
oh zoquote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Cadeautje van iemand voor mijn verjaardag.
Goed idee.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet op je knie gaan Fylax
ja snap ikquote:
FOK!mobiel zonder abonnement is echt kut zeg. Ik vond het met abonnement al matig maar zonder helemaal. Kut reclames.quote:
Is altijd goed zo'n gelijkwaardige relatie. Hulde.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.
Oftewel ze doet waar ze zin in heeft terwijl jij haar trouw volgt?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.
ja, zie daar wel vaker mensen over klagen iddquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FOK!mobiel zonder abonnement is echt kut zeg. Ik vond het met abonnement al matig maar zonder helemaal. Kut reclames.
Nee, niet trouw. ik word echt vaak boos op d'r als ze d'r rare momentjes heeft.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oftewel ze doet waar ze zin in heeft terwijl jij haar trouw volgt?
heel vervelendquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
En die stomme melding dat je te snel berichtjes post.
ja rt haat dat zo ergquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
En die stomme melding dat je te snel berichtjes post.
is bullshit al die shit, tis gwn een stimulantquote:
Oh in dat geval blijf ik er wel even weg tot ik weer abo heb.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zie daar wel vaker mensen over klagen iddook allemaal ads die je doorsturen naar een of andere nepsite van whatsapp ofzo die malware serveert blijkbaar
Interessant website!quote:Op donderdag 22 september 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
https://psychonautwiki.org/wiki/A-PVP
ja fucking handigquote:
zal neem ik aan al wel gefixt zijn, is al tijdje geledenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh in dat geval blijf ik er wel even weg tot ik weer abo heb.
Neuhquote:Op donderdag 22 september 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal neem ik aan al wel gefixt zijn, is al tijdje geleden
ohquote:
Kennelijk controleren ze het niet en laten ze het door iemand anders doenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
je zou verwachten dat t wel hoog op de prioriteitenlijst zou staan om dat soort ads eruit te flikkeren
fantastisch geregeld weerquote:Op donderdag 22 september 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk controleren ze het niet en laten ze het door iemand anders doen
hahHaha serieusquote:Op donderdag 22 september 2016 12:19 schreef deadprez het volgende:
ey trollscience zullen we flakka gaan doen, verkopen ze ook bij SA zag ik
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:33 schreef hoink581 het volgende:
SEX / Weet iemand of je tongkat ali kan gebruiken als vrouw?
TS zit in het verkeerde subforum zonder het te beseffen.
alle mediaverhalen zijn nogal overdreven zo te zien; https://psychonautwiki.org/wiki/A-PVPquote:
al vind ik dit wel btje raar, ben nog nooit een stof tegengekomen waarbij deze shit onbekend isquote:The mechanism of action is unknown for α-PVP. It is believed to act similarly to the designer drug MDPV, which acts as a norepinephrine-dopamine reuptake inhibitor (NDRI),[1] although no substantial research on this compound has been conducted.
Iedereen hard aan het werkquote:Op donderdag 22 september 2016 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een beetje heel erg dood hier.
Ash is een totaalidiootquote:Op donderdag 22 september 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
SEX / baffen/butt sniffing.
Ash is ook weer bezig.
Doe je iets aan wat iets dunner is dat dat vestjequote:Op donderdag 22 september 2016 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Wanne drama. Als ik mn vestje aan heb, is het veuls te warm en uit weer te koud
verveel me beetjequote:
ja ik heb helaas niet mn kledingskast meegenomenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Doe je iets aan wat iets dunner is dat dat vestje
quote:
quote:
nicequote:Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
beetje moe eigenlijk. Gelukkig na vandaag weekend
oh dat had je ook moeten doen !!quote:Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik heb helaas niet mn kledingskast meegenomen
toevallig welquote:
ja, domquote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
oh dat had je ook moeten doen !!
Of beweeg even. krijg je het warm van
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
toevallig wel
Hoewel, meer aan het kijken of iemand anders hard aan het werk is, maar dat is ook nog best vermoeiend
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het ook nice dat ie moe is
nee ik ben niet zo'n onsympathiek persoon als jijquote:Op donderdag 22 september 2016 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eigenlijk bedoelde jij dat ook maar nu probeer je stoer te doen omdat je me haat
okquote:Op donderdag 22 september 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het ook nice dat ie moe is
Eigenlijk gewoon iemand begeleiden en uitleggen op lab, op dat moment heb ik altijd medelijden met mijn vroegere docentenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dom
Ik heb het opgelost, soort van. Vestje uit, sjaaltje om tadaaa.
[..]..
ik ben ook altijd moe dus ik ben blij omdat we nu nog meer met elkaar in gemeen hebbenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo'n onsympathiek persoon als jij
zou hier niet intrappen als ik hans wasquote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook altijd moe dus ik ben blij omdat we nu nog meer met elkaar in gemeen hebben
met zijn iq heeft ie niet veel te beslissenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou hier niet intrappen als ik hans was
hehehequote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon iemand begeleiden en uitleggen op lab, op dat moment heb ik altijd medelijden met mijn vroegere docenten
we maken wel altijd grapjes over zijn mentale capaciteiten maar hij is wel de enige hier die breaking bad na zou kunnen gaan doen irlquote:Op donderdag 22 september 2016 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met zijn iq heeft ie niet veel te beslissen
heel breaking bad? Kan hij acteren?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
we maken wel altijd grapjes over zijn mentale capaciteiten maar hij is wel de enige hier die breaking bad na zou kunnen gaan doen irl
jaquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
heel breaking bad? Kan hij acteren?
het is nu wachten tot ie ''you know the business, and I know the chemistry'' naar je DM'tquote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
we maken wel altijd grapjes over zijn mentale capaciteiten maar hij is wel de enige hier die breaking bad na zou kunnen gaan doen irl
doe ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou hier niet intrappen als ik hans was
wejo dat zou cool zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is nu wachten tot ie ''you know the business, and I know the chemistry'' naar je DM't
niet gelezenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met zijn iq heeft ie niet veel te beslissen
Ik doe altijd die neonazi's na uit het laatste seizoenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
heel breaking bad? Kan hij acteren?
Heb jij ook zo'n vieze adem?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon iemand begeleiden en uitleggen op lab, op dat moment heb ik altijd medelijden met mijn vroegere docenten
die waren wel cool!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe altijd die neonazi's na uit het laatste seizoen
verjaardagsblowjobquote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Jongens die date is dus schijnbaar maandag jarig, wtf moet ik doen help.
Wakker pijpen.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.quote:
piemel zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
dat is juist het ultieme extraatjequote:Op donderdag 22 september 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.
quote:
quote:
Mannenquote:
gwn niet zo ingewikkeld doen en zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.
Heee, je krijgt van mij normaliter al blowjobs, maar déze is voor je verjaardag!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is juist het ultieme extraatje
hey ben je singlequote:Op donderdag 22 september 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee, je krijgt van mij normaliter al blowjobs, maar déze is voor je verjaardag!![]()
?
quote:
ik koop speciaal een kalender om het erin te zettenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
Ik denk tot 3 december, denk ik.
oke, laat ik de vraag anders stellen.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen aldoor moeilijk doen, iets ORIGINEELS uitzoeken, iets leuks en schattigs en weet ik veel...
NEE GEWOON PIJPEN GVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |