huh dat gaat toch direct automatischquote:Op donderdag 22 september 2016 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Danny doet er wel lang over om mijn abonnement bij te schrijven.
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet nodig toch? Bij mijn ex nooit gedaan.
Ja logisch, je bent toch geen 13 meer.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de makkelijkheid. eigenlijk is het in mijn ogen gewoon mijn vriendinnetje, maar t is niet alsof ik haar opnieuw gevraagd heb enzo
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je je usernummer erbij gezet?
Cadeautje van iemand voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh dat gaat toch direct automatisch
oh zoquote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Cadeautje van iemand voor mijn verjaardag.
Goed idee.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet op je knie gaan Fylax
ja snap ikquote:
FOK!mobiel zonder abonnement is echt kut zeg. Ik vond het met abonnement al matig maar zonder helemaal. Kut reclames.quote:
Is altijd goed zo'n gelijkwaardige relatie. Hulde.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.
Oftewel ze doet waar ze zin in heeft terwijl jij haar trouw volgt?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja true, maar zij ziet het zelf alsof het niet aan is, ik wel.
ja, zie daar wel vaker mensen over klagen iddquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FOK!mobiel zonder abonnement is echt kut zeg. Ik vond het met abonnement al matig maar zonder helemaal. Kut reclames.
Nee, niet trouw. ik word echt vaak boos op d'r als ze d'r rare momentjes heeft.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oftewel ze doet waar ze zin in heeft terwijl jij haar trouw volgt?
heel vervelendquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
En die stomme melding dat je te snel berichtjes post.
ja rt haat dat zo ergquote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef Amarantha het volgende:
En die stomme melding dat je te snel berichtjes post.
is bullshit al die shit, tis gwn een stimulantquote:
Oh in dat geval blijf ik er wel even weg tot ik weer abo heb.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, zie daar wel vaker mensen over klagen iddook allemaal ads die je doorsturen naar een of andere nepsite van whatsapp ofzo die malware serveert blijkbaar
Interessant website!quote:Op donderdag 22 september 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
https://psychonautwiki.org/wiki/A-PVP
ja fucking handigquote:
zal neem ik aan al wel gefixt zijn, is al tijdje geledenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh in dat geval blijf ik er wel even weg tot ik weer abo heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |