Wou gewoon even laten weten dat hij een vriendinnetje heeft ws.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg me ook af hoe. Misschien zelfde account. Maar is wel omslachtig gedoe.
kunnen wij ook niet heel goed over oordelen verder denk ikquote:Op donderdag 22 september 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het gewoon beter voor hem als hij haar verlaat. Maar goed dat is verder mijn zaak niet
Awww cute ditquote:Op donderdag 22 september 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het gewoon beter voor hem als hij haar verlaat. Maar goed dat is verder mijn zaak niet
Ploegendienst: Fylax speelt het in de nacht, vriendinnetje overdag.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ploegendienst: Fylax speelt het in de nacht, vriendinnetje overdag.
Ja, zelfde account.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
download gwn gecrackte versie dan hoef je niet zo omslachtig te doenquote:
Nah te veel werk, vooral mer die uitbreidingen. ik koop wel altijd goedkoop via van die keysitesquote:Op donderdag 22 september 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
download gwn gecrackte versie dan hoef je niet zo omslachtig te doen
Was eigenlijk serieus.. Wanneer is het officieel dan? Je noemt haar hier wel je vriendinnetje namelijk.quote:
Ja daar hebben ze een gezinnetje en als dat goed blijft gaan dan gaat het weer aan.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
in het sims spel toch wel zeker?
FOK!-official danquote:Op donderdag 22 september 2016 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was eigenlijk serieus.. Wanneer is het officieel dan? Je noemt haar hier wel je vriendinnetje namelijk.
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze een gezinnetje en als dat goed blijft gaan dan gaat het weer aan.
gvdquote:Op donderdag 22 september 2016 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze een gezinnetje en als dat goed blijft gaan dan gaat het weer aan.
Ja, gewoon voor de makkelijkheid. eigenlijk is het in mijn ogen gewoon mijn vriendinnetje, maar t is niet alsof ik haar opnieuw gevraagd heb enzoquote:Op donderdag 22 september 2016 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was eigenlijk serieus.. Wanneer is het officieel dan? Je noemt haar hier wel je vriendinnetje namelijk.
Ook niet nodig toch? Bij mijn ex nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de makkelijkheid. eigenlijk is het in mijn ogen gewoon mijn vriendinnetje, maar t is niet alsof ik haar opnieuw gevraagd heb enzo
Heb je je usernummer erbij gezet?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:09 schreef Amarantha het volgende:
Danny doet er wel lang over om mijn abonnement bij te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |