waar ga je heenquote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is hier niet in de buurt. Nja is 15 min lopen maar dan miste ik de trein
is ook een fabel. de meeste antibiotica mag je gewoon bij drinken.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen last van, drink ik toch niet.
Ama is geen alcoholist.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh tof, dat valt altijd zo lekker bij de alcohol
en dat weten die verkopers op het station natuurlijk ookquote:Op donderdag 22 september 2016 11:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is hier niet in de buurt. Nja is 15 min lopen maar dan miste ik de trein
Klopt ook. Soms wel eens lekker iddquote:
ahh ok. Gelukkig maar. Anders had ze van 2 treetjes per dag misschien naar 1 treetje per dag gemoeten.quote:
dat is al een tijdje uit tochquote:
Neeeeeeeequote:Op donderdag 22 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is al een tijdje uit toch
Je loopt achterquote:Op donderdag 22 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is al een tijdje uit toch
aighttquote:
quote:
oh lolquote:
niet zo jellyquote:
Het is natuurlijk wel apart dat iemand eerst roept niks meer voor je te voelen en daarna wel weer.quote:
Sims is niet eens een multiplayer spelletjequote:Op donderdag 22 september 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Las ineens in Sims topic: Ik doe dit samen met mijn vriendinnetje.
ja ach, pubers hèquote:Op donderdag 22 september 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel apart dat iemand eerst roept niks meer voor je te voelen en daarna wel weer.
Vroeg me ook af hoe. Misschien zelfde account. Maar is wel omslachtig gedoe.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sims is niet eens een multiplayer spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |