het is nu wachten tot ie ''you know the business, and I know the chemistry'' naar je DM'tquote:Op donderdag 22 september 2016 12:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
we maken wel altijd grapjes over zijn mentale capaciteiten maar hij is wel de enige hier die breaking bad na zou kunnen gaan doen irl
doe ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou hier niet intrappen als ik hans was
wejo dat zou cool zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is nu wachten tot ie ''you know the business, and I know the chemistry'' naar je DM't
niet gelezenquote:Op donderdag 22 september 2016 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met zijn iq heeft ie niet veel te beslissen
Ik doe altijd die neonazi's na uit het laatste seizoenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
heel breaking bad? Kan hij acteren?
Heb jij ook zo'n vieze adem?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon iemand begeleiden en uitleggen op lab, op dat moment heb ik altijd medelijden met mijn vroegere docenten
die waren wel cool!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe altijd die neonazi's na uit het laatste seizoen
verjaardagsblowjobquote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Jongens die date is dus schijnbaar maandag jarig, wtf moet ik doen help.
Wakker pijpen.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.quote:
piemel zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Crack_ het volgende:
dat is juist het ultieme extraatjequote:Op donderdag 22 september 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.
quote:
quote:
Mannenquote:
gwn niet zo ingewikkeld doen en zuigenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil graag iets extra's doen voor zn verjaardag he, blowjob is dat niet echt.
Heee, je krijgt van mij normaliter al blowjobs, maar déze is voor je verjaardag!quote:Op donderdag 22 september 2016 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is juist het ultieme extraatje
hey ben je singlequote:Op donderdag 22 september 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee, je krijgt van mij normaliter al blowjobs, maar déze is voor je verjaardag!![]()
?
quote:
ik koop speciaal een kalender om het erin te zettenquote:Op donderdag 22 september 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
Ik denk tot 3 december, denk ik.
oke, laat ik de vraag anders stellen.quote:Op donderdag 22 september 2016 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen aldoor moeilijk doen, iets ORIGINEELS uitzoeken, iets leuks en schattigs en weet ik veel...
NEE GEWOON PIJPEN GVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |