Ligt er natuurlijk ook wel aan of het een lekkere jonge zoete geur bij een jonge vrouw is of een sterke ouderwetse oudetaartenlucht bij een oude vrouw isquote:Op donderdag 22 september 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen met geurspoormoet alleen niet TE zijn...
Omgquote:
wowquote:Op donderdag 22 september 2016 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tranen en menstruatiebloed van de buuv.
Ja dat eerstequote:Op donderdag 22 september 2016 11:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook wel aan of het een lekkere jonge zoete geur bij een jonge vrouw is of een sterke ouderwetse oudetaartenlucht bij een oude vrouw is
Wat een wereld, jongensquote:Een gloednieuwe wasmachine die bij een 24-jarige Dordtenaar was bezorgd en prompt werd gestolen, is teruggevonden bij zijn bovenburen. Die hadden het apparaat al in gebruik genomen. Ze zijn aangehouden.
De wasmachine werd vorige week bezorgd. De eigenaar liet het apparaat onderin het trappenhuis van de portiekflat in de Buizerdstraat staan totdat hij hulp kreeg om het naar boven te sjouwen. Toen dat eenmaal ging gebeuren bleek de machine verdwenen. Na enig speurwerk in de straat vermoedde de Dordtenaar dat het apparaat bij zijn bovenburen moest staan.
Hij schakelde de politie in. Die hield de bewoners, een 24-jarige man en een 21-jarige vrouw aan. Ze hadden de machine reeds aangesloten. De verpakking lag nog in de woonkamer.
bedankt, het is geluktquote:
zo rol ikquote:Op donderdag 22 september 2016 11:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
douchen én tandenpoetsen, wel erg veel hygiene voor 1 dag
ik ontvang liever ;$quote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:37 schreef HPLC het volgende:
Bedankt voor dit warme welkom. Ik voel me hier meteen weer thuis
beetje als de buren van chloroquote:
hahaquote:
Huh?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als de buren van chloro
jezus, je hebt vandaag een beetje alzheimer he?quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 22 september 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, je hebt vandaag een beetje alzheimer he?
chlo koopt laptop,quote:Op donderdag 22 september 2016 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk hetwat was er met de buren van chlo?
Het is gestolen door Ariequote:Op donderdag 22 september 2016 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chlo koopt laptop,
laptop wordt bezorgt bij buren
buren ontkennen dat ze een laptop hebben ontvangen
Gvd waarom komt het mij nu wel bekend voor en net niet? volgens mij gaan mijn hersenen echt kapot.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chlo koopt laptop,
laptop wordt bezorgt bij buren
buren ontkennen dat ze een laptop hebben ontvangen
Cholo woont in een vogelaarwijkquote:Op donderdag 22 september 2016 11:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Onze buren zouden zoiets echt niet doen. Echt een beetje de buurt waar je in woont hoor
Grote stad hèquote:Op donderdag 22 september 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cholo woont in een vogelaarwijk
toevallig een keertje met dp op stap geweest?quote:Op donderdag 22 september 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd waarom komt het mij nu wel bekend voor en net niet? volgens mij gaan mijn hersenen echt kapot.
ewaquote:Op donderdag 22 september 2016 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Net terug van de dermatoloog, ik mag 6 weken aan de antibiotica. Jeej.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |